Opel Ascona B projekt 400 - bild update 23/10-09

OpelMannenRacing Allmänt galen
24 augusti 2009 · 219 Inlägg

Update












Update
















Update big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

Senast redigerat av OpelMannenRacing (24 augusti 2009)

b0nd3n
25 augusti 2009 · 1 944 Inlägg

OpelMannenRacing skrev:
Update












Update
















Update big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

jodå, det kommer, men först nästa vecka wink har en rätt fin uppdatering och bjuda på snart smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
tonz
25 augusti 2009 · 53 Inlägg

Spännande..!! smile

OpelMannenRacing Allmänt galen
25 augusti 2009 · 219 Inlägg

de sa du ju förra veckan också big_smile hoppas det är en fet update då wink

Schybba
25 augusti 2009 · 364 Inlägg

Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

b0nd3n
25 augusti 2009 · 1 944 Inlägg

Schybba skrev:
Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

hoppas du följer projektet och gärna kommer in med tips och idér.. du verkar ju va haj på det här med 400 replica wink

motorn som sitter i just nu är en helt original 1,2 sm men som ska bytas ut mot en 2,0 insprut som jag senare ev kommer sätte en turbosnurra på, har hört en del om att 2,0 inte klarar av en turbo, men jag vet inte, man lär sig inget utan o testa wink


mvh Ante

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
b0nd3n
25 augusti 2009 · 1 944 Inlägg

tonz skrev:
Spännande..!! smile

yeay, fader hittat till min tråd med smile

hoppas du följer !!


mvh sonen

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
OpelMannenRacing Allmänt galen
25 augusti 2009 · 219 Inlägg

b0nd3n skrev:

Schybba skrev:
Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

hoppas du följer projektet och gärna kommer in med tips och idér.. du verkar ju va haj på det här med 400 replica wink

motorn som sitter i just nu är en helt original 1,2 sm men som ska bytas ut mot en 2,0 insprut som jag senare ev kommer sätte en turbosnurra på, har hört en del om att 2,0 inte klarar av en turbo, men jag vet inte, man lär sig inget utan o testa wink


mvh Ante

kunde dom sugtrimma 1900an på 80talet kan du bygga en enkel turboanläggning på en 2.0, pma mig så ska du få numret till polaren, 500 spänn är alltså priset på motorn

Schybba
26 augusti 2009 · 364 Inlägg

b0nd3n skrev:

Schybba skrev:
Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

hoppas du följer projektet och gärna kommer in med tips och idér.. du verkar ju va haj på det här med 400 replica wink

motorn som sitter i just nu är en helt original 1,2 sm men som ska bytas ut mot en 2,0 insprut som jag senare ev kommer sätte en turbosnurra på, har hört en del om att 2,0 inte klarar av en turbo, men jag vet inte, man lär sig inget utan o testa wink


mvh Ante

NEJ NEJ NEJ! inge turbojoll i en ascona 400 replica! där ska de va volym å webrara:cool:

sjovold Wolfman Cruisers
26 augusti 2009 · 1 258 Inlägg

Schybba skrev:

b0nd3n skrev:

Schybba skrev:
Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

hoppas du följer projektet och gärna kommer in med tips och idér.. du verkar ju va haj på det här med 400 replica wink

motorn som sitter i just nu är en helt original 1,2 sm men som ska bytas ut mot en 2,0 insprut som jag senare ev kommer sätte en turbosnurra på, har hört en del om att 2,0 inte klarar av en turbo, men jag vet inte, man lär sig inget utan o testa wink


mvh Ante

NEJ NEJ NEJ! inge turbojoll i en ascona 400 replica! där ska de va volym å webrara:cool:

hur kunde ja gissa att du skulle säga så? lol

----->Strippen S2<-----

VCRACING
Rojpen
26 augusti 2009 · 2 230 Inlägg

klart pojken ska ha snurra:P är ju sten hårt på en sån bil:) eller varför inte kompressor wink

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Schybba
26 augusti 2009 · 364 Inlägg

Rojpen skrev:
klart pojken ska ha snurra:P är ju sten hårt på en sån bil:) eller varför inte kompressor wink

vafan turbo på en rallyinspererad bil? haha nej fan rediga gaphalsar ska de va!  ( du gör ju som du vill men e man weberberoende som jag så är mna tongue)

b0nd3n
27 augusti 2009 · 1 944 Inlägg

OpelMannenRacing skrev:

b0nd3n skrev:

Schybba skrev:
Som sagt mycket intressant projekt!  Lite info om motorn tack:P

hoppas du följer projektet och gärna kommer in med tips och idér.. du verkar ju va haj på det här med 400 replica wink

motorn som sitter i just nu är en helt original 1,2 sm men som ska bytas ut mot en 2,0 insprut som jag senare ev kommer sätte en turbosnurra på, har hört en del om att 2,0 inte klarar av en turbo, men jag vet inte, man lär sig inget utan o testa wink


mvh Ante

kunde dom sugtrimma 1900an på 80talet kan du bygga en enkel turboanläggning på en 2.0, pma mig så ska du få numret till polaren, 500 spänn är alltså priset på motorn

säkerligen.. jo, iknow, har redan numret.. smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
b0nd3n
27 augusti 2009 · 1 944 Inlägg

Schybba skrev:

Rojpen skrev:
klart pojken ska ha snurra:P är ju sten hårt på en sån bil:) eller varför inte kompressor wink

vafan turbo på en rallyinspererad bil? haha nej fan rediga gaphalsar ska de va!  ( du gör ju som du vill men e man weberberoende som jag så är mna tongue)

haha tongue .. det är bara det att dem e så satans dyra 45orna hmm

men skulle gärna sätta dit weeebers smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Portal Filkörning?
27 augusti 2009 · 852 Inlägg

Schybba skrev:

Rojpen skrev:
klart pojken ska ha snurra:P är ju sten hårt på en sån bil:) eller varför inte kompressor wink

vafan turbo på en rallyinspererad bil? haha nej fan rediga gaphalsar ska de va!  ( du gör ju som du vill men e man weberberoende som jag så är mna tongue)

Inget fel med Webrar men har du aldrig hört ljudet från en Grupp B Audi S1 ? yikes !

Schybba
28 augusti 2009 · 364 Inlägg

Portal skrev:

Schybba skrev:

Rojpen skrev:
klart pojken ska ha snurra:P är ju sten hårt på en sån bil:) eller varför inte kompressor wink

vafan turbo på en rallyinspererad bil? haha nej fan rediga gaphalsar ska de va!  ( du gör ju som du vill men e man weberberoende som jag så är mna tongue)

Inget fel med Webrar men har du aldrig hört ljudet från en Grupp B Audi S1 ? yikes !

Hehe jo självklart har ja hört dom men de e ju lite över de vanliga tongue    Nae tycker de e fränare ljud med ett par brölande webrar än en stressfläkt ja:D

Fr0lliC yrkesmupp
31 augusti 2009 · 48 Inlägg

uppdates då tack:)

Kia Ceed "1.6 crdi ecco" (2011)
Vezzlan
2 september 2009 · 14 Inlägg

skona den från stressfläkt =P du ville ju ha en verklighetsinpererad ascona 400 replica wink tryck ner dubbla 45:or och lyssna till weberorkestern istället big_smile

OpelMannenRacing Allmänt galen
2 september 2009 · 219 Inlägg

vars är updaten????????

tonz
3 september 2009 · 53 Inlägg

HALLÅ!!!! emigrerat??  sålt bilen/glömt vars du ställde den eller pantsatt datorn????

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang