Gratz till ett lyckat mek, Önskar dig all lycka med bilen i framtiden.
Ps. Du och dina polare är ALLTID välkomman till garaget när ni känner för de, det är bara att titta in och snacka lite skit mm
hehe Tack du vet jag behöver all lycka jag akn få;) du å jag är ju tydligen ganska lika XD så du om någon borde veta;) Tack kul höra. segt nu bara när jag ej har nått å meka på själv presic. får skruva på din bil istället. eller så kan ju du gå loss å slå sönder nått på min;).
Go kväll Tänkte bara säga att jag inte övergett bilen utan väntar på bättre väder så deamon kan lacka. segt vänta men så är det i bland . Var i allafall ute i garaget i går å kollade så allt var i sin ordning innan lack så nu hoppas vi snartdet går slänga på lack Bygger har stått stilla fär länge,
Go kväll Tänkte bara säga att jag inte övergett bilen utan väntar på bättre väder så deamon kan lacka. segt vänta men så är det i bland . Var i allafall ute i garaget i går å kollade så allt var i sin ordning innan lack så nu hoppas vi snartdet går slänga på lack Bygger har stått stilla fär länge,
Har följt tråden ett tag nu men har nog inte skrivit något den förrän nu. Skönt att du har fått ordning på bilen nu. Prov montera du bara fronten nu elr? Vore ju synd att montera på den nu innan vintern är slut. Tänkte på din otur som du har haft.
Har följt tråden ett tag nu men har nog inte skrivit något den förrän nu. Skönt att du har fått ordning på bilen nu. Prov montera du bara fronten nu elr? Vore ju synd att montera på den nu innan vintern är slut. Tänkte på din otur som du har haft.
LYCKA TILL i fortsättningen!!!
Tack otrligit kul höra att du följer tråden Jag provmonterade bara, Om alla minns så borrde jag hål i skärmna förra gången jag prov montera fronten för ja den skulle sitta fast ordentligt. Å sen krokade jag ju med rådjuret så Den ena skrämen är ju ny. å saknar ju därför mina hål;) Så detvar andleningen fronten monterades snabbt. Den är redan av å ligger i säkert förvar
Nice med frontspoilern, men vad säger farbror blå om placeringen av nummerplåten?
Farbror blå ska ta å skita i mig;) haha ne han har stannat å kollat påd en men sa inget. Men har ej bestämt vart den ska sitta sen.
MRERICSSON: Händer bara Lite nu tyvär;) men snart så som bobo84 säger blir det samma som innan, enda skillnaden är att den svarta randen har gått längre ner på fronten nu. tror det kommer bli Otroligt bra
Tjosan mina troga Öh läsare? mja lät knasigt skit samma ;P hej hej
Skulle bara säga NU äre på g med grejjer här ville bara uppdatera er. I morn hoppas jag få svar angånde Ett gäng kjolar. om dom svarar med rätt svar så att säga så blir det Nya sido kjolar. Och En komplet röv . inget adon utan en hel kjolbak Som jags ka försöka passa in Sen för att göra stellan lite sårad. även kallad deamo så ska jag sätta vinkel slipen i huven;) Haha nu tror jag jag väkt en viss nyfikhet här;) Letar just nue fter vinter bil så jag kan ställa bort Humlan.