Scuderia_Lusso skrev:
hett hett.
Tråden börja med att jag skrev samma info som AutoMotor und Sport skrev.
Herre gud vad ni hatar Porsche, visst e Skyline grym, jag var inne på att köpa en R34 GT-R när jag inhandla min numera döda NSX.
Ni kan inte svälja att Nissans tid var satt av en lite väl kryddad r-35.
Sen hoppar ni på mig om att jag har en 9 år gammal Porsche m.m...
Seriöst, inte så konstigt att man inte kan ha en tråd utan att det slutar som i Tjernobyl.
Samma skit sker i nästan varje tråd, istället blir man attakerad av folk som inte har körkort eller som kör omkring i högerstyrda japsare, visst e japanska bilar schyssta, har haft många jag med. Men när man avverkat många runder på banorna runt norra europa med alla mina bilar så vet jag att det e nått med Porsche. Sen att det e krig mellan Nissan, Porsche och GM LeMans avdelning e bara kul för då blir det bara mer action i bilvärlden.
Förlåt mig att jag skrev det som jag läste på tyska flyplatsen i torsdags.
Sen att ni lipar så fort jag skriver nått om nån liten mupp med finnar som kör JUST en skyline på GranTurismo 2 attackerar oss med körkort, jobb och bilar det e ok.
Herre gud, om Volvo skulle komma ut med att en c30 D gör Stockholm Göteborg på under 3 timmar så skulle ni tro på det, flesta av er, sen om jag som kan motorsport och som kört på ringen i verkligheten skulle ifrågasätta det, SÅ LÄR ETT NYTT KRIG UPPSTÅ.