Eftersnack Birstaträffen.

tompa_turbo Höst och kallt
4 oktober 2009 · 325 Inlägg

Mycke folk o bilar synd bara på vädret,  trisst

Jockefors
4 oktober 2009 · 961 Inlägg

jäkligt skojj var de där fast de regna , synd att dom släckte ner hela garaget bara .. blev mindre roligt då =/

Pure DieselPower
Ohscar
4 oktober 2009 · 356 Inlägg

Jag är sjukt nöjd med att det regnade! är man en idiot om man önskar att det regnar alla träffar? vilken sammanhållning det blev i garaget och häääärligt med däckrök!

för min del var detta ett bra avslut på säsongen.. 500kr soppa och 3000kr däck gick åt. MEN nu vet jag exakt hur bridgestone potenza smakar (dock smakar dom förjävligt!) smaken sitter kvar än! sad

Personligen gillade jag fan att dom släckte ner! vart fan riktigt mysigt smile

5 av 5 får träffen! Thumbs up!

PS om nån tog kort på någon bil som burnar så uppskattas det om bilderna läggs upp, men MED maskerad regplåt/ansikte om det behövs! tack på förhand smile

Senast redigerat av Sauce (4 oktober 2009)

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
Thorssa
4 oktober 2009 ·

Blev mycket positivt överraskad med tanke på vädret! Blev ju kanon att vara i garaget!

DeeJay_R Märkestekniker
4 oktober 2009 · 289 Inlägg

ja tycker de vart en skitbra träff,nära att ja inte åkte ner för de dök inte upp nå bilar i hsand,men tur man åkte smile Vart riktigt lyckad

CopyCola Tungviktare
4 oktober 2009 · 111 Inlägg

Det enda jag kan klaga på är väl snittåldern på kvällens träff.. Seriöst, va fan har 14-15åringar där att göra? Kommer dit ett par epor, väller ut massa småungar som springer runt o dricker cider o skriker. Förutom det så måste jag säga att det är en av de bättre träffarna som anordnats häromkring smile

Ohscar
4 oktober 2009 · 356 Inlägg

tyvärr har vi ingen portvakt som kan kolla legg på dom som ska in, och vad jag vet så är det fortfarande ingen åldersgräns på att vistas i parkeringshus, jag är väl inget fan av 15åringar själv men... varför skulle dom inte få vara där?

men endå, en superträff!

Senast redigerat av Sauce (4 oktober 2009)

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
CopyCola Tungviktare
4 oktober 2009 · 111 Inlägg

Sauce skrev:
tyvärr har vi ingen portvakt som kan kolla legg på dom som ska in, och vad jag vet så är det fortfarande ingen åldersgräns på att vistas i parkeringshus, jag är väl inget fan av 15åringar själv men... varför skulle dom inte få vara där?

men endå, en superträff!

Det borde vara åldersgräns på det..
Såklart var det inte bara fjortisar som tyckte det var sjukt häftigt att kasta halvtomma burkar överallt, vara i vägen för bilar osv. Men ett tag kändes det nästan som en polarlördag.

Ohscar
4 oktober 2009 · 356 Inlägg

CopyCola skrev:

Sauce skrev:
tyvärr har vi ingen portvakt som kan kolla legg på dom som ska in, och vad jag vet så är det fortfarande ingen åldersgräns på att vistas i parkeringshus, jag är väl inget fan av 15åringar själv men... varför skulle dom inte få vara där?

men endå, en superträff!

Det borde vara åldersgräns på det..
Såklart var det inte bara fjortisar som tyckte det var sjukt häftigt att kasta halvtomma burkar överallt, vara i vägen för bilar osv. Men ett tag kändes det nästan som en polarlördag.

visst var det ett gäng yngre saker som figurerade där, men nu tar du väl endå i lite väl? eller var jag så förblindad av allt det bra? tyckte det var bra med potenta och snygga bilar, både ljudbyggen och effekt och styling! samt en bra mix av gamla legender och yngre, ja vissa kanske lite väl unga..

men som sagt.. tar du inte i lite nu? wink

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
storleffe
4 oktober 2009 · 42 Inlägg

Synd att det var regnigt och blåste, men över lag så tycker jag att det var ganska trevligt! Trodde inte att det skulle komma så många som det gjorde!

CopyCola Tungviktare
4 oktober 2009 · 111 Inlägg

Sauce skrev:
visst var det ett gäng yngre saker som figurerade där, men nu tar du väl endå i lite väl? eller var jag så förblindad av allt det bra? tyckte det var bra med potenta och snygga bilar, både ljudbyggen och effekt och styling! samt en bra mix av gamla legender och yngre, ja vissa kanske lite väl unga..

men som sagt.. tar du inte i lite nu? wink

Hehe, okej.. liite kanske jag tar i wink
Sjukt imponerad av uppslutningen trots vädret, fanns fler än en bil att vila ögonen på. smile

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
4 oktober 2009 · 482 Inlägg

Hurrunini! sätt fan ingen åldersgräns vad fan ska jag titta på? inga mindreåriga tjejer = ingen Nitr00x

Skitbra träff mysigt med lite mindre ljus smile Kul att stans lite mer påkostade bilar vågade släppalös

Nog för att det var JÄVLIGT kallt men vi slapp polisen! yay!

Senast redigerat av Nitr00x (4 oktober 2009)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
GLT-80 skogstokig
4 oktober 2009 · 341 Inlägg

ja men de fanns iaf 2 snutar därtongue

Volvo s60 "Albert" (2007)
Volvo 240 GLT "GLTn" (1980)
Opel Rekord C "Tysken" (1968)
kjellbert Kraftbosse
4 oktober 2009 · 6 Inlägg

(y)

GLT-80 skogstokig
4 oktober 2009 · 341 Inlägg

de va jäkligt bra drag där. mycket börnouts vart de:P kunde knappt andas där inne efter amrikanarn o 740n brännde däck:P men kul som fan va de iaf^^-... e de inga som ha tage nå bilder??

Volvo 240 GLT "GLTn" (1980)
Volvo s60 "Albert" (2007)
Opel Rekord C "Tysken" (1968)
Znurf
4 oktober 2009 · 207 Inlägg

Jag hade inte heller något emot regnet, det var kylan som blev jobbig, bra att det blåste lite för det rensade luften inne där, visst för att däck kan lukta roligt men man vill gärna andas någon nypa luft ibland också tongue Synd bara att det blev rackarns kallt när den där vinden kom sad
Bra med folk var det iallafall, som Sauce sa så tyckte jag det var fint att de släckte ljusen, de hade kunnat få ha lite belysning dock, fanns ju några nöd-lampor där men lite mer hade inte skadat, men mycket fränt när man ser en vägg av däckrök och bilar som kommer glidande igenom den big_smile

Ang minderåriga så var det väl inte så farligt, det är inte de minderåriga som det är fel på, det är drickat som förtärs, jag stör mig mer på folk som är på fyllan än om det står några moppepojkar och tycker det är fränt med lekande bilar smile

Senast redigerat av Znurf (4 oktober 2009)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
4 oktober 2009 · 5 753 Inlägg

Tyckte också att det blev en riktigt lyckad träff, riktigt kul... Och även kombin fick nöta en hel del däck, så nu är snart dags för vinterdäcken att åka på för efter denna kväll finns det i princip ingenting kvar av 17"arna big_smile

Jag tyckte faktiskt inte det var så kallt, och skönt utan poliser för en gångs skull smile


Dock gick det bra sakta på motorvägen inåt stan efter träffen för mig då jag var rädd för vattenplaning då man halkade runt med blanka 225or, fick dock några mindre vattenplaningar smile

Senast redigerat av _Glenne_ (4 oktober 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
sCaz
4 oktober 2009 · 15 Inlägg

Awesome, skönt att så många bjöd till :-) Hade viljat prova se om det gick att göra några några rediga fyrhjulssnurrar med S2'an men tyvärr var det lite väl lite utrymme i garaget och blött på utsidan!

Toyota Supra MKIV TT "Gin no shiri" (1993)
raggar_rasken
4 oktober 2009 · 48 Inlägg

fick byta däck på blå åpeeeln innan vi åkte hem hahaha!

IceEyes Varningar: För många..
4 oktober 2009 · 2 552 Inlägg

Att det regnade påverkade ju bara sammanhållningen positivt. Tyckte det var riktigt skoj, skapligt mycket bilar och en del kändisar.

Och vad vore en bilträff utan fjortisbrudar med sina 4,5 cider i handen tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang