MattiasH skrev:Bygger du inte nya raka innerskärmar när du ändå är igång?Då rymms det ju bra mycket större hjul sen.
TwinsBilOchPlat skrev:läckefr färg (oranga !! ) <3
Enarsson_91 skrev:MattiasH skrev:Bygger du inte nya raka innerskärmar när du ändå är igång?Då rymms det ju bra mycket större hjul sen.men kommer flytta ut hela innerskärmen
MattiasH skrev:Enarsson_91 skrev:MattiasH skrev:Bygger du inte nya raka innerskärmar när du ändå är igång?Då rymms det ju bra mycket större hjul sen.men kommer flytta ut hela innerskärmen Då kommer du ifrån problemet med att hjulet kan ta i innerskärmen om du har hjulet långt ut och fjädring på bilen
Mickeus skrev:behöver jag säga att ditt bygge är grymt? du kan detta märker man har du gått fordon?
Enarsson_91 skrev:Mickeus skrev:behöver jag säga att ditt bygge är grymt? du kan detta märker man har du gått fordon?Tack ja har gått bygg ja märker du inte de
Mickeus skrev:Enarsson_91 skrev:Mickeus skrev:behöver jag säga att ditt bygge är grymt? du kan detta märker man har du gått fordon?Tack ja har gått bygg ja märker du inte de jo då det märker man men det finns bra bilbyggare som inte gjort det
Gilljam skrev:de är bra att orken är vid liv.(Y)
langejah skrev:Ser bra ut göbben, riktigt trevligt att allt görs ifrån grunden!
holminen skrev:Fyfan va underbart arbete! Ser ut att kunna bli sjukt fint