säg till om du vill ha lite bilder sen... jag känner att jag behöver lära mig lite photosession tricks o knep med min D80
Haha, du har verkligen missat något Kommer större uppdateringar efter nyår! Du får fota hur mycket som helst sen när den är klar till sommaren!!! Bara att höra av dig då Då får du lära mig lite trix med min D90 då jag inte ens hittat hälften av alla funktioner
Liten mini uppdatering så här på natten Ikväll kl 01 började vi med att plocka av insug och lite annat smått.
Efter lite svärande så var insuget borta!
Borta!
Imorrn fortsätter vi att plocka av lite grejer och börjar polera! Stort tack till Andreas och Kim som hjälpte till!! Dessutom har jag bestämt färg (tror jag, om jag inte ångrar mig för tusende gången) Men det förblir en hemlighet tills bilen är färdiglackad men jag kan garantera er att det kommer bli galet snyggt!
ser bra ut alex! nu har du några timmar framför dig vill jag lova!!! men det är mödan värt..
haha vad var det du ville igentligen när du smsa 03.30 eller vad klockan va
Haha, det är tur man har polare som hjälper till att polera Men skruvjäveln bakom oljestickan jävlades som fan med mig och så skulle jag smsa och kolla med dig hur du fick bort den eftersom skruven tog emot röret. Men precis när jag skicka iväg smset så fick vi loss det