o som gurra säger så byter jag kam pga att de inte händer typ nåt alls efter 4000 bara varvar.. nu menr ajag att de inte händer nåt effekt mässigt.. o inte laddtrycksmässigt..
Jaha nu har de hänt en del.. vart uppe med PPF i Orsa o körde 402 m , bilen skötte sig jävligt bra.. åkte upp med bilen 32 mil körde där uppe, sen hem med bilen 32 mil !
Har handlat godis nu till kärran inför nästa år...
hämtas om nån vecka
Z58 kam PPF går ruffigt 1500-2000 rpm o de kommer göra karaktären på maskinen ännu grymmare enligt mig !
Ställbart kamdrev NUKE Ventilfjäderkit STEG 3 med CrMO retainers från PPF som klarar av 9000 rpm
men jag lägger mig på 7800 rpm då det är max vad kompressorn klarar
Mmm...mumma Kan bara bli bättre och bättre! Skönt att någon kör till och från körningarna med bilen också inte bara "trailerwueens"! Ruskigt tråkigt när man blir stående med knäckt växellåda 25 mil hemifrån dock Du r modig du
de e ju lite som du säger danne faktiskt rätt som de e så står man där 25 mil hemifrån, men fan man måste ju lita på grejerna som man åker i eller hur? hehehe
bara kul o visa folk att de går.. självklart sen förstår jag dom som tar släpkärran dom åker med minst dubbla effekt o en bil från 80 talet som oftast är byggd med grejer runt omkring som kanske pallar 20% effektökning står inte pall hela tiden..
nu e 15 " även inhandlade så en uppsättning r däck som saknas, sen blire fan bana
dags o börja riva lite va de idag tyckte jag.. passade även på att slänga på lillebrorsans hjul då han va lite fundersam på om de verkligen skulle passa på e30n.
va i garaget några timmar nu oxå.. passa på nu när man tar ledigt ifrån garaget ett par dagar..
kompressorn e iaf nertagen.. va de smidigaste sättet o göra de hela på.. kommer inte åt nånting annars o man ser ju nada.. så har plockat bort de mesta.. nu e de bara lossa maskinen vxllådas fästena kardan o grenrör sen e de bara o lyfta så de känns bra.. så nästa gång jag besöker mitt andra hem igen så e maskinen ur