Inför: Träff i Varberg Lördag den 29/8 kl 19:00 OBS! Ändrat datum!

Arradin
6 augusti 2009 · 631 Inlägg

Glansen skrev:
Får fixa action i Göteborg till helgen big_smile

Alltid smile

karlberg Yeaaahh
7 augusti 2009 · 257 Inlägg

Zarah_Den_Grymme skrev:
de som hade tänkt å kommit ner en massa göteborgare vi är sugna på nya bilar smile

Haha joo men det värsta är att det har vi hört förr att det ska komma massa folk men ofta står det bara varbergare där ändå;P men då är ni på den 29/8 med dåtongue

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Stefan Varberg Supraman
7 augusti 2009 · 2 300 Inlägg

kom den 29/8 istället så ska vi nog fixat något som ni inte blir besvikna över.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
j0nas Lastbilschaffis
7 augusti 2009 · 811 Inlägg

haha folk ska supa då med tongue *skeptisk till att det blir nåt*

Geiros Low is a lifestyle
7 augusti 2009 · 956 Inlägg

jag hade planer på att komma. men verkar lite som ni ändrar er för mycke. så väljer nog att inte ens åka alls.. tror fler känner så med.. tyvärr

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
j0nas Lastbilschaffis
7 augusti 2009 · 811 Inlägg

Geiros skrev:
jag hade planer på att komma. men verkar lite som ni ändrar er för mycke. så väljer nog att inte ens åka alls.. tror fler känner så med.. tyvärr

instämmer  *ger en känga åt vbg folket*

DIIEZEL
7 augusti 2009 · 501 Inlägg

Bättre ni kommer upp till gbg RC CREW och GSr håller alltid det dom lovar tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Zarah_Den_Grymme
7 augusti 2009 · 368 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:
Bättre ni kommer upp till gbg RC CREW och GSr håller alltid det dom lovar tongue

Tack smile  aa klart man gör man gör ju allt för förarna smile å ja tror tyvärr varbergs folket gjorde dåligt inflytande nu pga ut å supa istället när dom fixat.. å JO vi hade kommit ner ett jävla gäng.. men vi åker till markaryd idag istället..

Tigerofsweden
9 augusti 2009 · 1 231 Inlägg

eller så kommer alla som planerat denna träffen till markaryd den 28:e istället .... lite utställning o aktiviteter

WeDo
11 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Låst på begäran av TS.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang