Inför: ENA-TRÄFFEN 2009 på stora torget i ENKÖPING 23 augusti

PLindblom
27 juli 2009 · 1 200 Inlägg

http://www.enabilfoto.se/ena2009.jpg

För andra året i rad anordnas ENA-träffen på stora torget, mitt i sveriges närmaste stad, Enköping. Pris för people’s choice kommer att delas ut och trevlig stämning utlovas. Runt torget finns gott om matställen och för de shoppingsugna finns även vissa möjligheter till detta.

ENA-träffen 2008 blev riktigt lyckad och årets event ska förstås bli ännu bättre. Den här gången har vi tillgång till hela torget, vilket betyder att vi kan ställa upp cirka 50-60 bilar. Eluttag finns för de bilar som behöver detta. På utställningsdagen kommer mer information att ges på scenen.

Vill DU ställa ut din bil på ENA-träffen är du hjärtligt välkommen att anmäla dig via formuläret på hemsidan. Det går även bra att skicka mail till anmalan2009@enabilfoto.se - Skriv vad du heter, bilens märke och modell samt lite sammanfattande info om den, vänligen ange om du önskar strömförsörjning till din bil. Bifoga även gärna en länk till exempelvis din Garaget-sida. Självklart är det konstnadsfritt att både ställa ut och besöka träffen.

Klockan 10.00 bör alla bilar vara klara att visas upp på sina tilldelade platser. Torget är vårt från klockan 08.00 på morgonen, så det finns tid för förberedelser.

Efter prisutdelningen blir det eventuellt en liten hyrkart-turnering för de som vill. Mer info om detta och ytterligare festligheter kommer inom kort.

Har du frågor eller förslag får du hemskt gärna posta dem här i tråden, alternativt skicka dem till info@enabilfoto.se - Tack så hemskt mycket! Bilder från förra årets utställning hittar du på följande adress: http://www.enabilfoto.se/#/content/02_e … _frame.jpg

Lägg gärna upp informationen på fler forum om ni känner för det.

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

Senast redigerat av Minister (27 juli 2009)

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
27 juli 2009 · 271 Inlägg

Har anmält båda våra bilar! big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
x40
27 juli 2009 · 157 Inlägg

Anmäld,
Hoppas på många bilar och bra väder i Enköping,/Peter

daniel_83
27 juli 2009 · 76 Inlägg

Jag har anmält mig nu iaf! smile

Nafets86
28 juli 2009 · 821 Inlägg

anmäld med cab expressen!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
TripleC
28 juli 2009 · 222 Inlägg

Ja kommer me min cykel big_smile den kmr piska er big_smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
TripleC
28 juli 2009 · 222 Inlägg

x40 skrev:
Anmäld,
Hoppas på många bilar och bra väder i Enköping,/Peter

Det kmr regna smile så ta med dig extra platina vax big_smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
PLindblom
29 juli 2009 · 1 200 Inlägg

Härligt! smile Än så länge är det 13 stycken bilar (och en cykel?tongue) anmälda, vi borde få plats med cirka 50-60 stycken. Jag ska räkna ut exakt hur många i slutet av veckan. Första bunten med svar på anmälningarna skickas ut senast nu på söndag.

albah
1 augusti 2009 · 23 Inlägg

Schysst att de händer nåt vettigt här i stan big_smile

Oge
2 augusti 2009 ·

Ja då var man anmäld iaf smile

TripleC
2 augusti 2009 · 222 Inlägg

Minister skrev:
Härligt! smile Än så länge är det 13 stycken bilar (och en cykel?tongue) anmälda, vi borde få plats med cirka 50-60 stycken. Jag ska räkna ut exakt hur många i slutet av veckan. Första bunten med svar på anmälningarna skickas ut senast nu på söndag.

Hehe big_smile cykeln e grym big_smile den väger 11 kg big_smile kolfiber (A) ne men jag får se om ja hinner sänka bilen men jag dyker upp där o kollar till läget smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
Tokken Team dBakuten
3 augusti 2009 · 3 453 Inlägg

Hur går det med anmälningarna?

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
WeDo
3 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Hmmm, detta låter intressant big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
3 augusti 2009 · 4 190 Inlägg

En annan ska så klart dyka upp i år igen!

Men härmed bokar jag in min mercedes det datumet till träffen! och minister! det är så klart en ström plats som behövs! smile
Mvh Kim

Åh såg att det finns ett formulär.. får väl fylla i ett sådant med då tongue
Mvh Kim

Senast redigerat av Gjerdingen (3 augusti 2009)

Nafets86
3 augusti 2009 · 821 Inlägg

Jag tror det går framåt iaf med anmälningarna smile Patrik har nog en del att göra nu wink
Men det är klart du måste komma på träffen Tokken big_smile Vad ska annars alla barn titta på kalle anka och vi andra med?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tokken Team dBakuten
3 augusti 2009 · 3 453 Inlägg

sengstr skrev:
Men det är klart du måste komma på träffen Tokken big_smile Vad ska annars alla barn titta på kalle anka och vi andra med?

Haha ja du jag hittade faktiskt en DVD med Care Bears igår så.. de e fixat! smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Nafets86
4 augusti 2009 · 821 Inlägg

härligt big_smile Ta med dig fint väder ifrån sthlm också big_smile så hoppas jag vi syns den 23:e.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
x40
4 augusti 2009 · 157 Inlägg

Minister skrev:
Härligt! smile Än så länge är det 13 stycken bilar (och en cykel?tongue) anmälda, vi borde få plats med cirka 50-60 stycken. Jag ska räkna ut exakt hur många i slutet av veckan. Första bunten med svar på anmälningarna skickas ut senast nu på söndag.

Vilka 13 har fått svar?/Peter

PLindblom
4 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

Några stycken fick svar i söndags, nu ska resten också ha fått det, förutom de få som anmält sig idag. Det går definitivt framåt med anmälningarna smile Cirka 20 stycken är uppskrivna just nu.

MVH Patrik

Edit: Nedanstående bilar är just nu anmälda. Namnen inom citationstecknen har jag själv lagt till för att lätt kunna känna igen bilarna och dirigera dem till sina platser när det blir dags. Show-bilarna med fräsiga ljudsystem hamnar troligtvis, precis som förra året, runt fontänen. "Racing"-bilarna får sin del, de lite ovanligare originalbilarna får sin osv. Blir det bra? smile

Anmälda bilar, efter ordningen de anmäldes i:

Volkswagen Typ 1 1300 "Metallica Tribute Car"
Volkswagen EOS "Rieger/SC Styling"
Opel Astra OPC "Nürburgring edition Nr.217"
Ford Sierra Cosworth 4x4
Volvo S40N "Gone in 60 seconds"
Nissan Silvia S15
Audi A4 1,8T "Aublitzz"
Dodge Nitro "SC Styling"
Volkswagen Golf V Tdi "SC Styling"
Nissan Skyline R33 GTS-T
Volvo V40 2,0T "Blå"
Volvo 245 "Rally"
Audi A6 2,0T "Executive"
Volkswagen Golf VR6 "Vortech"
Toyota Supra MKIV TT "Veilside"
Subaru Impreza Wrx Sti
Honda S2000 "Speed"
Subaru Impreza Wrx Sti
Volvo 850 T5
Beach buggy "USA-byggd"
Honda Civic Type R "Diffuser"

Senast redigerat av Minister (4 augusti 2009)

Antennfixarn Antennfixarn
5 augusti 2009 · 57 Inlägg

Nu har jag oxå anmält mig smile

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang