Inför: Street Meet BRL Karlstad 22 aug

TeddyBEEER
19 augusti 2009 · 20 Inlägg

TeddyBEEER skrev:
Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst!
Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt!
Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande wink
Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex.
Många kommer för att se o lära!

Db-mätning är gratis! smile

Jiimpa
19 augusti 2009 · 767 Inlägg

TeddyBEEER skrev:

TeddyBEEER skrev:
Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst!
Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt!
Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande wink
Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex.
Många kommer för att se o lära!

Db-mätning är gratis! smile

Låter ju kalas skoj big_smile hoppas det kommer endel folk också och bra väder=)

Westberg Japs :)
19 augusti 2009 · 775 Inlägg

Hade också tänkt kika in och kanske testa mäta om man vågar sig på det smile

Unknown_Orebro
19 augusti 2009 ·

Nu ser det ut som båda mina bilar kommer dyka upp, frugan kör Volvon, så nu blir det att skruva ihop den ikväll och imorgon.  Ha de gött vi syns på Lördag....

Braap88
19 augusti 2009 · 38 Inlägg

TeddyBEEER skrev:

TeddyBEEER skrev:
Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst!
Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt!
Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande wink
Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex.
Många kommer för att se o lära!

Db-mätning är gratis! smile

får vem som helst mäta Db även om man har en ful bil med halv bra ljud ? roll

TeddyBEEER
19 augusti 2009 · 20 Inlägg

Lawbreaker skrev:

TeddyBEEER skrev:

TeddyBEEER skrev:
Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst!
Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt!
Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande wink
Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex.
Många kommer för att se o lära!

Db-mätning är gratis! smile

får vem som helst mäta Db även om man har en ful bil med halv bra ljud ? roll

Självklart!
Det är lite det som är vitsen, sen blir det ju bara en bonus om du spelar högst big_smile

TeddyBEEER
19 augusti 2009 · 20 Inlägg

Westberg skrev:
Hade också tänkt kika in och kanske testa mäta om man vågar sig på det smile

Klart du vågar! Lr så låter du någon annan sitta i bilen cool

Braap88
19 augusti 2009 · 38 Inlägg

TeddyBEEER skrev:

Lawbreaker skrev:

TeddyBEEER skrev:
Db-mätning är gratis! smile

får vem som helst mäta Db även om man har en ful bil med halv bra ljud ? roll

Självklart!
Det är lite det som är vitsen, sen blir det ju bara en bonus om du spelar högst big_smile

måste man anmäla sig eller nått eller kan man säga det när man kommer ner att man vill mäta ljudet ?

BJonsson
19 augusti 2009 · 4 074 Inlägg

har inte fått nån knodd än så det ser mörkt ut å åka ner för min del!
är ju lite viktigare med barna födsel tycker jag..
men hoppas ni får en kaaaalas dag.

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Westberg Japs :)
19 augusti 2009 · 775 Inlägg

TeddyBEEER skrev:

Westberg skrev:
Hade också tänkt kika in och kanske testa mäta om man vågar sig på det smile

Klart du vågar! Lr så låter du någon annan sitta i bilen cool

hehe ja det är nog bäst för ja har ingen aning om hur det funkar, bara inget går sönder så big_smile

flurka
20 augusti 2009 · 112 Inlägg

Jag kommer smile

Kommer att finns där som representant från KDR, kommer finnas medlemsbilar med, möjlighet att blimedlem, dekaler och nyckelband, vi finns i tältet det står KDR på big_smile

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
Henrikkarlsson
20 augusti 2009 · 191 Inlägg

kommer nog ett gäng från munkförs:D

simonr simoni rimnäisi
20 augusti 2009 · 269 Inlägg

kan ni hjälpa till å ställa in slutsteg å så? är amatör på ljud men de ja har duger å dricka pilzner i iaf smile så måste jag ju testa Db-mätningen. kul å se va de spelar :.)

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
TeddyBEEER
20 augusti 2009 · 20 Inlägg

simonr skrev:
kan ni hjälpa till å ställa in slutsteg å så? är amatör på ljud men de ja har duger å dricka pilzner i iaf smile så måste jag ju testa Db-mätningen. kul å se va de spelar :.)

Det kommer finnas väldigt mycket duktigt folk på plats, så det kommer du få hjälp med!

Goofyy
22 augusti 2009 · 18 Inlägg

Vill bara tacka för en bra lördag i karlstad . Tyvärr så kunde inte jag spela fult ut , basen var trasig på ena talspolen

WeDo
23 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa gärna en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang