Eftersnack: Friday Night Meet 24/7

CarpeDiem German Engineering
25 juli 2009 · 9 082 Inlägg

Det var en trevlig träff, är nöjd med upplägget och hade riktigt kul smile Nu har man fotat som en galning tongue Nu börjar det jobbiga arbetet med redigeringen, har fotat 200 bilder ungefär tongue

Senast redigerat av CarpeDiem (12 april 2012)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Rawad C20LET
25 juli 2009 · 1 041 Inlägg

Först vill man tacka vonekfalk/ ekfalck/ Marcus gud va många namn du har.
ett stort tack till Till marcus som räddar våra fredagar, det blev en rioktigt härlig kväl med mys i garaget o en massa pyss o tjut ute big_smile

ett stort tack till alla som hjälper till med ordningen på träffen o i rosers.

Tack Ashkan, Simon, Ante, Manne o alla de som hjälper till så man får en trevlig kväll.
Tack även till Sam/CarpeDiem  för allt fottande smile
Grymt jobbat o alltid roligt att se de trevliga ansikten.
det va allt för mig smile
MVH/Rawad

Stavfel, ah vem bryr sig?  big_smile

Senast redigerat av Rawad (25 juli 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
robertcop
25 juli 2009 · 14 Inlägg

Ja tack! det var trevligt:)

Mer sånt!

TLO
25 juli 2009 · 1 062 Inlägg

Hemma igen efter första FNM träffen jag var med på. Var helnöjd! Likaså "Captain Slow" (Röd TVR), och "Danne V6" (Passat TDi 4motion) som jag åkte i sällskap med. Blev lite lattjo när det bar av till Rosersberg, då vi fick med några bilar efter oss, och detta var lite ironiskt med tanke pa att ingen av oss tre var 100 på vart vi skulle smile Jag försökte hänga på Masterworks, vilket sket sig bigtime redan vid rondellen.......Bra chansat med andra ord att vi hittade rätt! Vi kollade några åk, sedan drog vi vidare till Sveavägen....
Bra ordning vid rakan! Kul att se!
Hoppas det kommer många bilder från kvällen. Och sötaste tjejen....solklart damen med den silvriga Alfan nästa gång får man säga hej smile

Til the next time....

Senast redigerat av TLO (25 juli 2009)

"You Go, we go!"
dbmike
25 juli 2009 · 591 Inlägg

grym träff ser fram emot att se foton från FNM..smile Mycket bra jobbat vonekfalk/ ekfalck
*Klappar händer*

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Patchi
25 juli 2009 · 237 Inlägg

det va kul ikväll wink synd bara att inte fler ville köra några repor.. men det va riktigt kul iaf big_smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
cobra1
25 juli 2009 · 69 Inlägg

Stort tack till ekfalk som håller oss sysselsatta  på fredags kvällar grymt bra jobbat ekfalk lyckats få me dig mycket folk allt bror på trevlig stämming o trevligt folk som dyker upp jag va tyvär inte me så mycket uppe vid det sista myset..vart trötta både jag o min bror har hållt me ljudet i bilen typ hela dagen

ännu en gång bra jobbat ekfalk


ses på nästa FNM ha det bra så länge Cobra1

Ford SC "WHITE ANGEL" (1992)
Ford Thunderbird Cobra "C O B R A 1" (1996)
Honda CRX "LILLA FARAN" (1989)
Petrus_951
25 juli 2009 · 33 Inlägg

Passar på att använda mitt allra första inlägg här på forumet (trots att jag har varit medlem ett tag) och tacka för en trevlig kväll. Det var kul att snacka med TVR-mannen, det var kul att se den proffsiga koll som dirigenten hade och det var kul med alla sköna bilar och sjyst folk. Man blir alltid lika sugen att ställa sig i linjen men jag vill skona bilen (sa han som sen gasade iväg så att shiftlighten fick epilepsi).

Jösses som den silvriga Audi gick fint. Vilken fäste och iväg utan dramatik! Ingen show. Bara 100% go!

Till fotografen vill jag säga sorry. När vi körde iväg så såg jag att du höll på med att rigga kameran för att ta en bild men med bilar bakom mig var jag stressad och tvekade att stanna för ett pose.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg! // Petrus

Money can buy you a fine car but it doesn't give you passion.
http://www.facebook.com/porsche951kmrb
Porsche 951 (1987)
-Anteson-
25 juli 2009 · 160 Inlägg

nu har man då vaknat ur valan o et fortfarande tok trött men jag tycker kvällen igår va bra smile roligt o see alla men vi har hafft bättre kvällar efter garaget=) men bra drag en då tack till alla smile ses på nesta

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
dbmike
25 juli 2009 · 591 Inlägg

Wangro skrev:
nu har man då vaknat ur valan o et fortfarande tok trött men jag tycker kvällen igår va bra smile roligt o see alla men vi har hafft bättre kvällar efter garaget=) men bra drag en då tack till alla smile ses på nesta

Säger bara fy fan vad din Audi gick smile Tummen upp smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
-Anteson-
25 juli 2009 · 160 Inlägg

Master_Blaster78 skrev:

Wangro skrev:
nu har man då vaknat ur valan o et fortfarande tok trött men jag tycker kvällen igår va bra smile roligt o see alla men vi har hafft bättre kvällar efter garaget=) men bra drag en då tack till alla smile ses på nesta

Säger bara fy fan vad din Audi gick smile Tummen upp smile

tackar tackar MrVain här på garaget som byggt denna under bara bil som jag älskar smile

Senast redigerat av Wangro (25 juli 2009)

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
soll3
25 juli 2009 · 16 Inlägg

Ja Wangro, din nya leksak gick bra! Det är dock ingen 200sx wink Men helt klart mycket krut för pengarna!

- Vart ju en rätt så trevlig träff, dock mindre folk än vad jag hade trott med tanke på "jag kommer" listan. Men det beror ju på den andra stora träffen som var I guess.. Den vita GTIn gick bra, fick en bra start mot han en gång men han tog mig i slutet med en huvs längd! tongue

Och kul att Eztra gled ut på banan med sin fina Audi A3, good race! smile

*Kommer upp lite filmklipp senare smile

Dennis solle Andersson - "gasa tills det rasar!"
Nissan 200sx s13 @ 1,15bar
Nissan Owners Group Sweden, youtube profile
Windzor Touch by U
25 juli 2009 · 145 Inlägg

Tjao!
Tack för en jättetrevlig kväll igår! hade jättekul tongue big_smile
har laddat upp lite foton i mitt galleri, inte de bästa kanske men de funkar, tongue
filmerna kommer lite senare.

Black_Art
25 juli 2009 ·

Synd på folkbristen men antar att det va ett annat event som drog lite fler folk.... hoppas det kommer upp lite bilder, såg att många fotatde..
Bra Träff ställe hoppas på fler folk nästa gång

Skyssis Love my Godzilla!
25 juli 2009 · 289 Inlägg

Hej alla, blev lite förvånad att så lite bilar dök upp faktist med tanke på listan. Men det var kul att gå runt och mingla lite. Fick dock ändrade planer och drog på nattbio istället.

"Godzilla" R32GTR
soll3
25 juli 2009 · 16 Inlägg

Två filmer från igår roll

Nissan s13 91' vs Golf GTI 09'



Nissan s13 91' vs Audi A3 1,8TS Quattro 99'

Dennis solle Andersson - "gasa tills det rasar!"
Nissan 200sx s13 @ 1,15bar
Nissan Owners Group Sweden, youtube profile
SKyraider VAG-COM innehavare
25 juli 2009 · 83 Inlägg

Verkade kul dock så va jag inte där så länge plus att jag kom lite väl sent. ska nog försöka komma tidigare nästa gång så man får vara med på träffen oxå. big_smile

Saab 9-5 Kombi "Widebody Special" (1999)
saab_9
25 juli 2009 · 117 Inlägg

hoppas man på lite bilder:D

Jocke91
25 juli 2009 · 138 Inlägg
cruel88 CREW FTR
25 juli 2009 · 435 Inlägg

Kvällen var kanon! Rätt mycket folk och några som iaf ville köra! hoppas de blir mer nästa gång:P
sen vill ja tacka alla som är med och hjälper till så träff och natt mys kommer igång, riktigt bra jobbat!

ses på nästa träff

FUCKTARD RACING CREW
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang