Elektriker Sökes

Kinshi
28 september 2009 · 139 Inlägg

Tänkte kolla om det finns en duktig elektriker runt perstorp trakten som vill göra ett jobb ?

Jobbet går ut på att koppla in kablar som är framdragna och klara att koppla in i elskåpet, tar max 1-2 timmar. Självklart så betalar jag för det.

dahboy
28 september 2009 · 1 002 Inlägg
...
Kinshi
28 september 2009 · 139 Inlägg

Tack du var till stor hjälp....nooot!!

Kinshi
28 september 2009 · 139 Inlägg

tänkte om nån ville tjäna pengar här.....jisses.....!

Tom Darth Vader
28 september 2009 · 1 644 Inlägg

Du efterlyser nån som skall arbeta svart åt dig på ett öppet forum? Känns väl sådär bra va?

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Volvo_Mannen Volvoskadad
28 september 2009 · 6 017 Inlägg

Hehe, lite långt annars så hade man kunnat göra en insats wink

Jonas
Kinshi
29 september 2009 · 139 Inlägg

vart i annonsen har jag skrivit att det är ska vara svart, shit så fort man vill hjälpa nån att få jobb iställe för att sitta hemma och ruttna ska folk vara på!

karlsson-peter
6 oktober 2009 · 31 Inlägg

Kinshi skrev:
vart i annonsen har jag skrivit att det är ska vara svart, shit så fort man vill hjälpa nån att få jobb iställe för att sitta hemma och ruttna ska folk vara på!

Håller med dig helt här.
Snacka om onödiga inlägg ovan.

Tom Darth Vader
7 oktober 2009 · 1 644 Inlägg

Kinshi skrev:
vart i annonsen har jag skrivit att det är ska vara svart, shit så fort man vill hjälpa nån att få jobb iställe för att sitta hemma och ruttna ska folk vara på!

Ja men självklart är det lättare att efterlysa en elektriker på garaget som skall göra ett vitt jobb än att ringa sin lokala elektrikerfirma wink

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Kinshi
8 oktober 2009 · 139 Inlägg

Nu ska du få höra så du ska sluta skriva, Jag betalar hellre "vit" till folk som inte har jobb som är duktiga och är behov av pengar än att betala företag som tar betalat för 8 timmars jobb fast de gör det för 2 timmar.....så nöjd?!?!

nu kan du sluta med dina inlägg har du inget vettigt att komma med sluta skriv.

gamlingen
8 oktober 2009 · 5 198 Inlägg

betala *vitt* med arbetsgivare avgift, skatt, moms försäkringar, och andra diverse avgifter...... mao anställer du han som är arbetslös. och han betalar skatt på pengarna. Läre inte bli så mycket billigare än att anlita en firma.

Senast redigerat av gamlingen (8 oktober 2009)

WeDo
8 oktober 2009 · 3 390 Inlägg

Jooo, betala vitt till någon som är arbetslös känns jobbigt... Då är det nog att rekomendera att ta in en firma, om det nu bara tar 1-2 tim... Då vet du ju att det blir ordentligt gjort med.

Senast redigerat av WeDo (8 oktober 2009)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
262turbo
8 oktober 2009 · 1 004 Inlägg

Kinshi skrev:
Nu ska du få höra så du ska sluta skriva, Jag betalar hellre "vit" till folk som inte har jobb som är duktiga och är behov av pengar än att betala företag som tar betalat för 8 timmars jobb fast de gör det för 2 timmar.....så nöjd?!?!

nu kan du sluta med dina inlägg har du inget vettigt att komma med sluta skriv.

verkar jobbigt att fixa en behörighet och starta en firma för 1-2 timmars arbete... viken elfirma debiterar 8 timmar för två timmars jobb? inte där jag jobbar i alla fall....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Kinshi
8 oktober 2009 · 139 Inlägg

Ja du den firman jag anlitade de gjorde ett jobb på 2-3timmar och tog betalt för 8 timmar vill inte peka ut firman...men tor mig kommer aldrig vilja ha nåt me de att göra

Kinshi
8 oktober 2009 · 139 Inlägg

WeDo skrev:
Jooo, betala vitt till någon som är arbetslös känns jobbigt... Då är det nog att rekomendera att ta in en firma, om det nu bara tar 1-2 tim... Då vet du ju att det blir ordentligt gjort med.

Jag tror nog så finns det duktigt folk här oxå, dessutom kommer de inte ut på jobb där man själv ha gjort 90% av jobbet dvs där jag har själv dragit fram allt och så de behöver bara koppla in in kablarna i skåpet

WeDo
8 oktober 2009 · 3 390 Inlägg

Låter märkligt. Fast ska du betala vitt så är det ju firma som gäller eller hur ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Frager TurboBiten
8 oktober 2009 · 76 Inlägg

Hejsan ... Jag kan eventuellt ... Beror på vilket av perstorp det är ... ( Finns ett litet ställe nära här som heter så .. )

Tysk Kvalité Annars Får De Va. ;)
Audi S2 Avant "SleeperKombin" (1994)
camaro67 Meister
8 oktober 2009 · 6 763 Inlägg

Volvo_Mannen skrev:
Hehe, lite långt annars så hade man kunnat göra en insats wink

Eventuellt har jag ett jobb åt dig och de är ju inte lika långt tongue

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
8 oktober 2009 · 3 585 Inlägg

Då du inte verkar så trevlig eller så så tror jag att många blir avskräckta.

hämta mig och skjutsa hem mig så kan jag göra det. Orkar inte köra så långt tongue

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Kinshi
9 oktober 2009 · 139 Inlägg

ToTTeN skrev:
Då du inte verkar så trevlig eller så så tror jag att många blir avskräckta.

hämta mig och skjutsa hem mig så kan jag göra det. Orkar inte köra så långt tongue

Haha vad vet du om jag är trevlig eller ej ? men jag har fått nu flera som är intresserade tongue haha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang