Angående: SISTA södertälje träffen.....20/9

TIR_Mordarn
14 september 2009 · 7 Inlägg

BlauMes skrev:

TIR_Mordarn skrev:

Matthe skrev:

Ser fram emot och se den !! smile

jag kommer nog mest bara för att se den, ska bli kul å se om den går lika hårt som alex evo.

om jag kör så blir det nog på lågprofilare så man får väl stryk av nån framhjulsdriven polo men kul med rykande bakdäck på alla växlar iofs lol

Syftar du på någon speciell när du sa det där? hahaha! lol

hahaha nej faktiskt inte men lite roligt var det cool

Hellre avåkt än frånåkt!
Natural
14 september 2009 · 431 Inlägg

Får tillbaka blocket o lite nya kolvar imorgon.. Är jag lite snabb hinner jag nog få ihop bilen tills på Söndag smile

Amazonas
14 september 2009 · 7 Inlägg

Vore ju kul om man kunde dyka upp på den där smile Hoppas man kan komma med båda bilarna om sambon vill köra den ena så.

suzukitompa
15 september 2009 · 41 Inlägg

det här får man ju inte missa smile tängte vi kan skriva en lista så kan man se vilka som kommer.. blir lite roligare så wink
1. suzukitompa
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

sebbe666 No Shame Racing Crew
15 september 2009 · 680 Inlägg

det här får man ju inte missa  tängte vi kan skriva en lista så kan man se vilka som kommer.. blir lite roligare så 
1. suzukitompa
2. Sebbe666
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Bergsman_
15 september 2009 · 1 Inlägg

Om bilen glider jag igenom besiktningen på fredag så syns vi på söndag!

Chevrolet Suburban "MONSTER" (1992)
japstyle
15 september 2009 · 15 Inlägg

ska också försöka komma

ThaLeffe
16 september 2009 · 204 Inlägg

Då kan du nog stanna hemma big_smile ne skoja bara.  Kommer inte riktigt vara samma karaktär som alex. Då ja bytte ut 280graders kammarna mot  272 på insug o 264 avgas. så den vaknar tidigare men varvar bara 8. blir mindre smörj än föregående ägare men vi får se. har varit ute o provkört den nu o änsålänge lirar de. dock inte laddat på något än.. men men vi håller tummarna big_smile

TIR_Mordarn skrev:

Matthe skrev:

ThaLeffe skrev:
Jag vill! Vad är de för cart? cc?





Dyker upp med evo 3an!!

Ser fram emot och se den !! smile

jag kommer nog mest bara för att se den, ska bli kul å se om den går lika hårt som alex evo.

om jag kör så blir det nog på lågprofilare så man får väl stryk av nån framhjulsdriven polo men kul med rykande bakdäck på alla växlar iofs lol

Senast redigerat av ThaLeffe (16 september 2009)

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Skyssis Love my Godzilla!
16 september 2009 · 289 Inlägg

ThaLeffe skrev:
Då kan du nog stanna hemma big_smile ne skoja bara.  Kommer inte riktigt vara samma karaktär som alex. Då ja bytte ut 280graders kammarna mot  272 på insug o 264 avgas. så den vaknar tidigare men varvar bara 8. blir mindre smörj än föregående ägare men vi får se. har varit ute o provkört den nu o änsålänge lirar de. dock inte laddat på något än.. men men vi håller tummarna big_smile

TIR_Mordarn skrev:

Matthe skrev:

Ser fram emot och se den !! smile

jag kommer nog mest bara för att se den, ska bli kul å se om den går lika hårt som alex evo.

om jag kör så blir det nog på lågprofilare så man får väl stryk av nån framhjulsdriven polo men kul med rykande bakdäck på alla växlar iofs lol

Nice, ska bli kul o se den rulla smile  Frågan är om man ska ta nissen eller morsans bil haha tongue

"Godzilla" R32GTR
JalleGraphics JalleGraphics.com
16 september 2009 · 984 Inlägg

Jag får se om jag kan ta mig dit.. .. wink tongue Vore kul att vara på södra sidan nångång också wink

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
HANBES E30 Kärlek
16 september 2009 · 114 Inlägg

det här får man ju inte missa  tängte vi kan skriva en lista så kan man se vilka som kommer.. blir lite roligare så 
1. suzukitompa
2. Sebbe666
3. besbes
4.
5.
6.
7.
8.
9.

BMW 523ia M-paket "glidare" (2000)
La-Facone
16 september 2009 · 40 Inlägg

Jag dyker nog upp som vanligt.. Får se om det blir med min bil eller med någon annan, Kopplingen håller på och ger upp...

Capo Di Capo La grande Facone
mr_hehe
17 september 2009 · 137 Inlägg

kommer me kamel smile finns det några utmanare?

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
945Blackturbo Telge Drifting Crew
17 september 2009 · 74 Inlägg

Självklart kommer man på denna sista träff smile

suzukitompa
19 september 2009 · 41 Inlägg

kommer förmodligen ta med mig filmkameran och filma en del big_smile är det ok för er med reg plåtar ?

Lowpass
19 september 2009 · 1 224 Inlägg

Kommer wink

i-vtec Do you?
Bobbin_
19 september 2009 · 68 Inlägg

kommer imorgon smile hoppas på mycke bilar sista träffen

D_MAN ?
20 september 2009 · 1 038 Inlägg

suzukitompa skrev:
kommer förmodligen ta med mig filmkameran och filma en del big_smile är det ok för er med reg plåtar ?

För mig kvittar de, är inte ja som kör, de är Molgan, 150 hög med gröna byxor, halvlångt hår å bryter på norska roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
sebbe666 No Shame Racing Crew
20 september 2009 · 680 Inlägg

kan vi inte försöka att ta ett stort grupp foto innan det blir för mörkt ikväll.....jag har lite ideer för ett sånt foto.finns det något inntresse för detta??

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
suzukitompa
20 september 2009 · 41 Inlägg

sebbe666 skrev:
kan vi inte försöka att ta ett stort grupp foto innan det blir för mörkt ikväll.....jag har lite ideer för ett sånt foto.finns det något inntresse för detta??

låter bra det wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang