Ser ju bra ut, blev mycket snyggt med nya bakdelen Stör mig lite på att du inte sågade ut ett mer runt "hål" för ljuddämparen men annars blev det ju kanon!
Oj tack för alla komments Jo nu ska no deamo få nått å göra men men det lsöer jag å han sen.
Deamo jo den ligger ganska tajt jagg illar när det e så :Pmen En sak får vi fixa tar det sen
_fredrik Jag fattar din tanke men går ej kapa lixom Runt där du ser det är en platt linje Där är lixom enn ja väck där dens vänger in under bilen Hade sett otrorligt korkat ut om jag gjorde ett rut hål:P SJälvklart ska det jag tat bort slipas till å så. .
Kan medela alla att jag fundera på bygga någon lite platta under kjolen så inte den fångar upp en massa vind som går underbilen.
Kan medela alla att jag fundera på bygga någon lite platta under kjolen så inte den fångar upp en massa vind som går underbilen.
Hade nog låtit det vara som de e bara satt typ 2 st Stabiliserings Stag i underkant kjolen -> karossen som håller fast den lite mer Jag vet ju att du gillar och gasa så Två sånna stag skulle hjälpa mkt sen har du ju redan 3 stora öppna hål som kommer släppa ut mkt av luften som passerar under bilen
Hade nog låtit det vara som de e bara satt typ 2 st Stabiliserings Stag i underkant kjolen -> karossen som håller fast den lite mer Jag vet ju att du gillar och gasa så Två sånna stag skulle hjälpa mkt sen har du ju redan 3 stora öppna hål som kommer släppa ut mkt av luften som passerar under bilen
Så även i dag har jag pillat lite. diggar baken ganksa mycket asså
Notera hjulhuset inte helt hundra passform
Hmm, det fixar jag med spackla
Dock klanta jag mig å glömde fota efter jag spacklat XD så ni får ej se hur det blev men nu är det bra pasform Passade på göra upp en mall för durkplåt biten jag ska ha på baken
kommer nog bli fett
Ja så här blev det slet loss baken å tog den till Deamo. det var allt för denna helgen
Här e en bild som mans er lite av spacklingen på men ej mycket man ser iallafalld et flyter i hop men tejpen å allt e kvar på bilen XD så ser ej bra ut
INgen som vill säga nått Mycket dåligt av er;) Upptäckte att mitt avgas inte satt i hop där framme i dag XD s efter lite små skruv så fick jag av det som gåt av XD
Suck XD gått av presic efter downpipe,
Tänkte nygga en ny downpipe i 3 tums för jag hittar ingen fördig å köpa Men min svettskunnige kompis är i spaninen så står typ helt still:( Passade på ge dämpet lite kärlek.
Segt att de gått av men de blir nog bra med större downpipe sen
Hehe jappsen såg ut att behöva lite puts ja, blev kanon
Projektet följs // Fredrik
Jo tråkit med krångel med brukar men i slutändnan brukar det alltid bli bättre:P Hehe jo ville ha fram auto-tech loggan tycker den e respekt kul du följer projeket
Tjo tack för alla komments Nej det är inte min gamla röda. Allt mek gick bra Dock har jag trooligt dåååliga nyheter Åkte på fortkäning 3200kr det e ju inte kul
Tjo tack för alla komments Nej det är inte min gamla röda. Allt mek gick bra Dock har jag trooligt dåååliga nyheter Åkte på fortkäning 3200kr det e ju inte kul
Snacka om oflyt, fyfan
Tråkigt när man väl får en fortkörning..
Får man veta hur mycket för fort du körde?
Senast redigerat av Porsche_power (17 februari 2010)