Era bästa TV kanal ?

bmx
5 oktober 2009 · 7 100 Inlägg

6:an och discovery.

och eurosport när det är motor eller extremsport smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Abeed Pekabow i can see u
5 oktober 2009 · 644 Inlägg

Hexenhammer skrev:
Discovery Channel, History Channel, National Geographic Channel, TV4 Fakta, Canal+ First, Canal+ Hits, Canal+ Comedy, Canal+ Action. Det är väl det som går mest, skulle jag tro.

hahah fan va många big_smile tv NÖRD:P

Seth
5 oktober 2009 · 3 354 Inlägg

Discovery, tv6 (när det e simpsons o family guy), Showtime, tv4 film

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
A-H
5 oktober 2009 · 32 Inlägg

Om tv:n åker på så är det nån av Discovery kanalerna eller TV6... för och se två o halv män... big_smile

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
6 oktober 2009 · 1 874 Inlägg

Abeed skrev:

Hexenhammer skrev:
Discovery Channel, History Channel, National Geographic Channel, TV4 Fakta, Canal+ First, Canal+ Hits, Canal+ Comedy, Canal+ Action. Det är väl det som går mest, skulle jag tro.

hahah fan va många big_smile tv NÖRD:P

Nja. Beror på. Har ju videobutiken i boxen. Så kan ju se mina favvoprogram när jag vill i efterhand. Då blir det mycket från dessa kanaler. Långfilmer och dokumentärer. Thats the shit!

Abeed Pekabow i can see u
6 oktober 2009 · 644 Inlägg

Hexenhammer skrev:

Abeed skrev:

Hexenhammer skrev:
Discovery Channel, History Channel, National Geographic Channel, TV4 Fakta, Canal+ First, Canal+ Hits, Canal+ Comedy, Canal+ Action. Det är väl det som går mest, skulle jag tro.

hahah fan va många big_smile tv NÖRD:P

Nja. Beror på. Har ju videobutiken i boxen. Så kan ju se mina favvoprogram när jag vill i efterhand. Då blir det mycket från dessa kanaler. Långfilmer och dokumentärer. Thats the shit!

På dina villkor

tpdabster
6 oktober 2009 · 224 Inlägg

Måste ju vara Viasat Motor, när dom visar F1 och champions le... eller hur fan det stavas smile

Volvo V40 2,0T "Blackline" (1999)
Walle#1
7 oktober 2009 · 13 Inlägg

Discovery HD och Canal+ Sport HD.

Audi for life!
Germax
7 oktober 2009 · 12 086 Inlägg

Abeed skrev:
Mest har jag Discovery på sen kanal 5

Du har bra smak! wink

Turbo_Erik
7 oktober 2009 · 526 Inlägg

Kollar inte så mycket på tv..
men kollar gärna på SVTs nyheter, för tv4 pallar jag inte med, då dom ska ha 40 reklampauser mellan alla sändningar..
Brukar kolla på Cops med,,, på 6.an det går va? men det är också det enda jag kollar på i den kanalen..

Efterlyst brukar jag försöka hinna med också smile

FL3JM Inga konstigheter
7 oktober 2009 · 2 064 Inlägg

Timjoh skrev:

FL3JM skrev:
Discovery HD

Enda vettiga kanalen, allt annat blir man bara fördummad av.

Om man har full hd tv får man aoutomatiskt HD bild på den kanalen då?

Du måste först och främst ha en HD-digitalbox. Sen när du väljer kanalen så blir det automatiskt HD, så länge din tv är HD Ready.
Jag har också en Full HD tv, men HD-kanalerna är inte i full hd, utan bara vanlig 720p "halv" HD (HD Ready). Finns än så länge inget sätt att streama Full HD, men det kommer nog inom ett par år. Dock lär man behöva köpa ny box igen då.


Måste bara säga att det är SJUKT stor skillnad mellan en vanlig kanal och en HD-kanal. När jag skaffade HD-boxen och började titta på Discovery HD var man helt fast, man glodde t.om på reklamen bara för att allt var så snyggt. smile

Senast redigerat av FL3JM (7 oktober 2009)

bollen1986
7 oktober 2009 · 3 714 Inlägg

Brukar vara 6an eller TV4Sport eller kanal 3

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
lisamaria700
9 oktober 2009 · 1 Inlägg

Helt klart Lyxfällan!

Brink88 President över Brinkland
9 oktober 2009 · 465 Inlägg

5an 6an discovery

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang