9836
Sök

DDs logo ? Finns den att köpa ?

Adder
972 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
Har en DD 3512 som sitter med elementet mot skidluckan för att få in ljudet än att bakluckan bara står och skakar.

Så de blir lite svart och trist bakåt så skulle vilja ha en DD logga. Kolla de ända jag kunde komma på, dekaltrim men de hade inget så undrar om någon vet vart man kan få tag i en DD logga som är lite halvstor, helt i tyg men en dekal kan också gå.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

Gladen Audio
2 388 Inlägg
25 augusti 2009
Adder skrev:
Har en DD 3512 som sitter med elementet mot skidluckan för att få in ljudet än att bakluckan bara står och skakar.

Så de blir lite svart och trist bakåt så skulle vilja ha en DD logga. Kolla de ända jag kunde komma på, dekaltrim men de hade inget så undrar om någon vet vart man kan få tag i en DD logga som är lite halvstor, helt i tyg men en dekal kan också gå.

Har för mig dem har pdf-filer som man kan få och lämna till dekaltillverkare whatever och får det gjort om man inte köper deras egna. men Betala för Reklam, hur går det ihop?

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

Adder
972 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Frippe_L skrev:
Adder skrev:

Har för mig dem har pdf-filer som man kan få och lämna till dekaltillverkare whatever och får det gjort om man inte köper deras egna. men Betala för Reklam, hur går det ihop?

Vart hittar man den då ?

Finns ju här http://www.ddaudio.com/dd/caraudio/pric … sories.asp men ser gärna att den finns lite närmre.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
27 augusti 2009
www.digital-designs.se kan säkert hjälpa dig.
Senast redigerat av ExtraKim (27 augusti 2009)

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

Sök