4300 K gav ett mkt snyggt VITT ljus med liiite blått i. inte alls så stickande blått som 6 k som jag har på meganen. detta blir kalas !
och ja, kjolen satt som den skulle när jag kom ner. listen blev lite sne på ett ställe, men det gick fan inte att undvika.
högersidan limmad. allt för idag. ägnade mest tid till att städa då d såg ut som HELVETE på golvet runt bilen. i morn kommer Peter från Glasmästarn och limmar i en sprillans ny ruta. najs som fän ! äntligen !
ser ju riktigt bra ut med listerna haha, måste varit skit på däcken som gjorde att dem såg så sletna ut förresten, löste du texten på däcken igen? har för mig såg en bild där färgen hade låsnat ifrån däcken.. (?)
Vad använder du för lim när du klistrar listerna?
ser fint ut ett par veckor, awesome fan sjukt, följt detta projektet sen dag ett och det va fan läänge sedan
ser ju riktigt bra ut med listerna haha, måste varit skit på däcken som gjorde att dem såg så sletna ut förresten, löste du texten på däcken igen? har för mig såg en bild där färgen hade låsnat ifrån däcken.. (?)
Vad använder du för lim när du klistrar listerna?
ser fint ut ett par veckor, awesome fan sjukt, följt detta projektet sen dag ett och det va fan läänge sedan
texten på däcken skiter jag i tills vidare, det blev kass.
använder PUR-lim. men listerna i sig sitter med dubbelhäftande, kjolen sitter för sig själv i limmet. listen är bara för att täcka mellanrummet som blir.
jaaaa, här ligger då min efterlängtade ruta !.... men när listen skulle på så upptäcktes d att den fan var typ en meter för kort -____- så nu får rutan ligga här tills i typ.. nästa vecka någon gång. fan
ser lovande ut fan va surt med listen hur kan den blivit så mycket mindre då?
aa jääävla otur. dem hade packat fel list nere i göteborg. men nu har vi listen hemma. tyvärr har han fullt upp så rutan åker i först på måndag eller tisdag..
Har ju ett nytt projekt i tankarna skall försöka få tag i killen med bilen så får vi se vad det blir ! sugen som fan på att dra och köpa den NU !
köp köp köp.. mer projekt.. du har huvudet på skaft du.. Renault 5 GTE har jag med haft. med dassig blå lack.. men den varade inte så länge i min ägo.. Skitsamma.. trist med rutlisten men då har du ju tid till annat så länge
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
köp köp köp.. mer projekt.. du har huvudet på skaft du.. Renault 5 GTE har jag med haft. med dassig blå lack.. men den varade inte så länge i min ägo.. Skitsamma.. trist med rutlisten men då har du ju tid till annat så länge
jaaa, man måste ju ha något att slösa enorma summor pengar på helt i onödan i folks ögon =P haha okej ! aa, städa i garaget typ =P
MEN VAFAN vad kan det bli för skojj då 402 meters r5a ?: D turbo 2 ? ??
näpp. kan säga att det är mycket långt från renault. inte ens samma kontinent. sitter och väntar på att tden skall gå lite. åker nu vid nio till Ronneby. ser bilen tillräckligt bra så tar jag den. det kommer bli ett jävla coolt bygge iaf men måste fan hålla mig tills renaulten e klar innan jag börjar riva i den asså ^^
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
22 maj 2010
Defcon skrev:
IMPRAZERN skrev:
näpp. kan säga att det är mycket långt från renault. inte ens samma kontinent. sitter och väntar på att tden skall gå lite. åker nu vid nio till Ronneby. ser bilen tillräckligt bra så tar jag den. det kommer bli ett jävla coolt bygge iaf men måste fan hålla mig tills renaulten e klar innan jag börjar riva i den asså ^^
Då knäpper du ett foto på bilen & lägger upp här & sen drar du in den i nån lada & täcker över den/ gömmer den så du inte kan se den & fortsätter med Renutten
Då knäpper du ett foto på bilen & lägger upp här & sen drar du in den i nån lada & täcker över den/ gömmer den så du inte kan se den & fortsätter med Renutten
haha precis ! jag vet mycket väl att renaulten måste bli klar
här är nya projektet iaf ! moha
detta kommer förhoppningsvis bli ett jävla skoj bygge ! vad som planeras är att göra i årdning rejält ! sen blir det Rotary !