Eftersnack: Lkpg-Träff # 5 den 29/8

Backlundaren
31 augusti 2009 · 314 Inlägg

JapMax skrev:
Jag tycker fortf det är skit att först stå o kolla på rejset,
och sen komma o klaga här. Jag anordna inget rejs, så klaga inte på mig!

Jo jag tänker då klaga, Om man inte har har fler som hjälper till att hålla ordning på allt så ställer man sig inte och startar, Korkat!
Bättre att ge fan i att starta än att ha hand om det ensam. ´

Som sagt, ni behöver någon som tar tag i det här innan de går åt helvete, men det verkar som att kvarna tar tag ett första tag i det och då hoppas jag på att ni linköpingsbor hakar på smile

Anyhow, var det här sista i lkping för året? smile

Senast redigerat av Backlundaren (31 augusti 2009)

RayRayADT Sportcar for Life
31 augusti 2009 · 315 Inlägg

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag tycker fortf det är skit att först stå o kolla på rejset,
och sen komma o klaga här. Jag anordna inget rejs, så klaga inte på mig!

Jo jag tänker då klaga, Om man inte har har fler som hjälper till att hålla ordning på allt så ställer man sig inte och startar, Korkat!
Bättre att ge fan i att starta än att ha hand om det ensam. ´

Som sagt, ni behöver någon som tar tag i det här innan de går åt helvete, men det verkar som att kvarna tar tag ett första tag i det och då hoppas jag på att ni linköpingsbor hakar på smile

Anyhow, var det här sista i lkping för året? smile

Jag tror det var sista linköpingsträffen, men de har vi ju inte sett än... om vädret håller sig fint så kanske man kan ta en träff den 19 eller nått... så kan vi se om vi kan leta upp några som vill arrangera då också.

Niinaskyline
31 augusti 2009 · 455 Inlägg

Köpetorp som gamla goatider smile Har för mig att de brukade stå en bil längst upp och blinka ifall de kom en snut.. De skulle väl inte vara fel igen smile

Men inge fel på dom träffarna vi har nu också smile Blir du påkörd så kommer jag stå och garva åt dej wink haha nevars nu var jag lite elak.. men seriöst skyll er själva om de händer nåt.

V745
31 augusti 2009 · 116 Inlägg

19:e lär ju inte vara det bästa datumet om man ser till att det är en större träff uppe i Katrineholm då.

RayRayADT Sportcar for Life
31 augusti 2009 · 315 Inlägg

V745 skrev:
19:e lär ju inte vara det bästa datumet om man ser till att det är en större träff uppe i Katrineholm då.

jaha okay ne kanske inte.. kanske den 18:e då ev.????

Backlundaren
31 augusti 2009 · 314 Inlägg

ja som sagt, 19 är ganska dumt då den iofsig är på dan, men lita på att de händer saker på kvällen med!
Men om ni får till en träff till när det är ledigt så vore det kul! smile

Steffi aka Lilla My
31 augusti 2009 · 122 Inlägg

audi-fjar skrev:
misslyackad träff men sen blev det riktigt kul i norrköping när det blev en liten träff sen  vart det race  så det var kulkul och man borde göra  det igen

det blir det igen cool

vi stanna inte allt för länge i link åkte hem innan tolvslaget o hitta på annat wink
tänker inte gnälla för det blir va det blir när det inte finns nån som tar tag i det.

kvarna hoppas ni löser det till nästa år!
du vet att jag hjälper till om det krisar, fast jag har norrk o fixa också smile

BMW m535 "Min man" (1986)
miccisbobba
31 augusti 2009 · 6 Inlägg

det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Volvo v70 D5 "knacken" (2003)
kvarna_21
31 augusti 2009 · 296 Inlägg

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag tycker fortf det är skit att först stå o kolla på rejset,
och sen komma o klaga här. Jag anordna inget rejs, så klaga inte på mig!

Jo jag tänker då klaga, Om man inte har har fler som hjälper till att hålla ordning på allt så ställer man sig inte och startar, Korkat!
Bättre att ge fan i att starta än att ha hand om det ensam. ´

Som sagt, ni behöver någon som tar tag i det här innan de går åt helvete, men det verkar som att kvarna tar tag ett första tag i det och då hoppas jag på att ni linköpingsbor hakar på smile

Anyhow, var det här sista i lkping för året? smile

jo då allt är på G wink

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Hanna86
31 augusti 2009 · 11 Inlägg

miccisbobba skrev:
det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

cuppre negativ..
31 augusti 2009 · 167 Inlägg

Petri skrev:

cuppre skrev:
det var så jävla tråkigt så jag åkte hem..

För att du inte kom och pratade skit med oss som vanligt, ja wink
gick omkring vid din bil ett tag o kikade efter dej, vart höll du hus? i trunken eller?

hehe.. nee hade jag legat där hade du ju kunnat sett mig då baksätet är urslängt..
nee, men jag och polarn gick ett varv runt kvarteret och lite sånt, fördrev tid..
du kunde ju ringt.wink

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Saander Bil rekondare
31 augusti 2009 · 173 Inlägg

om ja ska vara ärlig så va det sämsta träffen ja har vart på nånsin hmm varför va den inte bakom ikea ?

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
VolvoBrud89
31 augusti 2009 · 111 Inlägg

Rallon skrev:

lilltofta skrev:

Rallon skrev:

de var ju det jag menade. han som ser det och tycker det ska bli ändring måste ju ta tag i det då och se till att de blir bättre, jag håller med om att det inte funkar så som det var för det kommer att hända något snart isåfall... såg exempelvis subarun som fick 4-hjulssläpp och började kana ut lite mot kanten men han lyckades ju rätta upp det men så kommer det ju aldrig vara hela tiden.. förr eller senare kommer det att ske en olycka, och jag var inte ironisk när jag föreslog konor eller liknande, då får man ju en klar linje att stå efter, eller har jag fel?

Nej du har inte fel, de vore ju mycket trevligare för alla om man anordnade mycket bättre. eller hur.. ser till att innan man sätter ut datum och så kan man väll kolla upp vart man kan ha en sammligsplats där man inte är i vägen någonstans och när man ska köra så de är säkert både för trafiken i övrigt och publiken, se till att de finns te.x parkeringsplatser så ingen står i vägen , finns de folk som är villiga att ställa upp att fixa konor och sånt de är ju inte så svårt om man bara skulle anstränga sig så skulle de bli bra eller har ja fel ? ???

det låter kanon bra... får se till så det blir verklighet bara..smile

Jo kan ju alltid hoppas eller hur smile

"Driv it, like you hate it ! ;)
miccisbobba
1 september 2009 · 6 Inlägg

Hanna86 skrev:

miccisbobba skrev:
det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

Volvo v70 D5 "knacken" (2003)
meatos
1 september 2009 · 424 Inlägg

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

miccisbobba skrev:
det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

940 gick ju jävligt bra också! Vi gick nästan jämt på vårat race smile

MaulinR Avstängd
1 september 2009 · 285 Inlägg

Rallon skrev:

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag tycker fortf det är skit att först stå o kolla på rejset,
och sen komma o klaga här. Jag anordna inget rejs, så klaga inte på mig!

Jo jag tänker då klaga, Om man inte har har fler som hjälper till att hålla ordning på allt så ställer man sig inte och startar, Korkat!
Bättre att ge fan i att starta än att ha hand om det ensam. ´

Som sagt, ni behöver någon som tar tag i det här innan de går åt helvete, men det verkar som att kvarna tar tag ett första tag i det och då hoppas jag på att ni linköpingsbor hakar på smile

Anyhow, var det här sista i lkping för året? smile

Jag tror det var sista linköpingsträffen, men de har vi ju inte sett än... om vädret håller sig fint så kanske man kan ta en träff den 19 eller nått... så kan vi se om vi kan leta upp några som vill arrangera då också.

dom lär ju dö ut iom att dom är så tätt på varandra.. var ju fan 2 stycken i augusti, bättre å ha en gång i månaden...

Hanna86
1 september 2009 · 11 Inlägg

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

miccisbobba skrev:
det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

Hm okej..
Ja skylinen börjar bluddrar o diverse andra grejer när han gasar fullt med den men felet är förhoppningsvis fixat till mom träffen:P

RayRayADT Sportcar for Life
1 september 2009 · 315 Inlägg

Hanna86 skrev:

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

Hm okej..
Ja skylinen börjar bluddrar o diverse andra grejer när han gasar fullt med den men felet är förhoppningsvis fixat till mom träffen:P

det ser vi fram emot..smile

money__man
1 september 2009 · 15 Inlägg

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

miccisbobba skrev:
det bästa med kvällen va att se när kompisen i 940n slog skylinen. big_smile

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

ja för första gången ställde jag ner den på o,2 för o se om den sluta bluddra vid full gas men gjorde den inte så jag ställde tillbaka den på o,6 o då vann jag...  drog även honom på andra racet som vi åkte till om vi pratar om samma 940...

miccisbobba
2 september 2009 · 6 Inlägg

money__man skrev:

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

ja för första gången ställde jag ner den på o,2 för o se om den sluta bluddra vid full gas men gjorde den inte så jag ställde tillbaka den på o,6 o då vann jag...  drog även honom på andra racet som vi åkte till om vi pratar om samma 940...

japp, vinröd. han drog dig två ggr ju!
du blev ju slagen av oss också för några veckor sen!

Volvo v70 D5 "knacken" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang