funderar om man kan köra både amatör och drift grupp har 47 mil ner och vill köra så mycket jag orkar när jag ändå är där,,
Kom ner och kör.Du kommer att upptäcka att det finns tillräckligt med körtid för att tröttna brukar inte vara mycket driftingbilar och racing-klassen brukar vi tillåta att köra tillsammans med driftarna (oftast 5 bilar eller mindre i driftingen) Det enda är att man får ha lite koll på dom i kurvorna.
på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel
funderar om man kan köra både amatör och drift grupp har 47 mil ner och vill köra så mycket jag orkar när jag ändå är där,,
Kom ner och kör.Du kommer att upptäcka att det finns tillräckligt med körtid för att tröttna brukar inte vara mycket driftingbilar och racing-klassen brukar vi tillåta att köra tillsammans med driftarna (oftast 5 bilar eller mindre i driftingen) Det enda är att man får ha lite koll på dom i kurvorna.
Låter ok! är det samma schema den 17september ? Är igentligen ingen driftare men bilen trivs bättre på snedden i kurvorna
sweet! jag kommer dit och plågar 1.8l golfen nädå.. skämt å sidor.. kikar forbi med kameran..
tips på vart jag får bäst bildeR?
olika ställen i parisen.. leta upp mig där ute så ska jag tipsa dig..
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Synd på förlorad tid men det är inte arrangörernas fel eller någon annans direkt. sånt som händer. Jag är iaf ganska nöjd med tiden jag fick på banan. så tack till 5100 för detta ändå. det kommer mer tillfällen...
bilder? hade träning så kunde inte komma o kolla men trodde att jag skulle höra lite från mantorp park men gjorde inte de hur kommer de sej?
det inträffade ett "litet" oljelekage så därför var det ett avbrott från ca 17.30-1910 så därför... och jo det låter mycket även från dessa "gatbilar" då jag har bott i närheten av där syabo tränade igår kväll
vill även tacka 5100 för dessa evenemang och även alla som sanerade igår även rikard "arslet" han kallas så i sopmaskinen