Update igen! Får tyvärr inte lika mycket gjort som jag skulle velat men det går åt rätt håll åtminstone.
Fick hem lite grejer tidigare i veckan..
Verkar passa bra, så passade på att löda dit LMM på kabelstammen.
Monterade elfläkten på kylaren.
Sen såg det ut såhär under huven..
Sen såg det inte så vackert ut i bagagen under mattan så passade på att lägga på lite ny färg.
Sen har jag bestämt mig för att ha liten skylt bak, jag vet att många ogillar det.. Men jag tror det blir bra! Sitter dock inte riktigt som den ska på bilden..
Allt i hjulupphängning och bromsar har åkt tillbaka, det enda som är kvar nu är att måla bromsoken efter att de legat på marken och kasat. Tror de blir röda igen!
Nu är bilfan snart ihop igen! Har några småfel att ta itu med, bl.a vill inte bränslepumpen hoppa igång på tändningen och instrumentbelysningen funkar ej.. The search goes on.
Nu till det lite roligare... Såhär monterades catchtanken till vevhusventilationen. Tycker det blev bra
Sen flyttades oljekylaren mellan IC och vattenkylare istället för i hjulhuset, den fick tyvärr inte plats tillsammans med tryckrören.
Popnitade dit plåtar med "formanpassade" hål för tryckrören och med gummilister runt hålen. Blev smutt
Sen var det dags för att hälla i alla vätskor.. Ska tydligen vara vettigt
Och med det så är motorn klar för i år, bara avgassystemet som saknas sen är det uppstart!
Blev så glad så var tvungen att hänga på lite trams som motivationshöjare