6299
Sök

Inofficiell Garaget.org Online pokerturnering! NYTT FÖRSÖK 22/11 kl 17.45! www.svenskaspel.se

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Ja på eftermiddag/kväll lär det bli iaf.

Men jag får inget svar från Svenska Spel om vad minimum är på antal spelare. Läste någonstans att minimum är 32 spelare, men denhär takten kommer vi aldrig upp i det.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 582 Inlägg
6 november 2009
Är det inte bättre att sätta turneringen efter löning denna månad, typ 28/29:e. Tänkte då alla kanske inte har pengar, visserligen handlar det bara om 110:- så borde ej va problem men man vet ju aldrig med alla cool

1 582 Inlägg
6 november 2009
Ska inte vara någon minimum alls, jag och några polare brukar anordna turneringar via svenska spel och ibland är vi 7 och ibland över 15 så det ska kvitta big_smile

te_wik skrev:
Ja på eftermiddag/kväll lär det bli iaf.

Men jag får inget svar från Svenska Spel om vad minimum är på antal spelare. Läste någonstans att minimum är 32 spelare, men denhär takten kommer vi aldrig upp i det.

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
LIVINL0UD skrev:
Är det inte bättre att sätta turneringen efter löning denna månad, typ 28/29:e. Tänkte då alla kanske inte har pengar, visserligen handlar det bara om 110:- så borde ej va problem men man vet ju aldrig med alla cool

Va fan de har ju varit löning nyss! wink På löningsdagen sitter alla på krogen så då blir vi inga alls wink

Aha, ok, bra ifall det inte finns nån gräns, men ser helst att vi iaf blir minst nio stycken.

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Fisketokig
2 997 Inlägg
9 november 2009
LIVINL0UD skrev:

Behöver man schemalägga en turnering för 110.- efter lönedag så är man väl extremt fel ute?

Spel och risktagningar ska inte tas med pengar som man inte kan vara utan vilket man uppenbarligen bommat totalt om man inte ens har några hundralappar kvar innan lön.

De personerna det gäller kan ju kolla igenom gamla avsnitt av lyxfällan helt gratis den kvällen...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

DFFL
9 020 Inlägg
9 november 2009
En söndag, vilken som helst.
Alla andra dagar så är man oftast upptagen.

Ifall det är vid 20-tiden så drar jag mig ur, jag går upp 05:00...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 november 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
En söndag, vilken som helst.
Alla andra dagar så är man oftast upptagen.

Ifall det är vid 20-tiden så drar jag mig ur, jag går upp 05:00...

Jag ser helst att det drar igång kl 18, vi verkar inte bli så många och med blinds som höjs var 12e minut så ska det väl vara snabbt avklarat.

Mvh Tommy

9 108 Inlägg
9 november 2009
Jag kör gärna mitt på dagen också, perfekt vid 14-tiden så har man precis käkat lite frukost och sitter med en skön kopp kaffe på bakfyllan wink

Men jag ska inte vara jobbig, om 18 funkar för alla andra så är jag på.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 november 2009
Trådstartare
Turneringen startar den 15/11 (söndag) kl 17.45!

Typ av spel: Texas Hold'em No limit
Inköp: 100+10 kr
Blindsen ökar var 12e minut.
2000 startmarker/spelare.

www.svenskaspel.se
Läs mer: http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=37
Läs även: http://svenskaspel.se/p4.aspx?PageID=103

Det går fortfarande att anmäla sig! Skicka PM

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (10 november 2009)

12 086 Inlägg
10 november 2009
Jo, jag är fan på

DFFL
9 020 Inlägg
10 november 2009
Sweet big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 november 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Jo, jag är fan på

Skicka ett PM åt mig så det blir lättare för mig att skicka iväg inloggningsuppgifterna.

Mvh Tommy

12 086 Inlägg
10 november 2009
te_wik skrev:
JapMax skrev:
Jo, jag är fan på

Skicka ett PM åt mig så det blir lättare för mig att skicka iväg inloggningsuppgifterna.

Mvh Tommy

Jag gjorde det, ville bara informera här oxå wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 november 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
te_wik skrev:
JapMax skrev:
Jo, jag är fan på

Mvh Tommy

Jag gjorde det, ville bara informera här oxå wink

Skumt, jag har inte fått det.

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 november 2009
Trådstartare
Vi är just nu endast 6st anmälda, några fler som är på?

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 november 2009
Trådstartare
Har alla som anmält sig fått PM från mig med inloggningsuppgifter?

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
Hallå?? Har ni fått mitt PM eller inte? Väntar på svar från Er. Två stycken har hört av sig varav en har hoppat av. Imogon är det dags.

Det är inte försent att anmäla sig ännu, så come on boys and girls!

Mvh Tommy

9 108 Inlägg
15 november 2009
Vad är detta för skräp, kan inte anmäla mig för att jag inte satt någon turneringsgräns, palla att dom ska leka mamma. Letar land och rike runt för att hitta vart man ställer in skiten men dom skickar mig bara till FAQs.

edit: Hittade nu, men vi vill helst ha fler anmälda va? wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
Vad är detta för skräp, kan inte anmäla mig för att jag inte satt någon turneringsgräns, palla att dom ska leka mamma. Letar land och rike runt för att hitta vart man ställer in skiten men dom skickar mig bara till FAQs.

De gör du typ i lobbyn

"BORD, PROFIL, INSTÄLLNINGAR, SÖK SPELARE, SUPPORT, EGEN SPELGRÄNS kan du välja.

Välj då Egen spelgräns så kan du ställa in.

Jag har ett helvetes bekymmer, jag kommer inte in på turneringen

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
Jag måste tyvärr meddela att jag inte kommer vara med i dagens turnering.
Detta pga att jag klantade mig när jag installerade pokerklienten så jag godkände svenska spels standard gräns på spelbudgeten. Så nu sitter jag här och kan inte regga in mig då turneringen kostar 10kr mer än min dagsbudget tillåter. Helvete.

Sök