Ser att ni har hängt ut min bil på denna tråd. Gjorde mig smått irriterad faktiskt.. Men till andreaseinarsson, du bör ha sett skillnad på Celica generation 6 och Celica generation 7.
hur kan någon hänga ut din bil på en sida där du själv har den registrerad och massa bilder? är ju ett helt public forum och du har själv valt att ha bilen på denna sida så vem som helst kan se den..
han är nog orolig för att han får en massa bad votes för denna incident.
men jag skulle vilja veta hur du har tänkt med ersättning. om vi säger att han erkänner och ska kontakta försäkringsbolaget. , men kommer du begära ersättning av honom/henne? du har ju redan polisanmält händelsen vell.
har krockat innan men ringde snuten direkt då som man ska. kan gå jädrigt illa annars man har ju inge jobb om man inte har körkort. e mest glad man överlevde.
Är duktig på nyare peugeot bilar skicka pm om ni vill ha hjälp. bakhjulsdrivet sen födslen:p
det jag är mest intresserad av är att få ut rätt regnummer på denna bil som körde på mig och ta kort på skadorna så jag kan komplitera upp min försäkringsskit och polisanmälan;) Sedan får man väl ha lite annat skoj.
jag tackar alla som vill hjälpa mig, just nu står det still men letar fortfarande efter den bilen och har ett regnummer som jag besöker adressen i jämna mellan rum och hoppas stöta på;) och till "marwin_of_sweden" detta lät ju lite konstigt:P vet du vilken sida på bilen som var bucklig och ungefär vilken årsmodell var det på denna bil? och ungefär hur stora var dom? Sorry om jag frågar som om det vore ett förhör men att lösa detta är mycket viktigt för mig, min bil i sig har ingen betydelse just nu utan allt handlar om att man ska visa respekt mot andras saker. Tyvärr så finns det stolpskott som skiter i vilket.
Japp lite underligt var det, vet inte om denna bil hade med dig att göra men jag hade det iaf i bakhuvudet:) Inte så haj på celica men runt 00 kan den varit ifrån, och bucklorna var på vänster sida, längs med hela sidan var den lite knölig. Men det känns lite långsökt om den bilen skulle synas 25mil ifrån sin hemstad med stulna skyltar.
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Läst hela tråden nu. Lider verkligen med dig. Det är rent ut sagt för jävligt att försäkringsbolagen jävlas med en på detta viset. I dagens läge verkar det inte spela någon roll vilken försäkrning man har, man måste endå ha vittne till allt :S jag hoppas verkligen du löser detta, du verkar vara en tålmodig kille. Sj hade jag nog suttit vid parkeringen & när ja väl sett personen hade jag förmodligen bankat skiten ur honom innan ja ens ställt frågor :S Lycka till, bra att du får hjälp av folk på detta förum. Mvh // Emil
jag tackar alla som läser och följer denna tråd, speciellt de som försöker hjälpa mig.. Jag gör allt jag kan för att få allt fixat, nu väntar jag bara på besked från TFF och se hur det kommer gå med allt.. Vi kan ju alltid hoppas. Nu står subban inlåst och förhoppningsvis kommer bli fin strax igen;)
sökandet fortsätter;) och det kommer det göra tills jag får tag på honom, har ett regnummer och namn på ägaren till den bilen men vet inte till hundra på att det är denna, men besöker adressen jämt och ständigt för att se den, men beskrivningen på denna bil låter hundra som jag själv har:P
Ser att ni har hängt ut min bil på denna tråd. Gjorde mig smått irriterad faktiskt.. Men till andreaseinarsson, du bör ha sett skillnad på Celica generation 6 och Celica generation 7.
hur kan någon hänga ut din bil på en sida där du själv har den registrerad och massa bilder? är ju ett helt public forum och du har själv valt att ha bilen på denna sida så vem som helst kan se den..
Ja det stämmer, men i denna tråd där en ytterst ful och olaglig handling är i fokus - då vill man varken bli ''inblandad'' eller utpekad när man inte har något med incidenten att göra.
Förstår du mitt resonemang eller ska jag förklara djupare?
hoppas du får tag i den jäveln!! ska hålla ögonen öppna. jag har då bara hafft inbrott i min men jävlar va rasande jag blev, visst jag fick inte tag på dom men att folk inte kan skillja på DITT O MITT. lycka till.
Ja det stämmer, men i denna tråd där en ytterst ful och olaglig handling är i fokus - då vill man varken bli ''inblandad'' eller utpekad när man inte har något med incidenten att göra.
Förstår du mitt resonemang eller ska jag förklara djupare?
Håller med dig här. Nog kunde de ju tipsat om din bil med en länk i ett PM. Då kunde ju trådskaparen kolla på bilderna och bedöma själv. Men att länka det fritt här i tråden så att alla väcker onödiga misstankar utan att ens ha en aning om hur bilen såg ut är ju faktiskt lite onödigt.
Slutsatsen av detta blir nog att alla sorters tips och länkar som är eller är relaterade till lite känsligare frågor gör man bäst i att ta med ett PM
Jaa precis Faniskogen, trevligt att du förstår vad jag menar... Och till andeaseinarsson, hoppas detta löser sig nu.. man följer denna tråd som många tidigare har sagt, ska bli kul att se vad som händer i slutändan..
O vad sticker du upp för om du bara ska va otrevlig? Skulle du råkat ut för en påkörning + smitning så skulle du också velat få tag på idioten. Right? I vilket fall som hoppas ja de löser sig.
O vad sticker du upp för om du bara ska va otrevlig? Skulle du råkat ut för en påkörning + smitning så skulle du också velat få tag på idioten. Right? I vilket fall som hoppas ja de löser sig.
sorry grabbar..blev fel när jag skulle skriva...jag menade ASLAN som lipar för att han blev "uthängd" han har sin bil på garaget så alla kan se den och kan ju lova att när denna tråden kom upp så var det många som sökte på silvriga celicor och var inne och kollade hans...
sorry grabbar..blev fel när jag skulle skriva...jag menade ASLAN som lipar för att han blev "uthängd" han har sin bil på garaget så alla kan se den och kan ju lova att när denna tråden kom upp så var det många som sökte på silvriga celicor och var inne och kollade hans...
Lipar?.. Nej det gör jag inte. Uppenbart att du inte tagit reda på fakta innan du yttrat dig. Jag behöver inte förklara mig mer, läs igenom hela tråden så förstår du vad jag menar..
Men annars kan du ju själv tänka dig in i en sådan situation där en smitningsolycka är i fokus och en länk till din bil finns i tråden. Hur hade du reagerat?.. Visst hade du sagt ifrån?