kul att farsan hjälper t också . man får la hoppas att de inte blir för mycket krångel med hela projektet bara kul så länge de går bra haha . men lycka till!!
haha ja den är han som får ha huvudansvaret hehe aa får jag osså hoppas att det inte blir och tack så mycket
Slim_sim skrev:
kul att farsan hjälper t också . man får la hoppas att de inte blir för mycket krångel med hela projektet bara kul så länge de går bra haha . men lycka till!!
haha jag tycker att du ska komma o kolla då istället för sitta i din eclipse och käka kebbab
hahaha får se, kanske kommer ner en runda nu kring jul. haha jag ska komma ner bara för att åka o käka där man får höra en SVENSK säga STARK ELLER MILD!? hahaha så jävla kul.
haha jag tycker att du ska komma o kolla då istället för sitta i din eclipse och käka kebbab
hahaha får se, kanske kommer ner en runda nu kring jul. haha jag ska komma ner bara för att åka o käka där man får höra en SVENSK säga STARK ELLER MILD!? hahaha så jävla kul.
kommer nog bli riktigt grymt.min evo är också vänsterkonverterad nu..vänjde mig aldrig heller på högerstyrt..vänster är mer sport OCH goare..lycka till.kommer lätt följas..tur då också om lite redan är gjort
hehe aa kanske fördel med högerstyrt om man driftar men tycker dom att man ska sitta på vänster sida som resten av landet gör haha aa har jobbat en månad på den nu och tycker att vi har kommit långt på den men vad har du tagit delar ifrån till din evo?
hahaha fan va kul att se, du är en riktig tomte du, vi alla vet att det är pappa paul som gör allt:P du står bara o pekar mackan
HAHAHA så ägd du blev gäbb
hahaha nästan lika mkt som jag ÄGER DIG! min BITCH
TOMTEN UPDATE PLEASE!!!! går det bakåt eller framåt? i och med att du har en k*k i jobbet så lär det väl gå bakåt vilket fall som, skynda så att vi kan köra in infinitin o slippa se din bil när vi står i garaget
MY ASS!, en liten kurd viskade i mitt öra att du är färdig med konventeringen o att bara motorn ska på plats. o likt förbannat har du inte uppdaterat här vi som följer din tråd känner oss svikta o äcklade, här lägger vi tid på vårt förhållande, o du ger ingen kärlek tillbaka, jag vet inte vad jag ska skriva mer än att det sårar mig extremt mkt, och nu måste jag ringa min psykolog för du har gjort mig väldigt upprörd.
Jag ska nog skriva en bok om hur upprörd jag är, jag menar allt o alla kan ju skriva böcker idag hahaha