Satt och läste igenom dina 14 sidor. Blir grymt imponerad. Detta blir något of one of the kind.! Härligt fortsätt jobba. Måste du inte regga om bilen till 2 sitsig? sen går den ju inte att ändra..
Satt och läste igenom dina 14 sidor. Blir grymt imponerad. Detta blir något of one of the kind.! Härligt fortsätt jobba. Måste du inte regga om bilen till 2 sitsig? sen går den ju inte att ändra..
// Netra
Kul att du tog dig tid! Går inte så fort bygget eftersom jag gör allt själv men lägger upp bilder ändå fast det ser ut som det inte händer nått. jo den ska reggas om som 2 sitsig och med 19" hjul och modiferad kaross
riktigt snygga fälgar hehe har precis likadana 17" , ser att du lyckats riktigt bra tills nu , när ska den va redo för lack, då kanske vi tar turen och specialbeställer hem lite vi med
den ska lackas mellan jul och nyår, så det är länge till. ska plasta klart allt i bilen för det ska lackas ihop med bilen för det hänger ihop med mitt lack tema så allt måste vara klart till jul, iaf det som ska lackas. blir rätt mkt kopplande me sen....skissade på slutsteg ställningen igår och det kommer bli en annorlunda konstruktion, dom ska sitta som en kortlek, fast med 4 kort..kommer bilder på det senare, ska iväg till en polares jobb nästa vecka och bygga den...
kommer du skära ut för den "manuella" dörröppnaren? annars blir inte bilprovningen glad... iomed du lagt igen på utsidan, måste kunna öppna dörrarna normalt antingen på in eller utsidan..
yes, ja har använt mig av övedelen av dörrsidan, delade dörrsidan där hållaren till öppnaren och plastbiten som elhissarna sitter.. så när ja är färdig kan man ta bort plasten som sitter runt handtaget precis som original..Har även placerat alla ringar och sånt så ja kan komma åt skuvarna som håller rutan för när allt är ihopplastat finns det ingen återvändo