Tja jag var o köpte cigg nyss på shell i Motala och då gick min front sönder på grund av att shell har en grop i vägen utan för entrén som dom inte varnar för!!!! Så nu undrar jag om det är jag eller shell som ska stå för reparationen av fronten ????? och det tråkiga är att jag fick men fronten igår efter reparation efter en på körning av grävling
Som övriga säger, du får nog "skylla dig själv", hårt men så tror jag. Din bil är LÅG - då får man köra därefter. Kommer du över farthinder "obehindrat"?
Tja jag var o köpte cigg nyss på shell i Motala och då gick min front sönder på grund av att shell har en grop i vägen utan för entrén som dom inte varnar för!!!! Så nu undrar jag om det är jag eller shell som ska stå för reparationen av fronten ????? och det tråkiga är att jag fick men fronten igår efter reparation efter en på körning av grävling
du kan ju tänka så här, hade den gått sönder om det var orginal höjd på bilen? tror du bara får skylla dig själv, hänt mig en gång oxå men bara repor bara och svära som fan över sin egen dumhet o fixa iordning igen
Ja alltså om 5,5cm är för lågt eller inte är ju lite svårt att säga. Men jag har säkert 10cm på min och det tycker jag nästan är för långt ibland... man få ju ofta va försiktig...
Skulle aldrig kunna köra med 5.5 jag det måste ju ta i överallt
Hörde du inte att det tog i? Och jo, 5,5cm är LÅGT.. En normal trottoarkant är generellt 5,5cm eller högre, så kör du inte på snedden upp för dom kommer du också att slå i..
Hörde du inte att det tog i? Och jo, 5,5cm är LÅGT.. En normal trottoarkant är generellt 5,5cm eller högre, så kör du inte på snedden upp för dom kommer du också att slå i..
Oj! Har ni så låga kanter? Här på vissa ställen är kanterna kring 15cm