Angående: Karavan från Lkpg till Meet Of The Month #5 "12 sep"

RayRayADT Sportcar for Life
31 augusti 2009 · 315 Inlägg

hej. Tänkte att troligen kommer det vara många från linköping, motala, tranås, mjölby, vadstena osv som tänkt åka på sista Meet Of The Month.

så tänkte kolla om Karavan dit är något som intresserar några.

Upplägget jag hade tänkt mig: Träffas i Linköping 19.00 på Cloetta Center, Avfärd: 19.30

Själv åker jag från Slotts parkeringen i Vadstena till Mjölby 18.00 och stannar vid Standard i Mjölby och sedan från standard 18.40 till Linköping.

Alla är välkomna att åka med mig hela vägen eller samlas direkt i Linköping eller hur man än vill göra men så kommer jag att åka.

Säg gärna till ifall nån har något annat förslag som vore bättre.

OBS!! om någon ska leka, gör det långt ifrån de parkerade bilarna, tror ingen vill ha stenskott eller liknande på deras bilar, jag vill iallafall inte det... ta hänsyn och tänk innan...


https://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/761199_6qjxvd.jpg
Följebilen


https://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/761200_tu8wvt.jpg
Följebilen

Senast redigerat av Rallon (11 september 2009)

PhilleStenberg
31 augusti 2009 · 72 Inlägg

Kommer absolut smile !!

Volvo s70 (1998)
Fast_J
31 augusti 2009 · 60 Inlägg

Kul att det kom upp en tråd!   Ses där ; )

// Johan //
Petri Dryg.
31 augusti 2009 · 107 Inlägg

Är det inte bättra att vi samlas på det vanliga stället?
Cloetta Center..

RayRayADT Sportcar for Life
31 augusti 2009 · 315 Inlägg

Petri skrev:
Är det inte bättra att vi samlas på det vanliga stället?
Cloetta Center..

joo de kan vi köra på.. ändrar i första insändaren

markus1991
1 september 2009 · 7 Inlägg

slå ihop karavanen med karavanen från jönköping ! smile dubbelt så stor karavan smile

RayRayADT Sportcar for Life
1 september 2009 · 315 Inlägg

markus1991 skrev:
slå ihop karavanen med karavanen från jönköping ! smile dubbelt så stor karavan smile

jag har pratat med han som startade den tråden om att de ska möta upp oss i mjölby eller i linköping och det verkar som att det kommer bli så..smile

Trinkz
1 september 2009 · 20 Inlägg

Blir nog bra :p Hoppas på bra drag och många bilar:D

Brett e rätt
markus1991
1 september 2009 · 7 Inlägg

Rallon skrev:

markus1991 skrev:
slå ihop karavanen med karavanen från jönköping ! smile dubbelt så stor karavan smile

jag har pratat med han som startade den tråden om att de ska möta upp oss i mjölby eller i linköping och det verkar som att det kommer bli så..smile

Kanon! kommer bli grymt bra ! big_smile får se till att göra sista(?) träffen för i år till något utöver det vanliga !! smile

Holmlund
1 september 2009 · 48 Inlägg

hoppas bara ja hinner få igång nya motorn så hänger nog ja på från linköping;)

RayRayADT Sportcar for Life
2 september 2009 · 315 Inlägg

Holmlund skrev:
hoppas bara ja hinner få igång nya motorn så hänger nog ja på från linköping;)

okay vad är problemet då?

Thedriftking
2 september 2009 ·

kanske hänger på i karavanen wink  får se om min syrra ska med, då blir det merca, men om hon inte följer med så blir det väll maseratin wink

erixon89
2 september 2009 ·

Hänger nog påsmile

_carsound_
2 september 2009 · 38 Inlägg

Hänger på!!

Saab 9-3 "aero" (2001)
Opel Astra (1995)
kvarna_21
2 september 2009 · 296 Inlägg

hänger på kanske....

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
RayRayADT Sportcar for Life
2 september 2009 · 315 Inlägg

gud vad bra.. låter som de kommer bli lite bilar iallafall...smile

Volvo-lollungen
3 september 2009 · 602 Inlägg

jag kommer absolut tongue låter ju mkt roligare än att åka själv. hoppas de blir många. big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
RayRayADT Sportcar for Life
3 september 2009 · 315 Inlägg

hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil...sad kan dra en liten historia här:

Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......

nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???

Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...smile

mkv Herr
4 september 2009 · 135 Inlägg

Rallon skrev:
hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil...sad kan dra en liten historia här:

Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......

nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???

Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...smile

Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
RayRayADT Sportcar for Life
4 september 2009 · 315 Inlägg

mkv skrev:

Rallon skrev:
hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil...sad kan dra en liten historia här:

Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......

nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???

Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...smile

Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.

/M

det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..tongue


https://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/755450_cwf44q.jpg
Lite dålig bild men jaa man ser at den är nergrävd..sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang