Fick grenröret plant idag, avgasfästet e klart, bilen går riktigt fint nu efter allt små pill

Dock såg jag ett hål i en balk, bara i balken, inget genom golv. Troligtvis någon som satt en pallbock helt fel och fått plåten att ge med sig som sedan har börjat rosta.
Men det är fixat med ny fräsch plåt och rostskyddsfärg

Skall plocka av T-korset som är till mina extra mätare till oljetryck/oljetemp då det sitter alldeles för spänt mot sandwichen.
En packning vid grenröret e dålig, har beställt ny och jag får köra in så på besiktningen helt enkelt, fanns inget företag på ön som hade denna packning.
Beställt 2 nya, bäst att ha en i reserv

Som sagt, bilen startades idag och den går riktigt bra och rumlar fint på tomgången ligger på 800-900rpm, inte lika orolig som den var när jag ställde av bilen i November förra året.
Dumpar gör den genom avgaset typ, avgasknallar lite smått vilket e alldeles för jäkla porrigt imo.
Skall bara montera dit original oljetryckgivare istället för extra pisset imorgon, sen är hon klar för besiktningen!

Dock kommer den inte gå igenom pga packningen om nu inte farsan snackar sig ur det, men det blir nog mkt mkt svårt, men håll tummarna för mig!
KÄNNS SJUKT BRA IAF!

Tack för hjälpen Farsgubben!
Mvh