2504
Sök

Inför: MK.5100 Banträff Mantorppark 27/8

www.5100.se
130 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
LKPG-TT skrev:
när kan man boka in sig för den 17/9? jag såg först nu att det var dags så ja hinner inte anmäla mig till på torsdag,

men ja ska komma o titta iaf tongue

det går fortfarande bra att anmäla sig

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

www.5100.se
130 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
bushmyra skrev:
funderar om man kan köra både amatör och drift grupp har 47 mil ner och vill köra så mycket jag orkar smile när jag ändå är där,,

Kom ner och kör.Du kommer att upptäcka att det finns tillräckligt med körtid för att tröttna big_smile
brukar inte vara mycket driftingbilar och racing-klassen brukar vi tillåta att köra tillsammans med driftarna (oftast 5 bilar eller mindre i driftingen) Det enda är att man får ha lite koll på dom i kurvorna.

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

37 Inlägg
25 augusti 2009
blir nog svinväl detta

5100.se
28 Inlägg
25 augusti 2009
Är laddad, ska bli kul som vanligt

5100.se

782 Inlägg
25 augusti 2009
elvis_lkpg skrev:
bushmyra skrev:
funderar om man kan köra både amatör och drift grupp har 47 mil ner och vill köra så mycket jag orkar smile när jag ändå är där,,

Kom ner och kör.Du kommer att upptäcka att det finns tillräckligt med körtid för att tröttna big_smile
brukar inte vara mycket driftingbilar och racing-klassen brukar vi tillåta att köra tillsammans med driftarna (oftast 5 bilar eller mindre i driftingen) Det enda är att man får ha lite koll på dom i kurvorna.

Låter ok! är det samma schema den 17september ? Är igentligen ingen driftare men bilen trivs bättre på snedden i kurvorna smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Dryg.
107 Inlägg
25 augusti 2009
sweet!
jag kommer dit och plågar 1.8l golfen wink nädå.. skämt å sidor.. kikar forbi med kameran..

tips på vart jag får bäst bildeR?

negativ..
167 Inlägg
25 augusti 2009
Petri skrev:
sweet!
jag kommer dit och plågar 1.8l golfen wink nädå.. skämt å sidor.. kikar forbi med kameran..

tips på vart jag får bäst bildeR?

olika ställen i parisen..
leta upp mig där ute så ska jag tipsa dig..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se

121 Inlägg
25 augusti 2009
Snygga bilder går o få om du ställer upp som funktionär o står vid krönet efter mjölbykurvan oxå...sett otroliga bilder därifrån!

www.5100.se
130 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Just nu 68 bilar anmälda, Blir nog bra action ute på mantorp imorron....

121 Inlägg
26 augusti 2009
claw skrev:
kommer bli kanon !  Så länge vi slipper regn är jag nöjd smile

Ska bli trevligt att återse skylinen då ja e polare me dennis du köpte den av smile

www.5100.se
130 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
70+ anmälda nu och bra väder ska det bli med big_smile

www.5100.se
130 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
claw skrev:
Pontus81 skrev:
claw skrev:
kommer bli kanon !  Så länge vi slipper regn är jag nöjd smile

Ska bli trevligt att återse skylinen då ja e polare me dennis du köpte den av smile

Tjena

ser ut som den gjorde då bara
Lite mer ryt i motorn nu wink

nån som vet om man kan anmäla sig o betala på plats ???

Det bästa är om man gör detta i tid via våran hemsida, men vi accepterar efteranmälan på plats smile

som sagt 70+ anmälda nu, kommer nog bli kanon detta! åker ut till mantorp och nu och börjar rigga, ska bli skönt och vara ute i solen. Ses där

Välkommna önskar MK.5100

37 Inlägg
27 augusti 2009
Synd på förlorad tid men det är inte arrangörernas fel eller någon annans direkt. sånt som händer. Jag är iaf ganska nöjd med tiden jag fick på banan. så tack till 5100 för detta ändå. det kommer mer tillfällen...

1 278 Inlägg
27 augusti 2009
bilder? hade träning så kunde inte komma o kolla men trodde att jag skulle höra lite från mantorp park men gjorde inte de hur kommer de sej?

Street Knight

www.5100.se
130 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
syabo skrev:
bilder? hade träning så kunde inte komma o kolla men trodde att jag skulle höra lite från mantorp park men gjorde inte de hur kommer de sej?

För att vi kör med gatbilar och dom låter väl inte mer än dom på motorvägen?   lol

43 Inlägg
28 augusti 2009
syabo skrev:

det inträffade ett "litet" oljelekage så därför var det ett avbrott från ca 17.30-1910 så därför... och jo det låter mycket även från dessa "gatbilar" då jag har bott i närheten av där syabo tränade igår kväll big_smile

vill även tacka 5100 för dessa evenemang och även alla som sanerade igår även rikard "arslet" han kallas så tongue i sopmaskinen

ses den 17 sep

mvh

mvh
T-Eriksson

6 Inlägg
28 augusti 2009
är det någon som tagit bilder och filmat från igår?

1 278 Inlägg
28 augusti 2009
elvis_lkpg skrev:
syabo skrev:

För att vi kör med gatbilar och dom låter väl inte mer än dom på motorvägen?   lol

de brukar höras när ni har era bandagar:)

Street Knight

Sök