Oj tacka alla för Dom goa orden. Hehe Det emd skoet visste jag skulle dra till sig lite uppmärksamhet Vet inte om jags ka vara så snäll att jag avslöjjar nått;) Allt kommer svettsas av linus min vän Lilutt¨här på garaget Han e vekrligen kunnig;) Hoppas jag får hem lite kjolar osv snart
Exakt _fredrik Jag vet att stellan behöver lite tid med sin bil nu åxå så jag kan ju hellre vänta p ge han världens största paket sen;) så är han sysselsatt ett tag;) Kan nog inte förklara så bra men baken komemr bli som innan förutom attd et sitter i hop i stort sätt ser nog lite olik ut. sen i huven Hmm mja tror ni får hållas lite;) ska nog säga det till kazma i morn bara för jävlas med er andra;) sätter nog i gång på lörd eller fre.
Just ja realcar hade inte allt i lager som jag ville ha så kör nog lite grejjor från dalhems åxå. säger inget innan allt e bestämt:P
Go kväll Inga bilder tyvär MEN har bestält baken till bilen nu får se när dne kommer Sen i dag när jag mekade med kamaz evo såg jag nått i garaget som jag ville ha.
Ne_mesis stolar dom med gult på
Så tog mgi ett snack med Ne_mesis å ja kan sno dom så ja det blir knaon dom komemr sitta så SJukt bra så nu helgen får ni nog en uppdate
Go kväll Inga bilder tyvär MEN har bestält baken till bilen nu får se när dne kommer Sen i dag när jag mekade med kamaz evo såg jag nått i garaget som jag ville ha.
Inget å tacka för:P vi har ju alltid kul när vi grejjar så:P Haha Hoppsan Det känndes el nr jag skrev det XD men jag var för trött för kolla upp det XD Sorry alla jag mekade med kazmas evo Oja stolarna satt så sjutk fint ska bli kul om jag kan montera båda HA ha ja du är en glad snubbe
Inget å tacka för:P vi har ju alltid kul när vi grejjar så:P Haha Hoppsan Det känndes el nr jag skrev det XD men jag var för trött för kolla upp det XD Sorry alla jag mekade med kazmas evo Oja stolarna satt så sjutk fint ska bli kul om jag kan montera båda HA ha ja du är en glad snubbe
Nja ja la bara märke till att Kazma var felskrivet. np
Men glömde säga VÄLKOMMEN till Tuning And Racing Delight, alltid kul med nytt folk
Jaha gokväll garaget vill bara dela med mig utav min dag. Fått hem lite grejjor låter dessa tvåb ilder tala för sig själva.
bakspoiler sexigt med gälarna
Ne_mesis stolar, man tackar.
Sen måste jag göra er besvikna skulle egentligen fixat med huven i helgen Men då min hund gick bort i går såtappa jag enna lusten lite. Men får se dra nog i gång å gör ett förösk på lörd MVH oscar