Paradyne: Jaa, det blev ruggit bra! jOcke90: Tack! Bilen kommer nog se bra ut när det väl är klart BuRrE08: Hehe, ja det blir det RobinS2: Hehe, LITE mer jobb vart det än vad jag trodde JDMCRAZE: Haha, det är ju så jävla långt bort CarpeDiem: Tack!
Nu kommer den efterlängtade updaten! Har varit mycket med nytt jobb, mässor och resor nu.. Men äntligen fick jag och Andreas på insuget igår kväll!
En bild säger mer än tusen ord!
Bodykittet från J-Spec kommer i veckan också! Dessutom ska jag till lackeraren på fredag, så om jag har tur så kanske man redan kan lämna in den nästa helg!
Ja du vad ska man säga mer än Awesome Dude så långt e det inte, och varför ska man bygga så fet Supra men inte visa upp den? Låter dumt nej jag försöker inte ALLS få dig och komma ner ^^ haha
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Ja du vad ska man säga mer än Awesome Dude så långt e det inte, och varför ska man bygga så fet Supra men inte visa upp den? Låter dumt nej jag försöker inte ALLS få dig och komma ner ^^ haha
ser ju skitbra ut! När e det dags för ljudbygge då?
Tack mannen! Jadu, när har du tid att hjälpa till? Men jag tänkte om vi kunde ta det efter lackeringen så lämnar jag den i arninge så kan vi börja på den när vi har tid?