Har idag vart och hämtat lite till av min beställning. har nu hemma; nya gångjärnssprintar till dörrarna, nya clips till dörrsidorna, nya skyltbelysningar och nya lister mellan kaross och sidokjolar så nu har jag o göra enna. bilder kommer senare !
nu hoppas jag på att jag inte blir magsjuk !! för jag har det fan påväg. springer ner till garaget och limmar breddarna bak innan jag skiter ner mig xD hahaha
nu hoppas jag på att jag inte blir magsjuk !! för jag har det fan påväg. springer ner till garaget och limmar breddarna bak innan jag skiter ner mig xD hahaha
hahhaa, fan du får inte bli magsjuk ingen tid för förseningar på projekten kör upp en slang i röven till en påse och bygg din stomipåse och en spy påse! KEEP WORKING MAN ;D
hahhaa, fan du får inte bli magsjuk ingen tid för förseningar på projekten kör upp en slang i röven till en påse och bygg din stomipåse och en spy påse! KEEP WORKING MAN ;D
jag blev sjuk. kom två meter in i garaget, sen sprang jag ut och spydde rätt gött. matförgiftning. sprunget till toan och skitit och spytt hela jävla natten. men nu är jag mkt bättre. kommer förhoppningsvis gå ner senare idag. aldrig mått så dåligt i hela mitt vuxna liv asså. HOLY shit !
HAHAHA ett bra tips där
jag blev sjuk. kom två meter in i garaget, sen sprang jag ut och spydde rätt gött. matförgiftning. sprunget till toan och skitit och spytt hela jävla natten. men nu är jag mkt bättre. kommer förhoppningsvis gå ner senare idag. aldrig mått så dåligt i hela mitt vuxna liv asså. HOLY shit !
fan va synd.. krya på dig, jobba inte ihjäl dig nu bara så ta och vila dig och ta det lugnt
Ajemän ! har jobbat på bilen ett par dagar. men har vart så jävla mycket me annan jävla skit som har tagit upp min tid.. men nu har jag MYCKET tid över för bilen om man säger så.. här kommer lite uppdatering på vad jag gjort under tiden jag börjat bli bättre tills nu:
limmad och klaor
fick ju på dörren me då ja !
Listen på kjolen. skall limma denna kjolen idag. kräver lite mer jobb på andra sidan så det får vänta ett tag
lite spächal på denna sidan men det blir bra !
behövde tryck på hörnet under tanklocket. löste sig fint ändå. tur d för hade blivit en 3mm glipa annars. nu blere tajt och fint !
bilen i "helhet" vet inte om den ser så hel ut ?? men den e ju så nära hel som den någonsin vart under bygget så
denna klar me ! färskaste bilden, tagen nu för någon halvtimma sen. nu blir d till att gå ner och städa och försöka få den på hjul då den skall dras till glasmästarn nu i början på veckan för montering av ny framruta
Ser ju fan perfekt ut fint det blir med listerna på nu men har du R däcken på nu? :S tyckte dem såg så skeva ut på en av bilderna Har du någon skydds matta på taket eller är det bara damm och skit?
Ser ju fan perfekt ut fint det blir med listerna på nu men har du R däcken på nu? :S tyckte dem såg så skeva ut på en av bilderna Har du någon skydds matta på taket eller är det bara damm och skit?
Keep working
aa blir jävla snyggt . skall ner och limma höger sidokjol nu idag tänkte jag och se till att plocka ihop lite bröte som skall på kromatering. aa nu sitter bara mina ultralegera med R-däck på ja. nä, det är e bara damm =P sen e väggen bakom vit me så där d speglar sig blir la d vitt ändå typ.
Keep working
aa blir jävla snyggt . skall ner och limma höger sidokjol nu idag tänkte jag och se till att plocka ihop lite bröte som skall på kromatering. aa nu sitter bara mina ultralegera med R-däck på ja. nä, det är e bara damm =P sen e väggen bakom vit me så där d speglar sig blir la d vitt ändå typ.
hehe okej ;D fan va nice, vad ska du kroma? ;D tyckte däcken såg så sletna ut
Keep working
hehe okej ;D fan va nice, vad ska du kroma? ;D tyckte däcken såg så sletna ut
Kromatera, duvet guld. och svart. skivor och ok skall kromateras svarta. SLETNA ? vafan, dem har ju knappt rullat alls =P bara massa grus på dem