Hej !
Jag undrar hur folk orkar sabba för alla ?!
Igår så fick ja mina 19" med helt nya däck, satt på dom på bilen drog åt alla bultar och 1 lås bult till alla fälgar.
Va ute och körde med bruden runt för att testa hur allt funkade, va inne i stan sen till haninge å sen länna vägen till huddinge. Innan vi gick hem så drog ja åt bultarna för att vara extra säker.
Vaknar kl 06:00 för att åka till jobbet.
När ja kommer ner till bilen så är ja stolt över fälgarna å däcken så ja är tvungen å kolla hur fina dom är
Efter ja har kollat på dom sätter ja mig i bilen och startar den efter ett par minuter då bilen har värmt upp sig lite backar jag ut ur parkeringen och börja åka mot Länna/Huddinge vägen.
Innan ja hann köra 200-300 meter börja det låta som saatans, när man drog till höger sen vänster, så ja stanna å kolla runt på däcket så att inget har fasnat och det var det inget, ja fatta inget vart felet var och ja sätter mig igen å börja åka.
Jag kom fram till dom 2 rondellerna innan man kommer ut på stora vägen( hoppas ni fattar var jag menar ni som vet vägen) så orka ja inte med ljudet och ja kunde inte stanna mitt i rondellen så ja skulle stanna efter rondellen fast lite längre fram. Det sa bara BOOOOOM!!!! däcket ramlar av och bilen glider på asfalten 3-4 meter och ja ser hjulet rulla förbi mig.
Hur som hällts visar det sig att någon J*VLA ***** har dragit av alla bultar förutom 1 ( lås bulten)
FYYYFAN för dom som orkar sabba för alla andra, Man får inte ha nått i fred.
Antal Fel/Skador :
Plåt skador läppen fram och plåten över fälgen, stänk skärmen ( på en volvo s80)
Skivan, och skador runt om skivan
på armen som håller ut hjulet
19" fälgen är skev å skadad inuti
central ringen
å lite små skador
Hoppas ni som åkte på den vägen inte blev sura det var jag som stoppa upp hela trafiken

Hoppas ja skriver på rätt tråd