Jag kör med följande setup och har väl mellan 250-300hk beroende på ladd.
Mitzu 18T med 7:ans vinklade avgashus (volvosnurra)
444cc spridare
z32 lmm
steg3 chip anpassat för ovanstående
Dubbla avgaskammar
Frontmonterad IC
Grövre luftsnok till turbon(3")
3" avgas från turbo fram till "catback" där övergår det till 2,5" samt katersättare.
Sen kör jag med en elektronisk laddtrycksstyrning (Profec spec 2) samt lite bra att ha mätare för att hålla koll på bitarna så som oljetemp,tryck, bredbandslambda, avgastemp.
Har köpt allt när det varit "rätt" läge och det mesta beg. så jag har gett runt 15000:- för allt ovanstående, dock köpte jag turbon nyrenoverad för att vara säker på att slippa ev. ras direkt.
Laddar som mest 1,45bar och då fortfarande med oöppnad motor, dvs inte bytt något innuti motorn bortsett från insugskammen.