5177
Sök

Ang: ridetech snap off nav = bra-dåligt?

bonntrimmare
655 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
http://www.ridetech.se/Shop/Application … -Black.jpg

"Ett riktigt snyggt och smidigt fäste med kullager som gör det enkelt och smidigt och säkert att snabbt plocka bort och sätta dit sin ratt. Perfekt för racing, för att enkelt komma i och ur sätena eller för att göra det omöjligt för tjuvar att stjäla och köra iväg med bilen.
Svensk teknologi

Idé och utveckling utav detta snabbfäste har gjorts i Sverige! Fästet är gjort i den bästa kvalitets aluminium, med ett repskydd för finaste finish och testat åtskilligt i olika situationer för kvalitet och hållbarhet. Detta snabbfäste har till skillnad från de flesta andra snabbfästen, kontaktknappar som gör det möjligt att koppla in centrumknappen på din ratt med detta fäste. Sladdar till tutan är redan dragna."

Nån som vet hur dom är? glapp?

tacksam för svar!

4 001 Inlägg
20 augusti 2009
Jag är säker på att du inte kan besiktiga med det iaf.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

bonntrimmare
655 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
kolvas skrev:
Jag är säker på att du inte kan besiktiga med det iaf.

okaj ne de hade jag inte tänkt heller hehe

men jag undrar mer över om den glappar osv smile

bonntrimmare
655 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
ingen som vart i kontakt med den ?  den är ju svensk så den kan ju vara bra tongue

Ollikkala Racing
1 725 Inlägg
21 augusti 2009
Det jag hört är att dessa glappar, vet inte om dom gör det direkt ur kartongen eller om det tar ett tag men ska ej vara att rekomendera iaf.

- Time Attack -

12 086 Inlägg
21 augusti 2009
Lagen säger att det måste va 2hands grepp, så mkt vet jag.

bonntrimmare
655 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
okaj kosta 399 så jag köpte ett o fick hem de idag ... glappar lite grann men de handlar om typ 1mm glapp men man känner det iaf ..  vet inte om de blir"värre" sen men tongue

321 Inlägg
21 augusti 2009
Går ju säkert att modda lite med svetsen så de inte glappar

EViLution!

bonntrimmare
655 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Allx skrev:
Går ju säkert att modda lite med svetsen så de inte glappar

ja precis !

1 827 Inlägg
21 augusti 2009
BOLUND skrev:
ingen som vart i kontakt med den ?  den är ju svensk så den kan ju vara bra tongue

Var står det att den är svensk? Det står att idéen är utvecklad i Sverige, ingenting om att denna kopia på kopia är tillverkad i kina. wink

Snap-off är helsvenskt, och det är den enda snapoff lösningen jag skulle våga ha på min bil.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

bonntrimmare
655 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Eisenhut skrev:
BOLUND skrev:

Var står det att den är svensk? Det står att idéen är utvecklad i Sverige, ingenting om att denna kopia på kopia är tillverkad i kina. wink

Snap-off är helsvenskt, och det är den enda snapoff lösningen jag skulle våga ha på min bil.

a juste  får läsa mer än en gång nästa gång tongue

Sök