2157
Sök

Audi "humlan" A4 Quattro börjar Lite lätt igen

utbildad klant
2 197 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
blir nog snyggt me rs4 baken wink snygga stolar, passar bra me de svart gula smile

Tråkigt att höra de me hunden, förstår att du tappa lusten me å jobba på bilen..

Ha de bra oscar.

Jo jag blev nöjd med baken den ser najs ut tror den kommer höjja utesendet lite. Å sen stolarna var ju bara Ren tur jag såg. Åter igen tack ne_mesis
Skönt att du förstår det emd hunden Det tar hårt fast man ej tror det

Mvh O.Frankeståhl

1 867 Inlägg
5 februari 2010
Haha, jag skojar lite med dig, tur att du har nåt annat fram iaf, det ser ju förjävligt ut med den där bakdelen och nästan likadan där fram big_smile

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

utbildad klant
2 197 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
Koop skrev:
Haha, jag skojar lite med dig, tur att du har nåt annat fram iaf, det ser ju förjävligt ut med den där bakdelen och nästan likadan där fram big_smile

Ha ja nu såg jag att den du visa var Välldigt lik Men ja min fram å bak  ju inte enns nära på vara lika smile
Tror det blir kanon hoppas på bra passform åxå:)

Mvh O.Frankeståhl

229 Inlägg
5 februari 2010
oggy_swe skrev:
Porsche_power skrev:
blir nog snyggt me rs4 baken wink snygga stolar, passar bra me de svart gula smile

Tråkigt att höra de me hunden, förstår att du tappa lusten me å jobba på bilen..

Ha de bra oscar.

Jo jag blev nöjd med baken den ser najs ut tror den kommer höjja utesendet lite. Å sen stolarna var ju bara Ren tur jag såg. Åter igen tack ne_mesis

Har själv haft tre hundar, som var tvugna att ta en spruta, så att dom skulle somna sad 

De ä fan hemskt å missta en så god vän, hundar lyssnar alltid när man pratar me  dom:)

utbildad klant
2 197 Inlägg
6 februari 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
oggy_swe skrev:
Porsche_power skrev:

Ha de bra oscar.

Har själv haft tre hundar, som var tvugna att ta en spruta, så att dom skulle somna sad 

De ä fan hemskt å missta en så god vän, hundar lyssnar alltid när man pratar me  dom:)

Ja då vet du ju presic Men nu har jag kommit på det är ganska skönt komma till garaget å få snacka med  alla får en på bättre tankar lixom.
I övrigt väntar jag på att min svettskunnige kompis ska ha lite tid så ska det hända saker smile
Har tankar på Kanske test montera baken snart åxå.

Mvh O.Frankeståhl

229 Inlägg
6 februari 2010
oggy_swe skrev:
Porsche_power skrev:
oggy_swe skrev:

Ja då vet du ju presic Men nu har jag kommit på det är ganska skönt komma till garaget å få snacka med  alla får en på bättre tankar lixom.
I övrigt väntar jag på att min svettskunnige kompis ska ha lite tid så ska det hända saker smile
Har tankar på Kanske test montera baken snart åxå.

Okej okej låter fint tongue hoppas att den passar bra då tongue ha de gott oscar smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Go kväll Trotts en del deppighet så Har det hänt nått. Kankse inte verkar som mycket men dom som vet hur audi säten är dom fattar wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/854437_3v690w.jpg
Förvånad att den MÅSTE ligga just där

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/854440_bf10xd.jpg
Ja halvägs iallafall XD måste få lite mer lust tillbaka först

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/854442_n8sbc8.jpg
det va jobbigt få det bra tongue

Så alltid nått får se när det andra flyger i smile i monr ska jag nog pilla lite med baken tror jag.

Mvh O.Frankeståhl

1 867 Inlägg
7 februari 2010
Hur har du gjort med stolen? Använder du original glidskenor eller har du bultat dit några universalgrejer?
Fyfan va sugen jag blev på att stoppa i min Cobra Monaco i min nu, det ska jag fan göra på måndag när jag kommer hem från oslo big_smile
Senast redigerat av Koop (7 februari 2010)

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Hehe oj oj wink  visste jag skulle fotat själva bygget wink  Lovar fota i detaljt nästa stol wink

Har Stulit audis orginal grejjer efter som ja Deras glidskena är ju lite spec tongue SÅ skenan å typ ja i stort sätt hela ramen under oginal stolen har jag snott sen byggt nya fästen på själva ramen så jag kunde skruva fast stolen i den. Men sket id en där höjja å sänka sätet funktionen Blev för inväcklat tongue

Mvh O.Frankeståhl

1 867 Inlägg
7 februari 2010
Fick du kapa sönder originalgrejerna på nåt sätt? Jag vill ju inte behöva förstöra mina fina audistolar för att få in cobran.

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Jag var tyvär tvungen å kapa jag MEN har kapat  På 3 ställen så kan lätt svettsa tillbaka allt till orginal igen. Det avr ju lixom tanken. Skin stolar e dyrt.

Mvh O.Frankeståhl

1 867 Inlägg
7 februari 2010
Jag har inte ens tittat hur det ser ut, men det vore bra att kunna sno glidskenan utan att göra sönder grejer.
Jag rycker ur stolen på måndag så får vi se, jag misstänker att nåt gammalt underrede till golf kan passa.

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Låter smart big_smile LIte svårt säga  man ska göra utan titta först;)

Mvh O.Frankeståhl

49 Inlägg
7 februari 2010
Koop skrev:
Jag har inte ens tittat hur det ser ut, men det vore bra att kunna sno glidskenan utan att göra sönder grejer.
Jag rycker ur stolen på måndag så får vi se, jag misstänker att nåt gammalt underrede till golf kan passa.

sry att jag går lite OT men om det är S4an du ska byta stolar i så borde det vara samma uppbyggnad på underredena som på S2an, 80 & 90 och även a6an fram till 97 vad jag vet så det finns ju ett par modeller att slakta stolar från wink håller själv på att försöka få ihop något med mina sportstolar men jag försöker behålla höj & sänkningen, men det ser ut att bygga lite väl mycket uppåt =/

hur som helst kul att se att du är på gång igen med A4an efter alla tråkigheterna, hoppas saker o ting håller nu smile

MVH Ugge

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
_Ugge_ skrev:
Koop skrev:

sry att jag går lite OT men om det är S4an du ska byta stolar i så borde det vara samma uppbyggnad på underredena som på S2an, 80 & 90 och även a6an fram till 97 vad jag vet så det finns ju ett par modeller att slakta stolar från wink håller själv på att försöka få ihop något med mina sportstolar men jag försöker behålla höj & sänkningen, men det ser ut att bygga lite väl mycket uppåt =/

hur som helst kul att se att du är på gång igen med A4an efter alla tråkigheterna, hoppas saker o ting håller nu smile

MVH Ugge

Ingenfara. Å få ha med höj å sänk saken hade ju vart nice men då hae jag vart tvungen ha sönder stolen helt sad
Tack smile går lite trögt nu men komemr nog snart igång kommer en uppdate om några sek

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Go kväll garaget. stog å slet lite i dag åxå men linus som hjälp tack linus.
Dock tabbade jag mig å fotade det mesta med linus mobil å den tog för små bilder men har några få på min egna åxå så ja här;)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/855249_r7k756.jpg
Moddar lite

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/855250_pdktok.jpg
Sedär ja. nu får ju utblåset platts

Det som är målat där uppe där tänkte jag ha en bit durkplåt som typ ja eldskydd bara för det ser så fräckt ut wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/855254_4gz24d.jpg
Så nu får man iallafall se hur det blir

Vad tror ni? blir baken bra? verkade inte vara några större inpasningsproblem men avbröt för dagen. ska nog ta en hel helg nästa vecka.

Bonus bild sjutk snygg bil man får stå å meka breve iallafall wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/855258_32zhgo.jpg
Kazmas vita evo
Senast redigerat av oggy_swe (9 februari 2010)

Mvh O.Frankeståhl

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 februari 2010
oggy_swe skrev:
Jaha gokväll garaget vill bara dela med mig utav min dag. Fått hem lite grejjor  låter dessa tvåb ilder tala för sig själva.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/852870_ukihfa.jpg
bakspoiler sexigt med gälarna

http://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/852875_dkl7ii.jpg
Ne_mesis stolar, man tackar.

Sen måste jag göra er besvikna skulle egentligen fixat med huven i helgen Men då min hund gick bort i går såtappa jag enna lusten lite. Men får se dra nog i gång å gör ett förösk på lörd smile
MVH oscar

Alltid tråkigt att förlora husdjur, blev själv av med min på Lucia. Smärtan försvinner aldrig men blir i alla fall lättare att hantera med tiden, de glada minnena kommer man ihåg istället! smile

Bilen blir kanon i alla fall, stolarna ser riktigt sköna ut! Men texten "Not for race use" hade jag täckt med något annat, ser lite "fel" ut med tanke på vad sådana stolar är tänkta att signalera wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
Ja det suger men som du säger tiden får läkasåren jag hoppas det släpper snart.
Håller med dig som stolarna antingen sprätter man bort det eller så ja jag vet ej wink Men nått fåre bli:P

Mvh O.Frankeståhl

338 Inlägg
8 februari 2010
inte dax att tvätta bilen snart? wink hehe
blir snyggt med röven och stolarna passade ju riktigt bra i ditt tema
kep it upp

varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis

utbildad klant
2 197 Inlägg
8 februari 2010