6329
Sök

Inofficiell Garaget.org Online pokerturnering! NYTT FÖRSÖK 22/11 kl 17.45! www.svenskaspel.se

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
NYTT FÖRSÖK!

Efter söndagens fiasko gör vi ett nytt försök. Denna gången lämnar jag ut inloggningsuppgifterna på forumet och bloggen så att ingen föranmälan krävs.

Turneringen startar den 22/11 (söndag) kl 17.45!

Typ av spel: Texas Hold'em No limit
Inköp: 100+10 kr
Mörkstruktur: Vanlig (12min)
2000 startmarker/spelare.
Turneringen hittas på SvenskaSpels pokerklient i lobbyn under fliken privat.
Namn på bordet: (P)Garaget
Lösenord: smorjgrop

Du kan registrera dig from 00.15 den 22/11 fram till 17.40.

Läs mer: http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=37
Läs även: http://svenskaspel.se/p4.aspx?PageID=103

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (17 november 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Fd Bannad
657 Inlägg
4 november 2009
Jag skulle vara intresserad om inköpet ligger på vettig nivå, studiebidrag you know!

Märkesbög

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2009
Jag är på. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
4 november 2009
Kan ju vara lite fränt, är eventuellt på beroende på tidpunkt osv! Är dock inte medlem på svenskaspel ännu.

Verkar som om minsta buy-in är 100+10? Känns som om det är min smärtgräns, fattig student här med wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
Insatsen kommer hamna på det mest vettiga, dvs 100+10. Då kanske vi blir fler smile

Kom ihåg: Skicka PM för anmälan!

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
Hedning skrev:
Jag skulle vara intresserad om inköpet ligger på vettig nivå, studiebidrag you know!

100+10 ligger inköpet på. Skicka PM för anmälan.

FireTraXX skrev:
Jag är på. smile

Skicka mig PM, blir lättare att hålla koll på anmälningarna då.
Verkar som att vi kan bli några stycken iaf, minst nio st vill jag säga är gränsen.

Mvh Tommy

Gréve
497 Inlägg
4 november 2009
bra sugen, men hur bråttom är de då, tänkte om de är ikväll de ska spelas eller om de är nästa helg eller liknande??

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
The_Rebel skrev:
bra sugen, men hur bråttom är de då, tänkte om de är ikväll de ska spelas eller om de är nästa helg eller liknande??

Datum är inte fastställt ännu.

Mvh Tommy

1 582 Inlägg
4 november 2009
Är också intresserad, skickar pm big_smile

1 582 Inlägg
4 november 2009
Lägger röst på att turneringen borde vara någon söndag då man ändå inte gör så mycket annat på söndagar, tidpunkt 18:00 eller något skulle nog vara bra big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
4 november 2009
Skulle vara lite intressant att börja på allvar igen.

Var 3 år sedan man var på G. Finansierade flytten med TV:ar, sängar, datorer + kyl/frys med 100% texaspengar men la av den dagen jag förlorade flera hundra på en skitpott.

Iofs ren otur då jag hade oddsen på min sida men förlorade på sista kortet. Slutade iaf tvärt, sen blev det mycket jobb och skaffade sambo så tiden fanns inte längre.

Måste först kolla hur mitt internet funkar. Onlinespel har krånglat sista veckorna. Min adsl-station tappar kontakten och det bådar inte gott om det gäller pengar. Risk att hoppa ur då.

100+10 låter helt ok. Turneringar är inte min grej. 4st öppna bord och passivt tråkigt spel är min melodi smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
Skulle vara lite intressant att börja på allvar igen.

Var 3 år sedan man var på G. Finansierade flytten med TV:ar, sängar, datorer + kyl/frys med 100% texaspengar men la av den dagen jag förlorade flera hundra på en skitpott.

Iofs ren otur då jag hade oddsen på min sida men förlorade på sista kortet. Slutade iaf tvärt, sen blev det mycket jobb och skaffade sambo så tiden fanns inte längre.

Måste först kolla hur mitt internet funkar. Onlinespel har krånglat sista veckorna. Min adsl-station tappar kontakten och det bådar inte gott om det gäller pengar. Risk att hoppa ur då.

100+10 låter helt ok. Turneringar är inte min grej. 4st öppna bord och passivt tråkigt spel är min melodi smile

Känner igen dedär. hmm Har haft en lång paus jag med men börjat lite smått igen.

Ja krånglande internet är ingen höjdare, mitt krånglar också något.. men får hålla tummarna att det fungerar när det blir av.

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Är det verkligen inga fler som är intresserade? yikes

Mvh Tommy

1 210 Inlägg
6 november 2009
Jo då intresse finns... smile

du måste däremot spika ett datum .. tro de lr ej men vi har även liv vi Gorg tongue så lite framförhållning skadar ju inte. smile

Hm svenska spels sida är så där enligt mig bara en massa konstiga händer nästa på gränsen till "fusk" men men de är min åsikt..
klart man ska prova //Micke

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Ekis! skrev:

du måste däremot spika ett datum .. tro de lr ej men vi har även liv vi Gorg tongue så lite framförhållning skadar ju inte. smile

Hm svenska spels sida är så där enligt mig bara en massa konstiga händer nästa på gränsen till "fusk" men men de är min åsikt..

Ja men jag vill höra era tips på datum först! smile Ska inte behöva bestämma det själv va? wink

Joo, tycker samma sak. Men nu när vi blir ett gäng som "känner varann" på nå sätt så kanske det inte blir lika skumma givar.

Mvh Tommy

9 108 Inlägg
6 november 2009
Sön den 15e eller 22e? Bör väl få mitt spelkort nästa vecka. Har aldrig lagt någon större vikt på nätpoker men vi körde live ett par gånger i veckan förr så då var det mycket pengar i cirkulation hehe.

1 210 Inlägg
6 november 2009
te_wik skrev:
Ekis! skrev:

Ja men jag vill höra era tips på datum först! smile Ska inte behöva bestämma det själv va? wink

Joo, tycker samma sak. Men nu när vi blir ett gäng som "känner varann" på nå sätt så kanske det inte blir lika skumma givar.

Mvh Tommy

Ja låt säga en kväll i veckan vid 8 tiden kanske? lr så en söndag kväll vid 7-8 tiden?? borde vara ganska ok för alla...
Senast redigerat av Ekis! (6 november 2009)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
Sön den 15e eller 22e? Bör väl få mitt spelkort nästa vecka. Har aldrig lagt någon större vikt på nätpoker men vi körde live ett par gånger i veckan förr så då var det mycket pengar i cirkulation hehe.

Du har vi två förslag.

15/11
22/11

Men vi måste bli fler ifall det ska bli något!

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Ekis! skrev:
te_wik skrev:
Ekis! skrev:

Mvh Tommy

Ja låt säga en kväll i veckan vid 28 tiden kanske? lr så en söndag kväll vid 7-8 tiden?? borde vara ganska ok för alla...

Hurdan klocka har du? 28-tiden? wink

Mvh Tommy

1 210 Inlägg
6 november 2009
te_wik skrev:
Ekis! skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Ja låt säga en kväll i veckan vid 28 tiden kanske? lr så en söndag kväll vid 7-8 tiden?? borde vara ganska ok för alla...

Hurdan klocka har du? 8-tiden? wink

såg de nu tongue hehe ändrat..

Mvh Tommy
Senast redigerat av Ekis! (6 november 2009)

Sök