kan bara säga satan vilket jobb du lägger ner följde din gamla tråd men har vart borta från internet ett par månader nu och hittade den här tråden för en timme sen och var bara tvungen att läsa den på en gång,och nu väntar jag med spänning på att se bilen färdig lycka till
Fan så bra och fin lacken blev;) Riktigt trevligt projekt;P
ah den blev SUPER. tack så mkt=)
primeramannen skrev:
kan bara säga satan vilket jobb du lägger ner följde din gamla tråd men har vart borta från internet ett par månader nu och hittade den här tråden för en timme sen och var bara tvungen att läsa den på en gång,och nu väntar jag med spänning på att se bilen färdig lycka till
hallååååå, ja dig känner jag igen ju d va längesen du skrev ja. kul att du gillar den bara till att fortsätta hålla koll här i tråden
Var uppe hos Fredrik och fick min matta tvättad med riktiga grejjer. blev över förväntan helt klart. vissa fläckar var dock omöjliga men overall blev d super ! tackar och bockar för hjälpen Joppe
så bidde d. har ett stolsfäste som sitter under mattan på vänstersidan. skall bli av me bakfyllan först, drack massa vatten igår.... sen skall jag ner och torka mattan och lägga den till rätta och plocka in lite mer inredning.
FY fan vad bra detta blir har inte kollat in din tråd på länge, men fan va glad jag blev att se dnena igen nu är den ju nästan klar riktigt snyggt med lacken och motorn ser ju bara för grymt ut Nu måste det väl kännas gött när du ser resultat
vad heter den guldiga folien? ser jäkligt bra ut också
ser jävligt bra ut ja
Ck16v skrev:
Gillar det man ser ska bli kul att åka med en sväng
klart !
IMPRAZERN skrev:
FY fan vad bra detta blir har inte kollat in din tråd på länge, men fan va glad jag blev att se dnena igen nu är den ju nästan klar riktigt snyggt med lacken och motorn ser ju bara för grymt ut Nu måste det väl kännas gött när du ser resultat
prenumererar du inte PAJK !? ah fan inte långt kvar. kommer lack på dörrar, bagga, framskärmar och huv nu i helgen. OM d känns gött !? så jäääävla nöjd !
MantaRobin skrev:
ser bra ut! men sitter inte ratten lite konstigt..? likadan som min ser den ut o va iaf
tackar, tror d e en ridetech ratt lr va fan d va. rätt så ok. men kommer bli en Mocka ratt senare.
Runn WS7 skrev:
looking good.
Alltid !
HyperSonica skrev:
Fyy faaan va pörrigt riPPe.. Nu vill jag ha en åktur i monstret snart
porrigt som fan. varför underdriva när man kan överdriva ? hmmm, du kan få titta på. kan lova att d e lika gött att höra mig komma förbi på fullgas och växla utan koppling som att sitta i. bara att d kommer va mer skrämmande i
fick mina nya skyltar idag. najs. blä för skattemärke !
fortsatte på min Guld-frenzy =P man vill ju inte värma upp servo oljan i onödan !
började klä in värmeplåten bakom motorn.
klippa till sig lilla biten
asså.. varför vill allt jag gör bli så jävla bra ?? fattar fan inte d
startmotorn fick sig en omgång
skall täcka baksidan på insuget där me
tänkte att jag klär undersidan här me så lirar d lite snyggt med gjutskarven på insuget.
Så. Viktorson har i kväll även svarvat bussningarna till gångjärnen på förarsidan som skall lösa problemet med hänget på dörren. får se om vi kollar på d ikväll eller i morn. men i helgen blir d iaf lack på Bagga,dörrar,framskärmar och huv
tröttnade på mitt hemmabygda kit, så beställde ett nytt med en snyggare arm. d va va jag var ute efter i från början. kommer bli sketabra. köpte även ett skydd över armen så den blir slätare. (y) yaay
bussningarna som skall lösa problemet med bilens uppborrade gångjärn. behöver lite motifikation, men sen skall dem funka fint. kommer förmodligen inte bli så bra så jag slipper glapp. men kommer ta bort allt häng i dörren (Y)
och så blev insuget. hade ju lite folie över så varför inte
har ju läge som fan funderat på va fan jag skall göra me min front för att få den rå och snygg. hittade då denna bilden, och JÄVLAR, jag är kär !! så klockrent han fångat ALLT jag vill visa med bilen.
Just d. Jag och Viktorson var nere i garaget igår och passade in förardörren så gott d gick nu innan lack. så nu e d fan inte möe kvar asså allt klart för lack. Huv,dörrar,bagga och framskärmar. bider kommer löpande !