Eftersnack: Friday Night Meet 11/9 - 21.00

TLO
12 september 2009 · 1 062 Inlägg

Måste bara undra.....om det bara var EN person som stökade o bröstade sig lite, och ni var över 40-50 som inte tyckte han kunde föra sig....hur kommer det sig att ni inte fick honom att inse läget och dämpa sig?

"You Go, we go!"
JalleGraphics JalleGraphics.com
12 september 2009 · 984 Inlägg

Mina bilder finns upplagda nu! >>>klick<<<

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
unsuspected
12 september 2009 · 203 Inlägg

Inte många rätt den här kvällen sad

_R_
12 september 2009 · 132 Inlägg

TLO skrev:
Måste bara undra.....om det bara var EN person som stökade o bröstade sig lite, och ni var över 40-50 som inte tyckte han kunde föra sig....hur kommer det sig att ni inte fick honom att inse läget och dämpa sig?

Det började typ med en, men sen urartade det och blev typ 10-15 som gruffades kändes det som, och killen som började måste fan gått på nånting för han gav sig inte i första taget smile

Skyssis Love my Godzilla!
12 september 2009 · 289 Inlägg

TLO skrev:
Måste bara undra.....om det bara var EN person som stökade o bröstade sig lite, och ni var över 40-50 som inte tyckte han kunde föra sig....hur kommer det sig att ni inte fick honom att inse läget och dämpa sig?

detta funderar jag också över faktiskt:P

"Godzilla" R32GTR
Timp_aa Team Whiplash Racing
12 september 2009 · 146 Inlägg

hade tänkt åka på träffen i jakan men fick förhinder. vad jag läst så var träffen bra. men vad jag inte förstå är att fnm arrangerar träffen. då måste de väl ändå ligga i deras intresse att se till att man lämmnar de städat efter sig. hur dom går tillväga med de är arrangörernas bekymmer. tror inte polisen kommer tillåta något mer träff i de garaget i fortsättningen om jag ska vara ärlig. synd de. men vill tacka fnm för denna sesång då bilen åker in för de här året. kommer väl kasnke i caddyn nästa gång big_smile..

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
Windzor Touch by U
12 september 2009 · 145 Inlägg

Jag verkar ha missad allt de jobbiga. Men jag hade i alla fall rätt så kul! lite bilder kanske kommer upp senare tonguetongue

lunsanboy Mr.BrUmM
12 september 2009 · 12 Inlägg

Jag tror jag hörde något om att de som bråkade var från uppsala.
Men jag kan tycka att det urartade på en väldigt mysko vis. Vad hände med de 3 B;na. Bilar Brudar och Bärs big_smile

Gasar tills de rasar!
Keyvan
12 september 2009 · 12 Inlägg

Vi nöjer oss med bara B=bilar sen är brudar bara ++++ O de sista behöver man inte säga något om med tanke på RESULTATET!!!   Aja de som har hänt har hänt nu men vi får se till att de inte händer igen.
Kvällen starta bra o de räcker för mig. Se nu till att de blir lika bra nästa vecka men bättre..... OCH LÄMNA DRICKAN HEMMA! DONT DRINK AND DRIVE! tongue

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
12 september 2009 · 887 Inlägg

Patchi skrev:
Varför inte inför alkoholfria träffar? så att detta inte händer igen.. händer det att folk kommer med sprit så får man säga till dem att dra från träffen, för att spriten har inget med bilträffen att göra osv.

Kunde inte sagt det bättre själv..
Jag röstar på noll alkohol under nästa träff. Dom som står och krökar får helt enkelt dra.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
jhn
12 september 2009 · 9 Inlägg

Härligt med så många bilar, synd att några idioter ska komma och förstöra pga att de inte kan hantera alkoholen..
Hörde att någon försökte säga till lite folk under myset att de va alkoholförbud men såklart ska dom inte lyssna och dricka ännu mer. Det va inte så kul heller när man såg tjejer i 15-16 års ålder gå runt och bära på vin flaskor och dricka..

ALKOHOLFÖRBUD PÅ NÄSTA TRÄFF HELT ENKELT

Hamberg R-Berg
12 september 2009 · 392 Inlägg

Jojje_ skrev:

Patchi skrev:
Varför inte inför alkoholfria träffar? så att detta inte händer igen.. händer det att folk kommer med sprit så får man säga till dem att dra från träffen, för att spriten har inget med bilträffen att göra osv.

Kunde inte sagt det bättre själv..
Jag röstar på noll alkohol under nästa träff. Dom som står och krökar får helt enkelt dra.

Var inte själv på träffen men jag kan tänka mig att dom som intog alkohol var person/er som gått dit, på det senaste träffarna jag varit med på så är det många som kommit gåendes, men det kan ju även vara en "kompis" till någon som åkt dit för träffen skull varpå "kompisen" inte alls har samma intresse och har med sig alkohol istället.

Finns nog en del teorier om det ämnet just kan jag tänka mig, men det är väl ingen större idé att älta det kanske? FNM Crew kanske borde köra ett lite längre uppehåll så vi blir av med stökigt folk som nu eventuellt går till träffen, en annan sak till nästa säsong kan ju vara att byta "location" men ha parkeringshuset som en back-up plan ifall den svenska sommaren får för sig att titta förbi!

Anyway, 'nough said'

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
adam_honda
12 september 2009 · 42 Inlägg

väldigt kul va det i parkeringen smile jag beklagar för han som körde s6. jag va bakom och såg allt. choken fick mig att ha ont i huve hela natten. de idioterna som förstörde träffen får stanna hemma nästa gång.
att det ska va alkoholförbud så håller jag med till 100%
men men väldigt kul va det iallafal

Honda civic type r "ep3" (2004)
Honda civic "EK" (1998)
Keyvan
12 september 2009 · 12 Inlägg

de va S4 :p

Mercedes CLC "Andra bilen" (2009)
unsuspected
13 september 2009 · 203 Inlägg

jhn skrev:
Härligt med så många bilar, synd att några idioter ska komma och förstöra pga att de inte kan hantera alkoholen..
Hörde att någon försökte säga till lite folk under myset att de va alkoholförbud men såklart ska dom inte lyssna och dricka ännu mer. Det va inte så kul heller när man såg tjejer i 15-16 års ålder gå runt och bära på vin flaskor och dricka..

ALKOHOLFÖRBUD PÅ NÄSTA TRÄFF HELT ENKELT

Jag kan ta hand om tjejerna, ingen fara tongue

Rock-Star
13 september 2009 · 2 982 Inlägg

att en kille förstörda senast är inget som kommer påverka mig. jag är fortfarande på!
detta då arrangörerna har haft jäkligt bra kontroll och koll både i p.huset och mys alla andra gånger.
sen är vi alla vuxna människor. lite vett och etikett skadar nog inte. en kille som jag morsade på var DYYYYYNGRAAAK...

men jag är på iaf fortfarande. smile

Senast redigerat av Residence (13 september 2009)

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
13 september 2009 · 887 Inlägg

Det är som Residence säger, vi är vuxna.. iallafall de flesta av oss.
Det är upp till oss som kommer med bilarna som bör ta i med hårdhandskarna.
De som dricker får helt enkelt dra iväg, tills de dragit, så körs inge bilar.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
batmangg
13 september 2009 · 67 Inlägg

var det nån efterlek nånstans? verkade som de va många greker wink zito i ellada

Rawad C20LET
13 september 2009 · 1 041 Inlägg

batmangg skrev:
var det nån efterlek nånstans? verkade som de va många greker wink zito i ellada

ja det blev några runder för min del iaf på båda ställen.
kan hålla med det va en del malaga där

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
13 september 2009 · 887 Inlägg

Rawad skrev:

batmangg skrev:
var det nån efterlek nånstans? verkade som de va många greker wink zito i ellada

ja det blev några runder för min del iaf på båda ställen.
kan hålla med det va en del malaga där

"malaga"

hahaha! lol


Förresten, killen med svarta Audi Quattron, såg han i segeltorp när jag var ute och rastade Monzan nyss.
Någon som vet vad han heter på garaget?

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang