Angående: Karavan från Lkpg till Meet Of The Month #5 "12 sep"

Yonaz
4 september 2009 · 25 Inlägg

Passa på att byt ut UFO-fronten och få det pröjsat av Vattenfall, bilen ser lite CP-störd ut tycker jag...

RayRayADT Sportcar for Life
4 september 2009 · 315 Inlägg

Yonaz skrev:
Passa på att byt ut UFO-fronten och få det pröjsat av Vattenfall, bilen ser lite CP-störd ut tycker jag...

först så lär de inte gå med på att byta ut och för de andra så vill jag inte byta ut för jag gillar den fronten....

Black_Ghost
4 september 2009 · 142 Inlägg

Hänger på från linköping..

Holmlund
4 september 2009 · 48 Inlägg

Rallon skrev:

Holmlund skrev:
hoppas bara ja hinner få igång nya motorn så hänger nog ja på från linköping;)

okay vad är problemet då?

håller på å byta motor och har inte rätt kabelhärva.

RayRayADT Sportcar for Life
4 september 2009 · 315 Inlägg

Holmlund skrev:

Rallon skrev:

Holmlund skrev:
hoppas bara ja hinner få igång nya motorn så hänger nog ja på från linköping;)

okay vad är problemet då?

håller på å byta motor och har inte rätt kabelhärva.

aj fan.. de låter inget bra...sad

RayRayADT Sportcar for Life
4 september 2009 · 315 Inlägg

ev får någon annan ta över karavanen för mig då min bil inte riktigt är som han ska... kan köra med den osv men hur kul är det att komma med sprucket kjolpaket o så???

ska kolla med försäkringsbolaget om jag får sätta dit lite svart silikon över sprickorna sålänge så de inte ser för jävligt ut... men om jag inte får de så tror jag inte att jag kommer att närvara...sad


https://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/755684_gzskwu.jpg
En av många sprickor

Volvo-lollungen
5 september 2009 · 602 Inlägg

Rallon skrev:

mkv skrev:

Rallon skrev:
hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil...sad kan dra en liten historia här:

Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......

nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???

Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...smile

Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.

/M

det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..tongue


http://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/755450_cwf44q.jpg
Lite dålig bild men jaa man ser at den är nergrävd..sad

jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil
men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?

Senast redigerat av Volvo-lollungen (5 september 2009)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
RayRayADT Sportcar for Life
5 september 2009 · 315 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

Rallon skrev:

mkv skrev:

Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.

/M

det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..tongue


http://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/755450_cwf44q.jpg
Lite dålig bild men jaa man ser at den är nergrävd..sad

jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil
men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?

jag vet inte än men det kommer komma ut dagen innan, antingen så kör jag ändå eller så kollar jag upp om det finns nån annan som vill ta över så sätter jag in en bild på den istället så alla kan se vad de blir för bil.....

annars kan jag ju komma som bilen är och ta med lite bilder o vissa vad som hänt, hur fort allt kan gå sönder utan att man krockar...wink

Men i vilket fal är han ju fortfarande snyggare än en gammal 740 och det lär väl komma ett par sånna också....

jajjaj Avstängd
5 september 2009 · 103 Inlägg

Rallon skrev:

Volvo-lollungen skrev:

Rallon skrev:
det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..tongue


http://www1.garaget.org/gallery/archive/45306/755450_cwf44q.jpg
Lite dålig bild men jaa man ser at den är nergrävd..sad

jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil
men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?

jag vet inte än men det kommer komma ut dagen innan, antingen så kör jag ändå eller så kollar jag upp om det finns nån annan som vill ta över så sätter jag in en bild på den istället så alla kan se vad de blir för bil.....

annars kan jag ju komma som bilen är och ta med lite bilder o vissa vad som hänt, hur fort allt kan gå sönder utan att man krockar...wink

Men i vilket fal är han ju fortfarande snyggare än en gammal 740 och det lär väl komma ett par sånna också....

Tja,    synd att du fick så många sprickor, hoppas på att du får ersättning fört.
jag hänger på karavanen från mjölby med min nu fungerande 200a äntligen smile

Senast redigerat av jajjaj (5 september 2009)

RayRayADT Sportcar for Life
6 september 2009 · 315 Inlägg

jajjaj skrev:

Rallon skrev:

Volvo-lollungen skrev:

jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil
men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?

jag vet inte än men det kommer komma ut dagen innan, antingen så kör jag ändå eller så kollar jag upp om det finns nån annan som vill ta över så sätter jag in en bild på den istället så alla kan se vad de blir för bil.....

annars kan jag ju komma som bilen är och ta med lite bilder o vissa vad som hänt, hur fort allt kan gå sönder utan att man krockar...wink

Men i vilket fal är han ju fortfarande snyggare än en gammal 740 och det lär väl komma ett par sånna också....

Tja,    synd att du fick så många sprickor, hoppas på att du får ersättning fört.
jag hänger på karavanen från mjölby med min nu fungerande 200a äntligen smile

de låter bra..smile

Martin_lkpg Ge full! Eller?
6 september 2009 · 41 Inlägg

jag och några polare kommer!smile

Chriss3
7 september 2009 · 58 Inlägg

Hänger nog på.

Nobbeoijoij
7 september 2009 · 108 Inlägg

jag åker nog med fårn vadstena _(Y)

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
RayRayADT Sportcar for Life
7 september 2009 · 315 Inlägg

RobinNorrbin skrev:
jag åker nog med fårn vadstena _(Y)

okay de låter de... men kommer inte bli calibra som följebil iallafall..... om jag åker kommer jag åka en 745:a mörk grå med tonade rutor på.

ska se om jag kan hitta någon saftblandare att använda så folk förstår att det är min bil man ska följa...

kvarna_21
7 september 2009 · 296 Inlägg

o nu alla som åker i karavanen åk i jämn hastighet så det blir en maffig karavan. sen när vi kommer till norrköping kan inte den som ligger först då samla ihop alla så vi glider in i ett långt led?

Senast redigerat av kvarna_21 (7 september 2009)

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
RayRayADT Sportcar for Life
7 september 2009 · 315 Inlägg

kvarna_21 skrev:
o nu alla som åker i karavanen åk i jämn hastighet så det blir en maffig karavan. sen när vi kommer till norrköping kan inte den som ligger först då samla ihop alla så vi glider in i ett långt led?

Låter som en bra idé.... kan snacka ihop oss i lkpg om hur vi ska göra... bla. den första bilen ska nog inte vara jag som kör in för jag kommer åka i en gammal skrutten 745:a, inte direkt nån status att komma i men jag kommer för att se alla fina bilar osv..smile

F_johansson88
8 september 2009 · 20 Inlägg

Sista för säsongen klart man kommer.

Kör till det glör
Bmw335i
8 september 2009 · 51 Inlägg

kanske kommer

BoostGuy
8 september 2009 · 953 Inlägg

ses på lördag.

RayRayADT Sportcar for Life
9 september 2009 · 315 Inlägg

Mattias_JKPG skrev:
ses på lördag.

kommer ni ansluta er till våran karavan och vart ansluter ni er??? mjölby eller  Linköping??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang