2490
Sök

Inför meetingen famför Sjömännens krog i skeppsgården, Valdemarsvik

602 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
:DHejsan nu tänkte vi starta en ni bilträff i skeppsgården vilket ligger mitt emellan Gamleby och Valdemarsvik.
vi kommer ha denna träff andra lördagen varje månad för vi tycker det är nära till inga träffar här i omgivningen och jag vet att det finns en hel del bilfolk härute.
jag hoppas det finns fler som tycker likadant och som kommer för att stöta denna lilla progekt.
alla bilar är välkomna stylad lr o stylad de skit sam då de är intresset som gäller. vore dock kul om de kommer lite folk som vill skryta lite med sitt ljud, utseende, lr motor då det antagligen kommer att bli lite race o kanske lite dragrace då det är ett väldigt bra ställe för sånt  då det typ INTE FINNS SNUTAR här;) och samtidigt är det skitfint här och även bra ställe o övernatta o käka om man vill det då man kanske inte bor så nära lr hittad krogen XD.... 

platts: Gräsplanen framför Sjömännens gästgiveri o krog.
Tid: 20,00träffas vi o ställer ut bilarna på gräsplanen  22,00 korvgrillning på stranden
dag: andra lördagen varje månad
pris: inget för träffen och 10 kr om man vill va med på grillningen

Hoppas verkligen ni kommer och hälper till och förverkliga planen;)
förresten har ni frågor så ring mig på 0761845060

Mvh Vera Duhen

PS. Kopiera gärna det här och klistra in på andra forum osv.. sprid ut det!!!
Senast redigerat av Volvo-lollungen (2 augusti 2009)

Sök