Fusion något o ha?

Henrikkarlsson
24 augusti 2009 · 191 Inlägg

hej undrar om märket fusion är något o ha?

Alpinabiturbo Kulan
24 augusti 2009 · 1 435 Inlägg

Det ska vara helt OK grejer, vilken serie är du intresserad av?

BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
BMW 535D Touring "Carbonschwarz" (2006)
Dream_on
17 april 2010 · 214 Inlägg

Gammal tråd... Men fusion ÄR underbart märke. Deras steg samt framsytem är underbara. Deras basar också men stegen är iaf guld! lämnar det dom lovar om inte lite mer...

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...
Piwe
17 april 2010 · 120 Inlägg

Dream_on skrev:
Gammal tråd... Men fusion ÄR underbart märke. Deras steg samt framsytem är underbara. Deras basar också men stegen är iaf guld! lämnar det dom lovar om inte lite mer...

är du full eller bara tondöv?? Fusion är ju inte direkt i toppskiktet vad gäller bilstereo!

//piwe

Dream_on
17 april 2010 · 214 Inlägg

Full oftast....Nått mer du vill veta?

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...
Tokken Team dBakuten
17 april 2010 · 3 453 Inlägg

Piwe skrev:

Dream_on skrev:
Gammal tråd... Men fusion ÄR underbart märke. Deras steg samt framsytem är underbara. Deras basar också men stegen är iaf guld! lämnar det dom lovar om inte lite mer...

är du full eller bara tondöv?? Fusion är ju inte direkt i toppskiktet vad gäller bilstereo!

//piwe

Håller med.. Fusion SER bra ut men levererar kanske.. lite mindre.. Faktiskt inget jag rekommenderar.
Sen tror jag trådskaparen bestämt sig vid det här laget.

Senast redigerat av Tokken (17 april 2010)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Dream_on
17 april 2010 · 214 Inlägg

Tokken skrev:

Piwe skrev:

Dream_on skrev:
Gammal tråd... Men fusion ÄR underbart märke. Deras steg samt framsytem är underbara. Deras basar också men stegen är iaf guld! lämnar det dom lovar om inte lite mer...

är du full eller bara tondöv?? Fusion är ju inte direkt i toppskiktet vad gäller bilstereo!

//piwe

Håller med.. Fusion SER bra ut men levererar kanske.. lite mindre.. Faktiskt inget jag rekommenderar.
Sen tror jag trådskaparen bestämt sig vid det här laget.

Tycker du deras steg levererar dåligt? Du borde väll veta vem tunheden är? Tycker då att hans mätning på fusion steg gav rätt bra resultat. MEN deras basar har jag inte alls mycke erfarenhet av.. Endast PP15 och dom spelar varken fult eller dåligt. samt 1 av deras framsystem. Resten kanske är skräp. vad vet jag. Men att deras steg inte skulle leverera är ju inte troligt.

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...
M_icke_
17 april 2010 · 3 466 Inlägg

Varför drar man upp en gammal tråd enbart för att göra reklam?

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
Frissan
17 april 2010 · 4 693 Inlägg

Har väl inget bättre för sig

Booyakasha!
Dream_on
17 april 2010 · 214 Inlägg

Inte alls. Ville dock framföra min åsikt men som vanligt så på garaget så blir det liv i luckan vad man en skriver wink alltid lika roligt..

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...
Stickan Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
17 april 2010 · 961 Inlägg

Dream_on skrev:

Tokken skrev:

Piwe skrev:

är du full eller bara tondöv?? Fusion är ju inte direkt i toppskiktet vad gäller bilstereo!

//piwe

Håller med.. Fusion SER bra ut men levererar kanske.. lite mindre.. Faktiskt inget jag rekommenderar.
Sen tror jag trådskaparen bestämt sig vid det här laget.

Tycker du deras steg levererar dåligt? Du borde väll veta vem tunheden är? Tycker då att hans mätning på fusion steg gav rätt bra resultat. MEN deras basar har jag inte alls mycke erfarenhet av.. Endast PP15 och dom spelar varken fult eller dåligt. samt 1 av deras framsystem. Resten kanske är skräp. vad vet jag. Men att deras steg inte skulle leverera är ju inte troligt.

tror nog tokken mer än väl vet vem tunheden är smile

Volvo 850 T5-R "Ground Zero" (1995)
Volvo 740 GLE "Banbil in progress" (1988)
Volvo 855 "T5-R" (1995)
Henrikkarlsson
23 april 2010 · 191 Inlägg

Blev Jbl som jag bestämmde mig för!smile

per-kan
24 april 2010 · 219 Inlägg

Dream_on skrev:
Inte alls. Ville dock framföra min åsikt men som vanligt så på garaget så blir det liv i luckan vad man en skriver wink alltid lika roligt..

glöm inte att man inte får ha en egen åsikt. haha ha

de är väl upp till var o en o tycka att fusion är bra eller dåligt. alla kan ju inte köra med DD:)
eller finns de bara vissa märken som är bra resten är skit?

micke7406
25 april 2010 · 1 400 Inlägg

per-kan skrev:

Dream On skrev:
Inte alls. Ville dock framföra min åsikt men som vanligt så på garaget så blir det liv i luckan vad man en skriver wink alltid lika roligt..

glöm inte att man inte får ha en egen åsikt. hahaha

de är väl upp till var o en o tycka att fusion är bra eller dåligt. alla kan ju inte köra med DD:)
eller finns de bara vissa märken som är bra resten är skit?

Man får vad man betalarför.
Erfarenheten bland många här på org är ïnte så stor.
Kan lova att dom skulle tappa hakan när dom får höra ett 1500wrms steg i 10K klassen gentemot ett
1500rms i klassen 3-4k som de flesta här har.

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang