Nissan GT-R slöare än Porsche Runt ringen!

pr0ny
26 september 2009 · 99 Inlägg

Hedning skrev:
Är det någon som inte kan bygga bilar som håller så är det japanarna och kineserna iaf. Fan en -03as nissan pickup är ju som en 50 år gammal amerikan.

Vad knarkar du och varför bjuder du inte?

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
26 september 2009 · 171 Inlägg

NismoGTR skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

och va har de med saken att göra då? läs lite om Nissan skyline gtr's racehistorik om du nu ska gå offtopic i din egen tråd

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky … Motorsport

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
LazyStance SR20 Spirit
26 september 2009 · 335 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:

NismoGTR skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

och va har de med saken att göra då? läs lite om Nissan skyline gtr's racehistorik om du nu ska gå offtopic i din egen tråd

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky … Motorsport

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

men du drog ju upp att Porsche hade fler segrar inom motorsport?! och ja, varför inte bägge är sportbilar:)

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
26 september 2009 · 1 948 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:

NismoGTR skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

och va har de med saken att göra då? läs lite om Nissan skyline gtr's racehistorik om du nu ska gå offtopic i din egen tråd

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky … Motorsport

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Varför inte??? Nissan har liksom porsche gått lös och varit otroligt framgångsrika på banorna...

...men det kanske bara är porsche som räknas?roll

Senast redigerat av AcesHigh666 (26 september 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Rushman Evolution Garage
26 september 2009 · 1 299 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:

NismoGTR skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

och va har de med saken att göra då? läs lite om Nissan skyline gtr's racehistorik om du nu ska gå offtopic i din egen tråd

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky … Motorsport

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Du verkar göra en väldigt stor grej utav att du har en dyr bil... Tycker jag är onödigt, finns många som har dyrare bil som inte skryter om de..?

Och personangrepp är ju inte mycket bättre...

Sky´s the limit...
Xuri One Man Clan
26 september 2009 · 4 287 Inlägg

bara för du har gott om pengar ska du skryta å sticka folk i ögonen...
vad är de som är så himla speciellt med porsche ?
många trimmade svenssonbilar här på gorg för halva priset kör ifrån dig ju...

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
LeafBox Lat Perfektionist
26 september 2009 · 6 359 Inlägg

Den här tråden ballade ur TOTALT tongue

Bara jag som är genuint intresserad utav att få reda på hur fort en 740 skulle gå runt ringen? big_smile
Jag bränner iväg en fråga till 118100 nu! lol

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
twin_cam Smålänning
26 september 2009 · 7 877 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

Inom rally för länge sen hände dem ju inte ens på tvåtakts saabar med 50 hästar big_smile wink

Men ok, Porsches historia är inget att prata bort. I europa är Porsche helt enkelt mer känt, och har en kändare, mer anrik historia än Nissan vilket är värt en del.

Vet inte vart Nissan började, men Porsche, Liksom Lamborghini m.fl började här:
http://static.blogo.it/autoblog/Porsche_Traktor_Diesel_Super.jpg
Detta är en RIKTIG Porsche smile Så visst fasen har dem haft dieslar långt innan Cayenne smile

EDIT:

LeafBox skrev:
Den här tråden ballade ur TOTALT tongue

Bara jag som är genuint intresserad utav att få reda på hur fort en 740 skulle gå runt ringen? big_smile
Jag bränner iväg en fråga till 118100 nu! lol

Bara jag får sällskap så kan jag LÄTT prova big_smile Eller varför itn elåna ut den till Auto motor und sports chefredaktör smile

Senast redigerat av twin_cam (26 september 2009)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Xuri One Man Clan
26 september 2009 · 4 287 Inlägg

twin_cam skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett, hetare ämne än en 1400 hästars supras grenrör.
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

Inom rally för länge sen hände dem ju inte ens på tvåtakts saabar med 50 hästar big_smile wink

Men ok, Porsches historia är inget att prata bort. I europa är Porsche helt enkelt mer känt, och har en kändare, mer anrik historia än Nissan vilket är värt en del.

Vet inte vart Nissan började, men Porsche, Liksom Lamborghini m.fl började här:
http://static.blogo.it/autoblog/Porsche … _Super.jpg
Detta är en RIKTIG Porsche smile Så visst fasen har dem haft dieslar långt innan Cayenne smile

haha ! å den där e tillochmed söligare än min traktor big_smile

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Niklas1987 NO
26 september 2009 · 2 182 Inlägg

Why rush trough life when you can cruise


Å så kan nog denna spöa allt (OBS att detta är med glimten i ögat som jag lägger opp denna)
http://www.youtube.com/watch?v=_Dwm2D-37kI

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
brandt_ Impossible Is Nothing
26 september 2009 · 128 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

Scuderia_Lusso skrev:

NismoGTR skrev:

och va har de med saken att göra då? läs lite om Nissan skyline gtr's racehistorik om du nu ska gå offtopic i din egen tråd

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky … Motorsport

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Varför inte??? Nissan har liksom porsche gått lös och varit otroligt framgångsrika på banorna...

...men det kanske bara är porsche som räknas?roll

När det gäller bana så JA! wink


Xuri skrev:
bara för du har gott om pengar ska du skryta å sticka folk i ögonen...
vad är de som är så himla speciellt med porsche ?
många trimmade svenssonbilar här på gorg för halva priset kör ifrån dig ju...

HAHAHAHAHHA, du är fan sne, ingen volvo kör någonsin ifrån en porsche orgainl, vad har volvo någonsin presterat på bana?? har dom äns någon tid under 9 på ringen?

LazyStance SR20 Spirit
26 september 2009 · 335 Inlägg

brandt_ skrev:

AcesHigh666 skrev:

Scuderia_Lusso skrev:

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Varför inte??? Nissan har liksom porsche gått lös och varit otroligt framgångsrika på banorna...

...men det kanske bara är porsche som räknas?roll

När det gäller bana så JA! wink


Xuri skrev:
bara för du har gott om pengar ska du skryta å sticka folk i ögonen...
vad är de som är så himla speciellt med porsche ?
många trimmade svenssonbilar här på gorg för halva priset kör ifrån dig ju...

HAHAHAHAHHA, du är fan sne, ingen volvo kör någonsin ifrån en porsche orgainl, vad har volvo någonsin presterat på bana?? har dom äns någon tid under 9 på ringen?

nu e de ju du som är sne, är volvo en sportbil? NEEEEEEJ porschen är en sportbil redan från fabrik och kostar väl sisådär 6x av vad en volvo gör eller nåt och som snubben skrev med porschen 240 vann racet i wtcc 86 på ringen med en 240 turbo så du bör nog läsa på innan du kastar skit.......................................

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Rquired Allmänt envis
26 september 2009 · 12 512 Inlägg

Och min pappa är såååå stark... eller vänta vad var det vi pratade om?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Arcangelus <3 Japs
26 september 2009 · 680 Inlägg

"Bara før att ni inte har råd med Porsche"

Även om jag hade haft råd hade jag aldrig någonsin köpt en Porsche...never, ever.

Sist jag blev "impad" av att se en Porsche var jag typ..11. Nu när jag ser en Porsche lyfter jag bara på ögonbrynen...but hey, that´s me smile  Finns säkert många som lyfter på ögonbrynen när de ser min lilla riskokare smile

P.S...Kanske borde tilläggas att BMW gör jäkligt schyssta bilar också...inget jag hade velat äga..(varför? Fråga mig inte..)...men ändå smile   D.S

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Xuri One Man Clan
26 september 2009 · 4 287 Inlägg

brandt_ skrev:

AcesHigh666 skrev:

Scuderia_Lusso skrev:

e du seriøs?

Skylines historia mot en 911

Varför inte??? Nissan har liksom porsche gått lös och varit otroligt framgångsrika på banorna...

...men det kanske bara är porsche som räknas?roll

När det gäller bana så JA! wink


Xuri skrev:
bara för du har gott om pengar ska du skryta å sticka folk i ögonen...
vad är de som är så himla speciellt med porsche ?
många trimmade svenssonbilar här på gorg för halva priset kör ifrån dig ju...

HAHAHAHAHHA, du är fan sne, ingen volvo kör någonsin ifrån en porsche orgainl, vad har volvo någonsin presterat på bana?? har dom äns någon tid under 9 på ringen?

nu jämnför du sportbil vs familjebil..
de jag menade var svenssonbil = ingen sportbil
finns massor med bilar här på gorg för 1/3 av priset på hans kärra som kör ifrån han...

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
26 september 2009 · 171 Inlägg

hett hett.
Tråden börja med att jag skrev samma info som AutoMotor und Sport skrev.
Herre gud vad ni hatar Porsche, visst e Skyline grym, jag var inne på att köpa en R34 GT-R när jag inhandla min numera döda NSX.
Ni kan inte svälja att Nissans tid var satt av en lite väl kryddad r-35.
Sen hoppar ni på mig om att jag har en 9 år gammal Porsche m.m...
Seriöst, inte så konstigt att man inte kan ha en tråd utan att det slutar som i Tjernobyl.
Samma skit sker i nästan varje tråd, istället blir man attakerad av folk som inte har körkort eller som kör omkring i högerstyrda japsare, visst e japanska bilar schyssta, har haft många jag med. Men när man avverkat många runder på banorna runt norra europa med alla mina bilar så vet jag att det e nått med Porsche. Sen att det e krig mellan Nissan, Porsche och GM LeMans avdelning e bara kul för då blir det bara mer action i bilvärlden.

Förlåt mig att jag skrev det som jag läste på tyska flyplatsen i torsdags.
Sen att ni lipar så fort jag skriver nått om nån liten mupp med finnar som kör JUST en skyline på GranTurismo 2 attackerar oss med körkort, jobb och bilar det e ok.
Herre gud, om Volvo skulle komma ut med att en c30 D gör Stockholm Göteborg på under 3 timmar så skulle ni tro på det, flesta av er, sen om jag som kan motorsport och som kört på ringen i verkligheten skulle ifrågasätta det, SÅ LÄR ETT NYTT KRIG UPPSTÅ.

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
26 september 2009 · 171 Inlägg

Tracka jag ner på en 17 åring? Ni e ju som ett gäng bortskämda 15 åriga småflickor.
Ni tål inte ett skit.
Och seriöst grabben, vill du verkligen köra din saab på ringen mot allt annat som e där. Svälj din stolthet

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
Gloremir hmmmm
26 september 2009 · 1 094 Inlägg

jag kanske ska ta ner min riskokare i sommar o se vad den gör på ringen. om den blir klar tills dess. kanske inte kommer ligga i topp bland bilarna men kommer vara en av dom ovanligaste där nere iaf tongue

folk som vet vad jag hade för riskokare online förut vet vilken jag pratar om

Senast redigerat av Gloremir (26 september 2009)

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Anubis
26 september 2009 · 1 255 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett.
Tråden börja med att jag skrev samma info som AutoMotor und Sport skrev.
Herre gud vad ni hatar Porsche, visst e Skyline grym, jag var inne på att köpa en R34 GT-R när jag inhandla min numera döda NSX.
Ni kan inte svälja att Nissans tid var satt av en lite väl kryddad r-35.
Sen hoppar ni på mig om att jag har en 9 år gammal Porsche m.m...
Seriöst, inte så konstigt att man inte kan ha en tråd utan att det slutar som i Tjernobyl.
Samma skit sker i nästan varje tråd, istället blir man attakerad av folk som inte har körkort eller som kör omkring i högerstyrda japsare, visst e japanska bilar schyssta, har haft många jag med. Men när man avverkat många runder på banorna runt norra europa med alla mina bilar så vet jag att det e nått med Porsche. Sen att det e krig mellan Nissan, Porsche och GM LeMans avdelning e bara kul för då blir det bara mer action i bilvärlden.

Förlåt mig att jag skrev det som jag läste på tyska flyplatsen i torsdags.
Sen att ni lipar så fort jag skriver nått om nån liten mupp med finnar som kör JUST en skyline på GranTurismo 2 attackerar oss med körkort, jobb och bilar det e ok.
Herre gud, om Volvo skulle komma ut med att en c30 D gör Stockholm Göteborg på under 3 timmar så skulle ni tro på det, flesta av er, sen om jag som kan motorsport och som kört på ringen i verkligheten skulle ifrågasätta det, SÅ LÄR ETT NYTT KRIG UPPSTÅ.

Kan du inte bara länka så man kan få läsa infon?

Och är de någon som vet om dom har testat Spec-V på ringen än, den ska ju va lättare o ha lite mer pulver under huven.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Gloremir hmmmm
26 september 2009 · 1 094 Inlägg

Anubis skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
hett hett.
Tråden börja med att jag skrev samma info som AutoMotor und Sport skrev.
Herre gud vad ni hatar Porsche, visst e Skyline grym, jag var inne på att köpa en R34 GT-R när jag inhandla min numera döda NSX.
Ni kan inte svälja att Nissans tid var satt av en lite väl kryddad r-35.
Sen hoppar ni på mig om att jag har en 9 år gammal Porsche m.m...
Seriöst, inte så konstigt att man inte kan ha en tråd utan att det slutar som i Tjernobyl.
Samma skit sker i nästan varje tråd, istället blir man attakerad av folk som inte har körkort eller som kör omkring i högerstyrda japsare, visst e japanska bilar schyssta, har haft många jag med. Men när man avverkat många runder på banorna runt norra europa med alla mina bilar så vet jag att det e nått med Porsche. Sen att det e krig mellan Nissan, Porsche och GM LeMans avdelning e bara kul för då blir det bara mer action i bilvärlden.

Förlåt mig att jag skrev det som jag läste på tyska flyplatsen i torsdags.
Sen att ni lipar så fort jag skriver nått om nån liten mupp med finnar som kör JUST en skyline på GranTurismo 2 attackerar oss med körkort, jobb och bilar det e ok.
Herre gud, om Volvo skulle komma ut med att en c30 D gör Stockholm Göteborg på under 3 timmar så skulle ni tro på det, flesta av er, sen om jag som kan motorsport och som kört på ringen i verkligheten skulle ifrågasätta det, SÅ LÄR ETT NYTT KRIG UPPSTÅ.

Kan du inte bara länka så man kan få läsa infon?

Och är de någon som vet om dom har testat Spec-V på ringen än, den ska ju va lättare o ha lite mer pulver under huven.

vad jag vet så har den inte testats ännu. men det kommer väll den göra för att få tyst på tyskarna tongue

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang