Detta se ju toppen ut! Jag hoppas att du hade en hydralpress till att få ut dom gamla bussningarna för mina satt hårt dvs att det krävdes ett tryck på ca 5-5,5 tons tryck innan dom ploppade ut hur gjorde du??
Detta se ju toppen ut! Jag hoppas att du hade en hydralpress till att få ut dom gamla bussningarna för mina satt hårt dvs att det krävdes ett tryck på ca 5-5,5 tons tryck innan dom ploppade ut hur gjorde du??
Hoppas att det gick lättare för dig!
Okej okej minna är med ur pressade de gjorde ja innan ja lacka allt
Du gör snygga plåtjobb Att färgerna inte faller mig i smaken spelar mindre roll, huvudsaken hantverket är snyggt. blir stressigt om du ska ut i sommar?
Du gör snygga plåtjobb Att färgerna inte faller mig i smaken spelar mindre roll, huvudsaken hantverket är snyggt. blir stressigt om du ska ut i sommar?
ja de knallar på bra här nu är lite saker lackade som tank, insug, bakvagn, m.m fattas bara lite klar lack så är allt klart och golvett är klart i skuffen, har även fått lite alu rör och gummi böjar till ic
Nu till de roliga Nu har ja fått mina nav, så nu har man 5x114,3
Kom igen....! Bara för att någon lägger mycket tid på detaljer och finish ger automatiskt ingen trailerqueen Enarsson lär plöja många mil med denna bil om jag känner killen rätt
Kom igen....! Bara för att någon lägger mycket tid på detaljer och finish ger automatiskt ingen trailerqueen Enarsson lär plöja många mil med denna bil om jag känner killen rätt
Sa inte att de va ett dåligt bygge. men grejen är ju att turbo och sånt kommer vara förstört efter nån min eftersom de bara är vanlig billack..
Man har fått lite hjälp av en liten gullig tjej att slipa på fronten nu i några dar Och så har man passa in blinkersen i fronten, så är sidokjolen dit satt för lite plastning
Till en liten rolig sak här nu Jag har fått en tröja i dag
Alla ni som ska till Elmia i morgon, om ni ser den här tröjan kan ju komma och säga hej och snacka lite skit