Kommer sitta riktigt fint de där, hoppas du får ordning på den där kontakten. Me den där funktionen kan man ju verkligen hitta bästa körställningen. Perfekt att åka långt me
Klockrent stylad! Fälgarna gjorde sig otroligt bra! Du har inte funderat på shadowline? I och för sig har du ju krom runt njurarna så de matchar ju bra!
Fan vad jag är dålig att svara i tråden! Skämms på mig!
Saab_Robin: Tackar Ja dom är kalassköna
Rallyhalle: Tack ska du också ha! Nja jag fick löda och klippa i kablaget tyvärr =/
weeeman: Hehe ja precis
-Akerfeldt-: Nej man sitter som en gud
halvorsen: haha det kan jag verkligen förstå!
Rquired: Tack så mycket kul att höra! Måste dock tyvärr säga att jag provsatt nya S-klassen med dom värsta stolarna. Det var en upplevelse för sig
Nicklas-med-ck: Tack så mycket! Jo jag har funderat på det men inte hittat någon bil som verkar ha det. Vet inte hur mkt jobb det är då det sitter crome även på bak och framstötisarna på 7-serien.
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Då har man beställt nya njurar när man ändå var i farten vet dock EJ om jag ska behålla dom. Är väl mest som ett prov om det skulle passa att göra hela bilen i ett svart tema.
Sedan passade jag även på att beställa toning. 20% till alla rutor utom vindrutan. Får se hur det blir med montering. Ska prova göra det själv med hjälp av någon som gjort de förr. Blir det minsta lilla dåligt så river jag av skiten.
Bilen på bilden har svarta njurar med cromet kvar. Och det är väl på ett ugnefär sådär tonigen kommer bli också. Sedan en fet sänknig på det så börjar det ju likna något av min med
Målet är något åt detta hållet
E38 med toningen
Senast redigerat av tsdi (27 november 2009)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal