Inför: Träff i Parkerningshuset Akilles i Linköping 22/8

kvarna_21
20 augusti 2009 · 296 Inlägg

Hellu

Nu på lördag tänkte jag att vi kunde träffas i parkerings huset Akilles. det ligger mitt emot socialen.
så får vi se hur det blir med en träff i parkerings hus:)

Tid runt 8 blir väl bra:)

Denna gång kommer jag att komma med mitsan:) hoppas det kommer lite folk:)

ses där

//Mackan

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Blomster
20 augusti 2009 · 82 Inlägg

Vi kommer garanterat

Senast redigerat av Blomster (20 augusti 2009)

RayRayADT Sportcar for Life
20 augusti 2009 · 315 Inlägg

inte mycket pådrag här, lite sent att säga till också... men om de blir fler som anmäler sig så kanske jag kommer också...

Teddybearvby
20 augusti 2009 · 144 Inlägg

håller med Rallon.... e juh bara ett par dar kvar :S

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
neckwomen_88
20 augusti 2009 ·

äsch, tar ju bara några minuter dit för linköpingsborna...alla åker ju bara runt, runt o står på brasken ändå wink

kul med initiativ!  (även om jag själv har förhinder)

lycka till!

Senast redigerat av neckwomen_88 (20 augusti 2009)

Teddybearvby
20 augusti 2009 · 144 Inlägg

linköpingsborna ja tongue hehe tongue en annan har en liten bit dit tongue

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
T-Andersson
20 augusti 2009 · 347 Inlägg

Det låter ju trevligt..Vet inte redigt vart de ligger? men ska ta reda påre! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
_jensa_
20 augusti 2009 · 37 Inlägg

se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

Nobbeoijoij
20 augusti 2009 · 108 Inlägg

Kommer kan du ge dig på, blire nån börntävlig på köptetorp senare så ja vet om ja ska ha med ombyte wink

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
mogge36
20 augusti 2009 · 5 Inlägg

jag hoppas jag kan komma

__AleXx_ oijoij-society.com
20 augusti 2009 · 774 Inlägg

Får se om man kan komma...

kanske blir Tyskstuk Vs Jdm i Sthlm för mig ist tongue

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
RayRayADT Sportcar for Life
20 augusti 2009 · 315 Inlägg

_jensa_ skrev:
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka..yikes har jag blivit felinformerad..:S ^^

Niinaskyline
20 augusti 2009 · 455 Inlägg

De blir säkert kanon! smile

_jensa_
21 augusti 2009 · 37 Inlägg

Rallon skrev:

_jensa_ skrev:
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka..yikes har jag blivit felinformerad..:S ^^

inte enligt smhi iaf... men det blir nog bra

Senast redigerat av _jensa_ (21 augusti 2009)

Dominate_ :)
21 augusti 2009 · 51 Inlägg

Kommmer =d

Snoozy
21 augusti 2009 ·

Rallon skrev:

_jensa_ skrev:
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka..yikes har jag blivit felinformerad..:S ^^

Nää du har inte blivit felinformerad om väderläget.  det ligger ett par lågtryck o lurar nere i danmark på väg upp, och dom innehåller mycket regn o åska.   kolla själva på www.ewp.se  eller www.blixtar.se

__AleXx_ oijoij-society.com
21 augusti 2009 · 774 Inlägg

tror det hade passat bättre med garaget vid Drottninggatan.. då det oftast står bilar på botten och första plan i Akilles.. 
I det vid L'orient så kan man ställa sig på näst sista planet under taket om det skulle regna ?

Men som sagt blir det inte Sthlm för mig kommer jag troligen... smile

Edit: droppa det om vädret då mkt kan hända innan dess....

Senast redigerat av __AleXx_ (21 augusti 2009)

_Rille
21 augusti 2009 · 623 Inlägg

ha träffen i Druvan istället.. alla borde komma in i de p huset.. och höst upp brukar de inte va några bilar överhuvetaget...

nismo
RoroKungen
21 augusti 2009 · 184 Inlägg

ja kommer me nya honda  elle nisse vi få se big_smile

wankelos
21 augusti 2009 · 232 Inlägg

Roro du kommer me nisse och sliter däck förfan!! haha, dyker nog upp, slängde på kristians grenrör o turbo o det idag så honom ska jag tvinga med me a4an också!

"Håller det inte så är det bara skit"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang