Eftersnack BMC´s Avslutnings träff/tour 12/9

Gottefia CREW East Performance Racing
14 september 2009 · 221 Inlägg

ja visst får du det;) jag tackar så mycket :-) kändes lite i sidan när jag hängde ut hahahahha

AcesHigh666 skrev:
Får jag använda den bilden? fotografen får credz.

http://www1.garaget.org/gallery/archive … zp4no3.jpg

Senast redigerat av Gottefia (14 september 2009)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Sherman
14 september 2009 · 32 Inlägg

förstår inte vad du menar riktigt:P

/ [Shörman]
Sherman
14 september 2009 · 32 Inlägg

förresten inngen som tog kort när jag kom in bogserandes med joxxan? hade vatt kul att ha på bild(A)

/ [Shörman]
MrSkyline89 driver with style
14 september 2009 · 800 Inlägg

Sherman skrev:
förresten inngen som tog kort när jag kom in bogserandes med joxxan? hade vatt kul att ha på bild(A)

jag har en bild på mobilen när ni redan står stilla vid lernia tongue

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Gottefia CREW East Performance Racing
14 september 2009 · 221 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34648/763287_9z3aw3.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/34648/763290_svkeur.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/34648/763292_e7vzo9.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/34648/763294_7cn5ex.jpg

Senast redigerat av Gottefia (14 september 2009)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Gottefia CREW East Performance Racing
14 september 2009 · 221 Inlägg

mera kort kommer i veckan. måste fixa formatet på dom lite hinner inte fixa alla i dag

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
joxxan
14 september 2009 · 334 Inlägg

Opel16V skrev:

Sherman skrev:
förresten inngen som tog kort när jag kom in bogserandes med joxxan? hade vatt kul att ha på bild(A)

jag har en bild på mobilen när ni redan står stilla vid lernia tongue

Hahaha big_smile

Just... Awsome!
Gottefia CREW East Performance Racing
14 september 2009 · 221 Inlägg

flera bilder fråm min kollega finns under http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=150530

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Sherman
14 september 2009 · 32 Inlägg

Opel16V skrev:

Sherman skrev:
förresten inngen som tog kort när jag kom in bogserandes med joxxan? hade vatt kul att ha på bild(A)

jag har en bild på mobilen när ni redan står stilla vid lernia tongue

adda min msn(sherman@live.se) och skicka den^^

/ [Shörman]
Gottefia CREW East Performance Racing
14 september 2009 · 221 Inlägg

har en bild när någon puttar 745an

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Sherman
14 september 2009 · 32 Inlägg

Gottefia skrev:
har en bild när någon puttar 745an

okej fel bil dock det ska vara på joxxan's röda 945 Tbig_smile

/ [Shörman]
Xuri One Man Clan
14 september 2009 · 4 287 Inlägg

Wiic skrev:
Behöver hjälp här nu grabbar. Ni vet möjligtvis inte vem killen är som stod i diket vid ÖoB och tog kort? Behöver verkligen få tag i honom. Det hände en tragisk händelse natten till söndagen och jag vill få tag i ett foto som den fotografen tog. Han stod med en system kamera, med stativ och grejjer i korsningen vid diket. Vore evigt tacksam om ni hjälpte till.
MVH

jag tror jag vet vem du menar å de var i så fall samma snubbe som tog kort på motorcyklisten vid rosenholm å jag undrar om inte de var Xoff ?
snacka med han!

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Al_Capone Avstängd
14 september 2009 · 62 Inlägg

Ok, har det med killen vid maxi att göra eller? Ursäkta min nyfikenhet, men läste om något i tidningen idag sad

Hur som helst så var det en kille ur BMC foto crew och han heter Xoff här på Garaget och Xoffis på www.blekingemidnightclub.tk

Wiic skrev:
Behöver hjälp här nu grabbar. Ni vet möjligtvis inte vem killen är som stod i diket vid ÖoB och tog kort? Behöver verkligen få tag i honom. Det hände en tragisk händelse natten till söndagen och jag vill få tag i ett foto som den fotografen tog. Han stod med en system kamera, med stativ och grejjer i korsningen vid diket. Vore evigt tacksam om ni hjälpte till.
MVH

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
sundin_omega Mr Roy
14 september 2009 · 86 Inlägg

Al_Capone skrev:
Ha, ha, var bara tvungen att regga mig här när jag hörde om alla lovord ang körningen igår. Om jag skulle uttrycka mig som er hade jag nog blivit bannad från den här siten, men what ever.

Vi som åkte i bilen (5st, varav 2st tjejer) var både på ÖoB och på racet, körde till och med 2st repor där, en mot en Honda (prelude) och en mot en Mitsh 3000 gt. Om nu ni (vilket verkar vara mest Sundin) var så missnöjda, varför var det ingen som sade någonting?

Jag har i alla fall ratt och bromsar i dem bilarna jag kör så jag kan både svänga och bromsa, det behöver inte alltid vara 402m rakt fram med avspärrningar och skit för att man skall våga använda gaspedalen. Det lustiga är att ni klagar på när jag kör men ändå sitter ni hemma och smårunkar till bankrånar killen Q när han kör miljonbilar i fejkade snutjag. Riktigt jävla töntigt!

Skärp er nu för fan och sluta lipa.

Föraren av den Svart/Blåa BMW 325tds med coilovers och 19" big_smile

(btw jag äger INTE bilen, men för att vara jag så körde jag lugnt igår och jag lovar att ÄGAREN inte kör varken sämre eller långsammare än mig)

sundin_omega skrev:
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...

NismoGTR skrev:
ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..

Berntsson skrev:
Den idioten körde om mig och många andra på insidan påväg ner till sölvesborg

sundin_omega skrev:
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.

sundin_omega skrev:
Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...

Ja du Al-Capone jag är inte den som inte använder gasen heller utan jag brukar oxå köra ganska så bra men jag väljer mina tillfällen å platser å köra om på å hålla dom hastigheterna som du höll hade det varit ute på en större väg å inte på en 50 väg så hade jag ej sagt någonting men på det viset som du körde om på i pukavik va ju enbart idiotiskt...

:lol
MrSkyline89 driver with style
14 september 2009 · 800 Inlägg

Al_Capone skrev:
Ok, har det med killen vid maxi att göra eller? Ursäkta min nyfikenhet, men läste om något i tidningen idag sad

Hur som helst så var det en kille ur BMC foto crew och han heter Xoff här på Garaget och Xoffis på www.blekingemidnightclub.tk

Wiic skrev:
Behöver hjälp här nu grabbar. Ni vet möjligtvis inte vem killen är som stod i diket vid ÖoB och tog kort? Behöver verkligen få tag i honom. Det hände en tragisk händelse natten till söndagen och jag vill få tag i ett foto som den fotografen tog. Han stod med en system kamera, med stativ och grejjer i korsningen vid diket. Vore evigt tacksam om ni hjälpte till.
MVH

ja fyfan det va inte kul att höra vad som hände sad

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Al_Capone Avstängd
14 september 2009 · 62 Inlägg

Ha, ha, vad jag har väntat på ditt svar big_smile

Så det var bara EN (1) omkörning du retar dig på, i så fall är det lugnt. Borde kanske inte resultera i tre (3) inlägg från din sida! Du får allt slappna av lite, det var ju ingen skrotbil utan väghållning jag rattade. Kanske bättre att justera hastigheten efter fordon än efter plats och tillfälle...

Men nu får vi kamma oss med tangentbordskriget, får väl ta en repa vid nästa race för att "settle the score" som dem säger i Amerikatt.

sundin_omega skrev:
Ja du Al-Capone jag är inte den som inte använder gasen heller utan jag brukar oxå köra ganska så bra men jag väljer mina tillfällen å platser å köra om på å hålla dom hastigheterna som du höll hade det varit ute på en större väg å inte på en 50 väg så hade jag ej sagt någonting men på det viset som du körde om på i pukavik va ju enbart idiotiskt...

Senast redigerat av Al_Capone (14 september 2009)

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!
sundin_omega Mr Roy
14 september 2009 · 86 Inlägg

Al_Capone skrev:
Ha, ha, vad jag har väntat på ditt svar big_smile

Så det var bara EN (1) omkörning du retar dig på, i så fall är det lugnt. Borde kanske inte resultera i tre (3) inlägg från din sida! Du får allt slappna av lite, det var ju ingen skrotbil utan väghållning jag rattade. Kanske bättre att justera hastigheten efter fordon än efter plats och tillfälle...

Men nu får vi kamma oss med tangentbordskriget, får väl ta en repa vid nästa race för att "settle the score" som dem säger i Amerikatt.

sundin_omega skrev:
Ja du Al-Capone jag är inte den som inte använder gasen heller utan jag brukar oxå köra ganska så bra men jag väljer mina tillfällen å platser å köra om på å hålla dom hastigheterna som du höll hade det varit ute på en större väg å inte på en 50 väg så hade jag ej sagt någonting men på det viset som du körde om på i pukavik va ju enbart idiotiskt...

ja  det va enbart ENn  omkörning som jag retade mig på vet ej hur du körde annars men den om körningen va ricktigt idiotiskt å visst du har ingen skrot bil men om man tänker lite längre så kanske du hade mött någon som inte hunnit flytta på sig som dom gjorde när du fick möte då spelar det ej så stor roll vad man har för bil tyvär...    jag kör oxå ricktigt duktigt är ej känd för å vara (lungn) i trafiken utan en galning typ men jag tycker ej man behöver riskera andras liv på det viset hade ej brytt mig om det ej varit ett sådant dumt ställe som du körde på det viset på...

:lol
joxxan
14 september 2009 · 334 Inlägg

Wiic skrev:

Al_Capone skrev:
Ok, har det med killen vid maxi att göra eller? Ursäkta min nyfikenhet, men läste om något i tidningen idag sad

Hur som helst så var det en kille ur BMC foto crew och han heter Xoff här på Garaget och Xoffis på www.blekingemidnightclub.tk

Wiic skrev:
Behöver hjälp här nu grabbar. Ni vet möjligtvis inte vem killen är som stod i diket vid ÖoB och tog kort? Behöver verkligen få tag i honom. Det hände en tragisk händelse natten till söndagen och jag vill få tag i ett foto som den fotografen tog. Han stod med en system kamera, med stativ och grejjer i korsningen vid diket. Vore evigt tacksam om ni hjälpte till.
MVH

Tack så hemskt mycket. Nej, det var inte han. Ingen fara. Ska genast kontakta Xoff.
Uppskattar hjälpen otroligt mycket!

Hände detta samma kväll och tid som touren ? :S

Just... Awsome!
proberas
14 september 2009 · 14 Inlägg

hände en del tragiskt denna helgen verkar de som..vad var de t.ex om det där bråket om någon nyckel osv som de stog om i tidningen idag?

Pitbull MG ZR 160
14 september 2009 · 132 Inlägg

proberas skrev:
hände en del tragiskt denna helgen verkar de som..vad var de t.ex om det där bråket om någon nyckel osv som de stog om i tidningen idag?

Du får gärna förklara lite mer? Länk till de i tidningen?

Mvh Mattias
Highway Performance.
+46763-493494
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang