aj då, vilken gift orm skar du dig på då för att få dom symptomen?
Ja det var ju inte kjolpaketet eftersom det inte kommit, det heter ju phyton :-). Det var på min lortiga astro som fick sig en tvätt igår (första sedan jag köpte den)
Igår sänktes bilen med droppade spindlar och ett flipkit från DJM, allt köpt via H2M racing här i Östersund (Dom har även postorder). Det var för mörkt att ta bilder på slutresultatet men några bilder på installationen kommer här:
Emil in action (tusen tack för hjälpen)
Nya spinden på plats
Främre delen av flipkittet på plats
tyvärr så blev inte bilen så låg som jag ville men det kommer nog att se bättre ut när jag tar bort 15" vinterfälgarna och monterar 20" :-).
förlåt om ja frågar men flipkittet ser i mina ögon ut som en form av höjnings sats så du flyttat ned bladfjädern längre ner i från ramen .. har du mer bilder på hur de funkar ?
förlåt om ja frågar men flipkittet ser i mina ögon ut som en form av höjnings sats så du flyttat ned bladfjädern längre ner i från ramen .. har du mer bilder på hur de funkar ?
Visst flyttar man ner bladfjädern men man placerar bladfjädrarna under bakaxeln i stället för ovanför som det är orginal.
Om du inte förstår min beskrivning så ska jag kolla om jag har några flera bilder.
Visst flyttar man ner bladfjädern men man placerar bladfjädrarna under bakaxeln i stället för ovanför som det är orginal.
Om du inte förstår min beskrivning så ska jag kolla om jag har några flera bilder.
Mvh Jonny
okey nu är ja med tänkte inte på att du hade flyttat bakaxeln
"skinnet" kommer att bli mer spänt kring armstödet när alla detaljer är dit satta. Dörrsidan till höger ska göras om eftersom sömmen hamnade lye långt ner på armstödet.
tyvärr så syns skavankerna så väl när man fotar med blixt men i vanligt dagsljus så ser det nästan orginal ut, jag är nöjd med dom :-)
Kom en hög med uretanplast idag (kjolpaketet). Även det kommer från H2M racing här i Östersund (kanon service och trevlig personal)
Måste komma förbi nån gång o kolla in bygget. När ska den va klar? Ser förövrigt skit bra ut.
mitt mål är att den ska vara klar i april (har en liten "dröm" att den ska platsa in på Elmia), men då har jag inte räknat in ett ev. motorbyte. Problemet är att jag inte har något riktigt garage så jag måste åka till kompisar så fort jag ska göra något :-(.
Det är klart att du ska komma förbi någon gång :-)
har du inget garage sj å lyckas ta dej till elmia då har du gjort en stor grej i mina ögon för 99% av elmia har egna garage eller är sponsrade av värkstäder eller firmor
nu har jag äntligen fått ett varm garage så nu sätter jag fart igen. Framdörrarna är dämpade och "lådan" till stegen är påbörjad men jag har beslutsångest eftersom jag igentligen vill sätta stegen i taket.