Eftersnack: Lkpg-Träff # 5 den 29/8

T-Andersson
30 augusti 2009 · 347 Inlägg

Eftersnack om Lkpg-Träff # 5 den 29/8!

Vad tyckte ni om Träffen? Lägg upp bilder ni som har!cool


Själv tyckte jag att det va lite mindre drag på de och bilar en dom senaste träffarna!
Men anars helt okej!smile

Senast redigerat av T-Andersson (30 augusti 2009)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Germax
30 augusti 2009 · 12 086 Inlägg

Jag vinka av alla bilarna vid Max, woho smile

Backlundaren
30 augusti 2009 · 314 Inlägg

JapMax skrev:
Jag vinka av alla bilarna vid Max, woho smile

Grattis! ^^

Men ja, kunde väl ha varit mer drag, men de dög smile

Senast redigerat av Backlundaren (30 augusti 2009)

Iam2fast4U
30 augusti 2009 · 1 534 Inlägg

sämsta träffen ever roll fan inga bilar ju

BMW E34 "538" (1990)
fredde_86
30 augusti 2009 · 192 Inlägg

instämmer dåligt med bilar mot vad det brukar vara! Men åkte hem ganska tidigt vart det mer dra på sen kröken?

Talvis Fotograf
30 augusti 2009 · 191 Inlägg

inte speciellt mycket bilar. bilder kommer upp imorgon!

Kmarcus
30 augusti 2009 · 854 Inlägg

Lite fler bilar kunde det varit men Racet va ju ostört alla fall smile Sen hade det inte skadat om fler med mycket motor gasat lite wink

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
Germax
30 augusti 2009 · 12 086 Inlägg

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag vinka av alla bilarna vid Max, woho smile

Grattis! ^^

Men ja, kunde väl ha varit mer drag, men de dög smile

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Lkpg-träffarna brukar suga.. ingen som håller i något.
Egentligen samma med Nkpg, fast dit kommer de ju fett mkt bilar iaf.

Tacka vet jag jkpg, där jävlar gasas det! big_smile

elvis_lkpg www.5100.se
30 augusti 2009 · 130 Inlägg

JapMax skrev:

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag vinka av alla bilarna vid Max, woho smile

Grattis! ^^

Men ja, kunde väl ha varit mer drag, men de dög smile

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel
Volvo 262 Bertone coupe "Greven" (1977)
Volvo 740 "Däckslynan" (1990)
Volkswagen Golf R "Rockstar Golfen" (2011)
RayRayADT Sportcar for Life
30 augusti 2009 · 315 Inlägg

elvis_lkpg skrev:

JapMax skrev:

Backlundaren skrev:

Grattis! ^^

Men ja, kunde väl ha varit mer drag, men de dög smile

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

Vad bra då är det du som håller i det nästa gång då eftersom du verkar veta allt o ha en stark röst o säga till alla att flytta sig, ta gärna med lite konor och grejer för att markera ut vart folk får stå...

Robiin1991
30 augusti 2009 · 8 Inlägg

jo då va helt okej det va vell inte så mycket bilar men lite fans det allt och kolla på så nöjd med kvällen:)

Volvo v70R (1998)
syabo
30 augusti 2009 · 1 278 Inlägg

var i stan o där var de väldigt mycket bilar som åkte runt:)

Street Knight
VolvoBrud89
30 augusti 2009 · 111 Inlägg

Rallon skrev:

elvis_lkpg skrev:

JapMax skrev:

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

Vad bra då är det du som håller i det nästa gång då eftersom du verkar veta allt o ha en stark röst o säga till alla att flytta sig, ta gärna med lite konor och grejer för att markera ut vart folk får stå...

Jag håller fullständigt med elvis_lkpg.! Fortsätter race'en som dom gör nu kommer de antagligen ske en olycka och de lär ju inte bli kul ! och du Rallon Jag tror nog de flesta håller me elvis_lkpg Varför inte anordna nått vettigt nere på köptetorp och hålla sig till reglerna så man får köra där , det kan väll inte vara så j*lva svårt.. . eller..

i övrigt de flesta träffar i år tycker jag har varit väldigt dåliga, Ni som anordnar dom se till och ha mer koll på race och allt !! se till så de står folk på båda ändar på en körstärka, inom kort lär snart en olycka inträffa.

"Driv it, like you hate it ! ;)
gRiLLiS945 Allt i allo
30 augusti 2009 · 183 Inlägg

Rallon skrev:

elvis_lkpg skrev:

JapMax skrev:

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

Vad bra då är det du som håller i det nästa gång då eftersom du verkar veta allt o ha en stark röst o säga till alla att flytta sig, ta gärna med lite konor och grejer för att markera ut vart folk får stå...

BRA att du är så "OLD" att du var med för i tiden då ELVIS visade hur de skulle se ut på gatorn tills... alla snor ungar hamna ute på gatan med sina taskiga attityder, o tyckte man man fick stå var man ville för man är tuff om man vågar säga ifrån...förs o främst är säkerheten allt i ett race för vem vill ha nåns annas liv plågandes på sej för att något gick fel? de är ju bättre om man kör ihjäl sig själv än att man tar ihjäl fler på köpet!?

Elvis vet vad han pratar om o han har all rätt att ytra sej fritt om mad han tycker om kalleAnka race
Elvis med flera byggde ju upp sånt här för... o fick de o funka frams till dess att ingen lyssnade längre..
då dom tyckte att säkerheten var viktigast..

Volvo 945 T "Bling Bling Snurbo Edition" (1998)
Volvo Pv 544 Favorit "Terapibilen" (1960)
Vertigo Räser Förer
30 augusti 2009 · 386 Inlägg

tyckte träffen var bra dålig. Inget drag någonstans. Synd bara att man missade racen för jag var jättesugen på att köra. Min koppling slirade ju ändå som fan så hade väll ändå inte gått att köra sad

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Marcus_Petersson
30 augusti 2009 · 5 Inlägg

Jag tyckte det var bra med bilar med tanke på att det var SVINKALLT igår.

Ang race. Skitkul att ni anordar sånt. Men ta kritiken ni får av andra på ett bra sätt och förbättra er till nästa gång.

kritik till folk som anordnar:
-Dåligt val av raka, för mycket utfarter.
-Dålig info, Räcker inte med att säga vi kör där. Vart ska folk parkera osv.

Kritik till alla andra:
-Lyssna på vad folk säger, väldigt tråkig attityd!!
-Tänk på att det är olagligt det som pågår, dvs kommer det en buss eller liknande flytta på er för fan. Tänk själva om ni jobbar och det står massa dryga snorungar på vägen och tror att dom är nått. Jag skulle bli asförbannad och ringa snuten så jag kan fortsätta jobba så jag kommer hem nån gång. Medans om alla skulle flytta på sig så man kan fortsätta sitt arbete så kanske man tycker det är kul istället. Eller vad tror ni?

Olyckor har skett och kommer alltid att ske. Men om alla sammarbetar så kanske man kan hålla borta olyckor med dödlig utgång. Lägg det på minnet!!!

MVH // Marcus Petersson

RoroKungen
30 augusti 2009 · 184 Inlägg

Rallon skrev:

elvis_lkpg skrev:

JapMax skrev:

Jag har aldrig vinkat av rejs o helt plötsligt får jag släppa på bilar i en timme, jag tyckte de va kul! smile
Bakom Max vid 11 tiden va ju helt ok, inte mängder med bilar men helt klart en del vettiga.

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

Vad bra då är det du som håller i det nästa gång då eftersom du verkar veta allt o ha en stark röst o säga till alla att flytta sig, ta gärna med lite konor och grejer för att markera ut vart folk får stå...

Håller med dig Rallon  hahahahahahaha big_smile så jävla bra

RayRayADT Sportcar for Life
30 augusti 2009 · 315 Inlägg

lilltofta skrev:

Rallon skrev:

elvis_lkpg skrev:

Jo det var ju en jävla bra kvalitet på dom racen sad  Fattar fan inte vad ni sysslar med allså noll koll på allt, publik 100m framför starten,ingen utmät sträcka, ingen som kollar om det kommer nåt möte på den usla raka ni valde med ett krön mittpå. Varför kör  ni inte på köpetorp där det går att anordna säkra race utan att störa allt för mycket. När ni kör vid schenker stör ni deras värksamhet som är 24h om dygnet ni stör busstrafiken ,troligtvis dom ringde polisen då ni ska vara tuffa och inte flytta er för dom. Nej fy fan vilka skit race....

Vad bra då är det du som håller i det nästa gång då eftersom du verkar veta allt o ha en stark röst o säga till alla att flytta sig, ta gärna med lite konor och grejer för att markera ut vart folk får stå...

Jag håller fullständigt med elvis_lkpg.! Fortsätter race'en som dom gör nu kommer de antagligen ske en olycka och de lär ju inte bli kul ! och du Rallon Jag tror nog de flesta håller me elvis_lkpg Varför inte anordna nått vettigt nere på köptetorp och hålla sig till reglerna så man får köra där , det kan väll inte vara så j*lva svårt.. . eller..

i övrigt de flesta träffar i år tycker jag har varit väldigt dåliga, Ni som anordnar dom se till och ha mer koll på race och allt !! se till så de står folk på båda ändar på en körstärka, inom kort lär snart en olycka inträffa.

de var ju det jag menade. han som ser det och tycker det ska bli ändring måste ju ta tag i det då och se till att de blir bättre, jag håller med om att det inte funkar så som det var för det kommer att hända något snart isåfall... såg exempelvis subarun som fick 4-hjulssläpp och började kana ut lite mot kanten men han lyckades ju rätta upp det men så kommer det ju aldrig vara hela tiden.. förr eller senare kommer det att ske en olycka, och jag var inte ironisk när jag föreslog konor eller liknande, då får man ju en klar linje att stå efter, eller har jag fel?

bleedingstar
30 augusti 2009 · 270 Inlägg

tyckte träffen var trevlig och relativt mycket bilar.. det var ju ändå pisskallt så man fick klämma in sig i bilen imellanåt för att värma sig.. förövrigt så kom det ju 3 bilar från ljud sm på kvällen då det inte var några bilar kvar. riktigt schysta bilar, synd att dom inte han dit tidigare bara .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang