5785
Sök

Att folk orkar !

Gréve
497 Inlägg
21 oktober 2009
låter som om de är du som har dragit av bultarna själv tycker jag.... trist men shit happens, bättre lycka nästa gång tongue

553 Inlägg
21 oktober 2009
Har hänt exakt samma sak för mig, fast jag hörde inge ljud innan jag tappade min bakfälg som jag blev omkörd av. Mina fälgar köpte jag begagnade och hade dem på nästan 3 veckor innan nån var där och skruvade. ( Ja jag efterdrog dem för de som undrar, är standard för mig att dubbelkolla dem efter ett tag, till och med plåtfälgar.)

Lider med dig, tog nästan 4 veckor att få tillbaka min bil och fick bråka lite med försäkringsbolaget.

1 814 Inlägg
22 oktober 2009
Om det nu verkligen är så att någon lossat på de för att jobba sig tycker jag att det är ett tecken på att något är väldigt fel i vårt samhälle.

Power of changes
270 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
Chrill27 skrev:
Har hänt exakt samma sak för mig, fast jag hörde inge ljud innan jag tappade min bakfälg som jag blev omkörd av. Mina fälgar köpte jag begagnade och hade dem på nästan 3 veckor innan nån var där och skruvade. ( Ja jag efterdrog dem för de som undrar, är standard för mig att dubbelkolla dem efter ett tag, till och med plåtfälgar.)

Lider med dig, tog nästan 4 veckor att få tillbaka min bil och fick bråka lite med försäkringsbolaget.

Fan ja orkar inte bråka med IF. Ja har lämnat in min bil på AB plåt nått hätte det, men ja sa till killen som jobba där att ja vill ha ny fälg istället för att fälgen ska repareras. Det är ju inte NY NY fälg när man reparerar den. Han sa att han inte trodde att ja kulle få en ny fälg :S
Jag ringde även Svenska gummi huset och dom sa till mig att ja ska vägra till att fixa fälgen utan ja ska säga att ja ska ta en ny fälg. Jag vet inte hur länge ja blir av med bilen, men ja har helförsäkring och då betalar dom 75% om ja hyr en bil, Meen faan ja vill ju ha min bil och mina fälgar.

Men ja måste ge ett stort Tack till Svenska gummi huset för att dom ger mig nya lås bultar

Power 0f You

Power of changes
270 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
expect1991 skrev:
Om det nu verkligen är så att någon lossat på de för att jobba sig tycker jag att det är ett tecken på att något är väldigt fel i vårt samhälle.

Ja fattar inte varför alla tror att ja har dragit för hårt eller för löst ?!

Lås bulten är av i skivan eller ah halva, jag har bara 4 bultar på vänster fram hjul. Och det är ingen vanliga bult kvar !

Men som ja skrev tidigare :

Jag kommer parkera bilen igen där och kolla någon helg eller mitt i veckan å kollar om det är någon som kommer å försöker att pilla på bilen.

Ja vet inte hur man gör men på BMW så har dom sensor när bilen höjs ja måste fixa ett sånt larm.
För min polares Bmw 330i va halvt upphissat tills larmet gick och dom sprang därifrån medans bilen va i luften !

Power 0f You

Muttley
23 oktober 2009
octavia skrev:
expect1991 skrev:

Ja fattar inte varför alla tror att ja har dragit för hårt eller för löst ?!

Lås bulten är av i skivan eller ah halva, jag har bara 4 bultar på vänster fram hjul. Och det är ingen vanliga bult kvar !

Men som ja skrev tidigare :

Jag kommer parkera bilen igen där och kolla någon helg eller mitt i veckan å kollar om det är någon som kommer å försöker att pilla på bilen.

Ja vet inte hur man gör men på BMW så har dom sensor när bilen höjs ja måste fixa ett sånt larm.
För min polares Bmw 330i va halvt upphissat tills larmet gick och dom sprang därifrån medans bilen va i luften !

De är inte så troligt att du kommer på de på bar gärning, och de försöker nog inte igen på en bil dem inte klarat innan=).

och sådana larm får du till de bilar som har lite av de bättre sortens larm helt enkelt smile inte enbart bmw.

Forummoderator
10 576 Inlägg
23 oktober 2009
linuslinje skrev:
Tokken skrev:
Blogg? Bara ett tips.. wink

Surt när det händer dock..

Jag håller med, på båda sakerna. sad

tråd låst

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök