Var tanklocket bolt on mot original clio hålet eller har du fått svetsa om någonting?
mja, typ bolt on ja. tror du hittar d i förra tråden. men enda jag har gjort e att jag tog plåten från clio. och locket passade perfekt där i. inga andra mods
hängde på en baklucka för att kolla hur vingen skall sitta och hur d kommer se ut. måste bygga fästen som håller undan vingen från taket när luckan går upp. kommer inte bli några probz
monterat passagerardörren för att knäcka gångjärnen rätt så den stämmer med karossen. och även så att A och B-stolpen får bra tryck mot tätningslisten. blev sjukt förvånad över hur jävla bra dörren satt ! inget häng alls, var tom så att jag fick knäcka ner den lite för den var några millimeter för högt. i övrigt; Flawless (för den som inte vet så finns d inga justeringar på gångjärnen. både dörrens och bilens är fast svetsade och måste krökas etc för att justera upp häng/glapp)
bilderna ser lite skumma ut, men man ser på ett ungefär.
som sagt, lite för högt. och gött med bucklor ! men hellre d än rost iaf. finns så gott som ingen rost alls på dörrarna, iaf inte om man bryr sig om rosten i falsar/underkant på dörrarna. Den rosten som e så förbannat jobbig att fixa. Plus att gångjärnen på dessa dörrarna e skiiitfrächa !
Kolfiber dörrar hade ju vart så förbannat snyggt !!
var hos Krille och fixade spridarna för lack. man skulle nästan polerat och låtit dem vara. synd som fan att dem inte e rostfria bara
Saabs Svart
renoverade spridare. ultraljudstvättade, nya Vitonringar, spacers och hattar samt filterkorgar
seee så fint d blev. Tack Kristian.
tog matta ur en bil jag hade ståendes. kör nog hellre med en Grå än en Röd... tror ja.. joo. skall upp till Fredrik på Carteam och få den tvättad nu
tomt vare här. lappen som ligger på golvet verkar va ngn grej från fabriken =S verkar va franska iaf. men e så kasss så d knappt går att läsa ngt
en GÖTT sketen matta
sådär. allt för nu. nu skall jag dra iväg till Joppe och tvätta matta. Efterbilder kommer ! ha d så länge !