R32GTR har ju som "Mechanimal" säger så heter systemet ATTESA-ETS, den fördelar kraften efter behov... så i vanliga fall är den bakhjulsdriven, ända tills den börjar släppa och då fördelas kraften frammåt.
systemet funkar väl som en viskodiff kan man säga... bara det att den är eletronisk... och tydligen ska jobba snabbare, bättre o vara mer exakt eller nått sånt...
Vet inte exakt hur systemet funkar, men det är i alla fall elektroniskt, och på R32 kan man "stänga av" genom att rycka säkringen till systemet. Vill man då slippa detta så att man kan välja lite snabbt, då får man koppla in en knapp som gör att man bryter strömmen...
Nyare GTR modeller har jag hört att man måste köpa en extragrej och koppla in för att man ska kunna bryta strömmen...
men som sagt allt jag säger baseras på vad jag har hört och läst, så informationen kan vara felaktig... men den verkar vettig i alla fall..
Senast redigerat av AcesHigh666 (3 september 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.