blev riktigt fint! men du fick väl inte plats me hela lådan i blästerskåpet eller?
aa d blev otroligt bra. nä den gick inte in, först prövade vi med att johannes stog och höll den i hålet och jag blästrade, men det spruta glas fan överallt och johannes fick i ögonen, så vi la ner det -tog bågfilen och sågade isär lådan i flera delar ist. mkt smidigare...
självklart fick jag in hela lådan i skåpet DADDE !
blev riktigt fint! men du fick väl inte plats me hela lådan i blästerskåpet eller?
aa d blev otroligt bra. nä den gick inte in, först prövade vi med att johannes stog och höll den i hålet och jag blästrade, men det spruta glas fan överallt och johannes fick i ögonen, så vi la ner det -tog bågfilen och sågade isär lådan i flera delar ist. mkt smidigare...
varför måste du alltid vara så himla "rolig"? dör ju av skratt... *inte*
jag trodde inte att skåpet var såpass stort, men det var bra att det var det.. då får det nog bli ett sånt här hemma oxå..
för att d e så jävla roligt att reta dig din crybaby ! men lådan gick in på fitthåret. var tvungen att lirka in den. och var ett helvete att komma åt överallt. men d gick...
ja då var kylet påväg hem. har även beställt hem ett service kitt till spridarna med nya filter, o-ringar, spacers och hattar. skall tvätta ur dem med ultraljudstvätt me. men kommer inte flödestesta dem. dem får duga ändå NÖJD nu Johannes ?
fan va fint du gör det detta komme ju bli så jävla bra va
yes. kommer bli fät som fan. har sparat ihop till en lite vettigare updatering nu. har hållit på me drivaxlar och länkarmar. skall förhoppningsvis få ihop låda och motor idag. fått hem bult från galven och lite annat småplock.
dfine skrev:
Hahaha där tappa jag fan hakan *skäms*
Riktigt kul projekt annars, blir ju skitbra
haha >_< kommer bli roligare att se och köra den irl än att kolla på den här
sådär. R19 styrväxel, styrstag, länkarm. men detta funkar inge vidare än så länge. skall klura mer på detta när motorn sitter i och jag bättre kan kolla hur d lirar med originalaxlarna. R19 går icke
så vackert så vackert
fick en laddning från galven. mmmmmm
pinbultar på plats
motor och låda ihop igen. dratt ihop lådan med frächa bult. mkt jobb som jag inte orkar fota =P men bra som fan blir d ! skall ner nu en stunn igen till garaget
fick även hem min servicesats till spridarna. hela fem uppsättningar, om ngt skulle pajja. för jävla bra !
motorn ur och framvagn loss. nu skall besiktningsmotorn och framvagn i bilen, sen skall bilen byggas klart. och motorn skall färdigställas vid sidan om
var och hämtade tryckrören till servot. och alla bultar osv till länkarmarna
var även hos jocke [jockeNielsen] på volvo och hämtade ett växellådsfäste